Baywatch juuri nyt NAISET
Ennen oli naiset kauniita ja hoikkia. O wau mitä naisia uima-asuissaan
M38
Kommentit (46)
Miksi me naiset ei jatkuvasti vaadita miehiä selittämään lihavuuttaan? Juuri näin pari kuvaa suvun nuorista naisista kumppaneineen ja todellisuus oli juurikin sitä mistä tuo tilasto kertoo
Nainen nro 1, upea hoikka vartalo, poikaystävä juuri sillä rajalla että onko pullava.
Nainen nro 2, selvästi normaalipainon sisällä, tiedän että liikkuu paljon vaikkei olekaan superhoikka. Mies selvästi ylipainon puolella.
David oli sentään ite natu. Mut helvetin komea ni helppoahan se on natuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Baywatchia olis kuvattu jossain tavisten kansoittamalla rannalla 🙄. Kyllä siellä on ollut karsinta avustajiksi tietenkin.
No eivät ne avustajat ole varmaankaan sinne tyhjästä ilmestyneet? Ihan amerikkalaisia paikallisia ovat ja kuten näkyy, heitä on todella paljon. Ihan rannan täydeltä.
Tunnarissa ehkä, muuten extroja joille maksetaan pieni korvaus että ovat taustalla
Vierailija kirjoitti:
Tosi luonnollisia🤣kumipallot jokaisella,tekotukkaa,tekoripsiä ja pumpattuja huulia unohtamatta
Yasmine Bleethilla ainakin on aidot tissit.
Eipä ole miehetkään sellaisia, kuin Baywatchissa. Että ap ja muut, jotka haaveilette Baywatch- naisista, niin niiden vastinpari on Baywatch- mies
Käy ap ja muut täällä inisevät vilkaisemassa peiliin. En usko , että super- hunk sieltä katsoo takaisin.
Huh on nuo naiset kyllä aivan täydellisiä :o
Miehet on Suomessa vähintään yhtä läskejä, kuin naiset ja yhtä rumia. Vttuako inisette, kun ette itse pysty parempaa tarjoamaan.
Bauwatch miehet on kyllä täydellisiä, oon,Michael Bergin ja Jason Momoa.
Täydelliset kropat, pitkiä, lihaksikkaita, muttei mitään bodari- broikereita, komeat kasvot, paksut, kiiltävät, tummat hiukset.
Siinäpä teille miehet tavoitetta!
Vierailija kirjoitti:
Täydelliset kropat, pitkiä, lihaksikkaita, muttei mitään bodari- broikereita, komeat kasvot, paksut, kiiltävät, tummat hiukset.
Jason Momoa on kyllä upea mies! Ei täältä tuommoisia löydy, ei edes lähellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on Suomessa vähintään yhtä läskejä, kuin naiset ja yhtä rumia. Vttuako inisette, kun ette itse pysty parempaa tarjoamaan.
Riitta 47v 120kg ilmestyi palstalle 😀
Jorma 3 cm kommentoi
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin katsomaan Baywatchia, kun siinä on 7hania silmäjarkkeja meille naisille. Enkä ole ainoa. Tiedän monta naista, jotka katsoo Baywatchia noiden upeiden, komeiden miesten takia.
Onpa mistä haaveilla , ja mitä miettiä
Baywatchin miehet on kyllä upeita, täydellisiä. Geenikomeita, ja vartalot trimmattu huippuunsa.
Kyllä sitä lepää noissa 🤩🤩🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Baywatchia olis kuvattu jossain tavisten kansoittamalla rannalla 🙄. Kyllä siellä on ollut karsinta avustajiksi tietenkin.
Lihavuutta ei juurikaan ollut vielä 90-luvulla.
Eikä lääkkeitä jotka lihottaa tai stressiä.
Katsoin eilen Baywatchia ja kyllä ei sen paremmin miehetkään näytä yhtä hyvältä kuin 90-luvulla.
Lol sarja kuvattu jenkeissä paikassa missä jokainen leikkelee itseään. Siinä vilahti niin paljon kiristettyjä lärvejä ja kumitissejä että alkoi tympiä. Miten joku voi olla noin urp o että kuvittelee että tuolla olisi jotain luomua??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin katsomaan Baywatchia, kun siinä on 7hania silmäjarkkeja meille naisille. Enkä ole ainoa. Tiedän monta naista, jotka katsoo Baywatchia noiden upeiden, komeiden miesten takia.
Onpa mistä haaveilla , ja mitä miettiä <3
Olen joskus ihan hirveä jätkä. Kerran kesken herkkää hetkeä kun oltiin sisäkkäin. Kysyin kenestä sä juuri nyt haaveilet? Ei suostunut koskaan kertomaan. Sain kuitenkin kiihtymään lisää että kysymys toimi.
No kauniita ja hoikkia naisia on maapallo pullollaan. Entä sitten? Miksi siitä tänne tulit vaahtoamaan? Jos et ole semmoista itse saanut tai ylipäänsä nketään vika on ihan sinussa itsessäsi. 🤷
Tämä oli ihan hyvä, naurahdin ihan ääneenkin.