Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitovapaa päättyy, piristäkää

Ap
12.06.2021 |

Olen ollut kotiäitinä kuusi vuotta, kolme rakasta lasta sinä aikana syntynyt. Kotiäitiys päättyy kesän lopussa. Stressaa tuleva oravanpyörävaihe- päiväkotirumbat yhdistettynä työhön sekä opiskeluun myöskään kotitöitä ja parisuhdeajan järjestämistä unohtamatta. Jaksankohan edes muiden hmissuhteiden yhteydenpitoja riittämiin ylläpitää?

Miten muilla hoitovapaalta siirtyminen sujunut, oletteko nauttineet? Piristystä ja vinkkejä kaipaan

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

modetrollaa kirjoitti:

Täyttä tuubaa aloittajalta taas. Tässä aloittajan profiilia muualta..

Pitäisi jaksaa elää vielä yli 16 800 päivää. Miten? Miten jaksaa köyhänä, ulosotto velallisena, joka ei saa töitä?

Vierailija

klo 14:23 | 8.6.2021

Jos olisi miljonääri, niin haluaisin elää ikuisesti.

Nyt kesä, lapsilla kesäloma koulusta. Tylsää tylsää, työttömän elämä on tylsää. Rahaa tilillä 40e. Edes rannalle ei pääse, kun bussi maksaa.

Vielä 10v sitten kuvittelin, että pääsen töihin ja saan velat pois. No en pääse, kaksi amistutkintoa suoritettuna, mutta niitä papereita voi käyttää pyllyn pyyhintään.

Miten jaksatte muut n. 35v ihmiset?Olen rukoillut kuolemaa, ei ole tullut. Ap

https://www.vauva.fi/keskustelu/41122/pitaisi-jaksaa-elaa-viela-yli-16-…

Linkkisi ei toimi.

Mielenkiinnosta, mitkä koulutukset sinulla on?

Vierailija
22/26 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 5 vuotta kotona, tammikuussa palaan töihin. Luulin, että viihtyisim kotiäitinä. No, en ole viihtynyt. Ei mulle riitä lasten jutut ja niiden hoito, tarvin muutakin. Ja se käteen tuleva 250e kuussa (lapsilisien päälle; ne tulee kaikille joka tapauksessa) ei myöskään kauheasti motivoi jatkamaan tätä kotona jumittamista.

Lapset on rakkaita, mutta haluan vihdoinkin olla taas muutakin kuin äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulet kyllä olemaan varsinainen unelmatyökaveri. Taidot ruosteessa, vajaa työaika ja joka toinen viikko hoidat kotona sairasta lasta päivän tai pari. Jäisit vaikka opintovapaalle.

Eiköhän ne ruostumiset korjaannu melko nopeaa. Olen ollut samassa työpaikassa seitsemän vuotta töissä ennen hoitovapaa-ajanjaksoa. Ja hoitovapaalla olen käynyt työpaikalla vetämässä kuntoutujille ryhmätuokioita. Aiemmin sijaistanut myös esimiestä ja toiminut muun henkilökunnan perehdyttäjänä

-ap

Vierailija
24/26 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

modetrollaa kirjoitti:

Täyttä tuubaa aloittajalta taas. Tässä aloittajan profiilia muualta..

Pitäisi jaksaa elää vielä yli 16 800 päivää. Miten? Miten jaksaa köyhänä, ulosotto velallisena, joka ei saa töitä?

Vierailija

klo 14:23 | 8.6.2021

Jos olisi miljonääri, niin haluaisin elää ikuisesti.

Nyt kesä, lapsilla kesäloma koulusta. Tylsää tylsää, työttömän elämä on tylsää. Rahaa tilillä 40e. Edes rannalle ei pääse, kun bussi maksaa.

Vielä 10v sitten kuvittelin, että pääsen töihin ja saan velat pois. No en pääse, kaksi amistutkintoa suoritettuna, mutta niitä papereita voi käyttää pyllyn pyyhintään.

Miten jaksatte muut n. 35v ihmiset?Olen rukoillut kuolemaa, ei ole tullut. Ap

https://www.vauva.fi/keskustelu/41122/pitaisi-jaksaa-elaa-viela-yli-16-…

Linkkisi ei toimi.

Mielenkiinnosta, mitkä koulutukset sinulla on?

Nuo tekstit ei liity minuun mitenkään vaan jonkun trollin laittamia

-ap

Vierailija
25/26 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi piristää. Mahtava vihdoin päästä kotoa jumittamasta aikuisten ihmisten pariin. Lapsilla oli oma aikansa, nyt on aika siirtyä eteenpäin. Onnea siitä!

Vierailija
26/26 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi piristää. Mahtava vihdoin päästä kotoa jumittamasta aikuisten ihmisten pariin. Lapsilla oli oma aikansa, nyt on aika siirtyä eteenpäin. Onnea siitä!

Lapsille on aina annettava aikaa

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme