Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baywatch juuri nyt NAISET

Vierailija
12.06.2021 |

Ennen oli naiset kauniita ja hoikkia. O wau mitä naisia uima-asuissaan

M38

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan hyvä, naurahdin ihan ääneenkin.

Vierailija
22/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me naiset ei jatkuvasti vaadita miehiä selittämään lihavuuttaan? Juuri näin pari kuvaa suvun nuorista naisista kumppaneineen ja todellisuus oli juurikin sitä mistä tuo tilasto kertoo

Nainen nro 1, upea hoikka vartalo, poikaystävä juuri sillä rajalla että onko pullava.

Nainen nro 2, selvästi normaalipainon sisällä, tiedän että liikkuu paljon vaikkei olekaan superhoikka. Mies selvästi ylipainon puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

David oli sentään ite natu. Mut helvetin komea ni helppoahan se on natuilla.

Vierailija
24/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin Baywatchia olis kuvattu jossain tavisten kansoittamalla rannalla 🙄. Kyllä siellä on ollut karsinta avustajiksi tietenkin.

No eivät ne avustajat ole varmaankaan sinne tyhjästä ilmestyneet?  Ihan amerikkalaisia paikallisia ovat ja kuten näkyy, heitä on todella paljon. Ihan rannan täydeltä.

Tunnarissa ehkä, muuten extroja joille maksetaan pieni korvaus että ovat taustalla

Vierailija
25/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi luonnollisia🤣kumipallot jokaisella,tekotukkaa,tekoripsiä ja pumpattuja huulia unohtamatta

Yasmine Bleethilla ainakin on aidot tissit.

Vierailija
26/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole miehetkään sellaisia, kuin Baywatchissa. Että ap ja muut, jotka haaveilette Baywatch- naisista, niin niiden vastinpari on Baywatch- mies

Käy ap ja muut täällä inisevät vilkaisemassa peiliin. En usko , että super- hunk sieltä katsoo takaisin.

Vierailija
29/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh on nuo naiset kyllä aivan täydellisiä :o

Vierailija
30/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on Suomessa vähintään yhtä läskejä, kuin naiset ja yhtä rumia. Vttuako inisette, kun ette itse pysty parempaa tarjoamaan.

Vierailija
31/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bauwatch miehet on kyllä täydellisiä, oon,Michael Bergin ja Jason Momoa.

Täydelliset kropat, pitkiä, lihaksikkaita, muttei mitään bodari- broikereita, komeat kasvot, paksut, kiiltävät, tummat hiukset.

Siinäpä teille miehet tavoitetta!

Vierailija
32/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydelliset kropat, pitkiä, lihaksikkaita, muttei mitään bodari- broikereita, komeat kasvot, paksut, kiiltävät, tummat hiukset.

Jason Momoa on kyllä upea mies! Ei täältä tuommoisia löydy, ei edes lähellekään.

Vierailija
33/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on Suomessa vähintään yhtä läskejä, kuin naiset ja yhtä rumia. Vttuako inisette, kun ette itse pysty parempaa tarjoamaan.

Riitta 47v 120kg ilmestyi palstalle 😀

Jorma 3 cm kommentoi

Vierailija
34/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloin katsomaan Baywatchia, kun siinä on 7hania silmäjarkkeja meille naisille. Enkä ole ainoa. Tiedän monta naista, jotka katsoo Baywatchia noiden upeiden, komeiden miesten takia.

Onpa mistä haaveilla , ja mitä miettiä

Vierailija
35/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baywatchin miehet on kyllä upeita, täydellisiä. Geenikomeita, ja vartalot trimmattu huippuunsa.

Kyllä sitä lepää noissa 🤩🤩🤩

Vierailija
36/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin Baywatchia olis kuvattu jossain tavisten kansoittamalla rannalla 🙄. Kyllä siellä on ollut karsinta avustajiksi tietenkin.

Lihavuutta ei juurikaan ollut vielä 90-luvulla.

Eikä lääkkeitä jotka lihottaa tai stressiä.

Vierailija
37/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen Baywatchia ja kyllä ei sen paremmin miehetkään näytä yhtä hyvältä kuin 90-luvulla.

Vierailija
38/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol sarja kuvattu jenkeissä paikassa missä jokainen leikkelee itseään. Siinä vilahti niin paljon kiristettyjä lärvejä ja kumitissejä että alkoi tympiä. Miten joku voi olla noin urp o että kuvittelee että tuolla olisi jotain luomua?? 

Vierailija
39/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aloin katsomaan Baywatchia, kun siinä on 7hania silmäjarkkeja meille naisille. Enkä ole ainoa. Tiedän monta naista, jotka katsoo Baywatchia noiden upeiden, komeiden miesten takia.

Onpa mistä haaveilla , ja mitä miettiä <3

Olen joskus ihan hirveä jätkä. Kerran kesken herkkää hetkeä kun oltiin sisäkkäin. Kysyin kenestä sä juuri nyt haaveilet? Ei suostunut koskaan kertomaan. Sain kuitenkin kiihtymään lisää että kysymys toimi.

Vierailija
40/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauniita ja hoikkia naisia on maapallo pullollaan. Entä sitten? Miksi siitä tänne tulit vaahtoamaan? Jos et ole semmoista itse saanut tai ylipäänsä nketään vika on ihan sinussa itsessäsi. 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän