Raskaana olevat naiset kesäisin kiihottavat...
Ihana katsoa kaikkia seksikkäitä mammoja pyöristyneine vatsoineen ja turvonneineen rintoineen. Etenkin kesämekoissa ja uimarannoilla bikineissä. Oma vaimo on ollut kaikkien kolmen raskauden aikana erityisen kiimainen ja rietas, ehkä tämän vuoksi touhutippa irtoaa kun katselen raskaina olevia naisia jotka kaikki ovat kauniita ja seksikkäitä omalla tavallaan.
m40
Kommentit (12)
Ihan hirveää siis kun tykkää naisista kaikissa eri elämänvaiheissa. Myös parisuhdettakaan ei saa olla kun en ole laatikkoleukalentäjäkirurgi. :)
m40
Olin jo nuorena kiihottunut raskaana olevista naisista. Jotenkin sellainen selkeä hedelmällisyyden näyttäminen, suojelunhalu ym. yhdistyvät. Toki yksikään raskausaika ei ollut jatkuvaa pano-orgiaa, mutta monia ihania riettaita hetkiä jäi mieleen. Samalla toki emotionaalinen yhteys raskaana olevaan vaimoon oli erityisen vahva ja oli mukava antaa seksin lisäksi myös hellyyttä ja huomiointia.
Itse lapsen tekeminenkin tuntui jotenkin erityisen kiihottavalta normiseksiin verrattuna.
Oikeastaan ainoa juttu mikä harmittaa on, ettei tullut pyydettyä rintamaitoleikkejä seksin aikana silloin kun se oli mahdollista.
m40
Vierailija kirjoitti:
Olin jo nuorena kiihottunut raskaana olevista naisista. Jotenkin sellainen selkeä hedelmällisyyden näyttäminen, suojelunhalu ym. yhdistyvät. Toki yksikään raskausaika ei ollut jatkuvaa pano-orgiaa, mutta monia ihania riettaita hetkiä jäi mieleen. Samalla toki emotionaalinen yhteys raskaana olevaan vaimoon oli erityisen vahva ja oli mukava antaa seksin lisäksi myös hellyyttä ja huomiointia.
Itse lapsen tekeminenkin tuntui jotenkin erityisen kiihottavalta normiseksiin verrattuna.
Oikeastaan ainoa juttu mikä harmittaa on, ettei tullut pyydettyä rintamaitoleikkejä seksin aikana silloin kun se oli mahdollista.
m40
Ihan hyvä, ettei tullu leikittyä rintamaitoleikkejä raskausaikana. Sillä ne ensimmäiset maitotipat ovat erityisen tärkeitä syntyvälle lapselle..ei siis sinua varten.
Raskaana olevat naiset ovat kauniita ja seksikkäitä, myös minusta naisena. Harmikseni itse en kuitenkaan ollut raskausaikana mikään seksin jumalatar, orgasmi aiheutti inhottavia supistuksia eikä mieskään käynyt kuumana.
Mistähän tuollaisen mamman löytäis. Ne on kyl seksyjä.335
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, ettei tullu leikittyä rintamaitoleikkejä raskausaikana. Sillä ne ensimmäiset maitotipat ovat erityisen tärkeitä syntyvälle lapselle..ei siis sinua varten.
Tissimaitoon pätee, että enemmän on enemmän. Eli mitä enemmän stimulaatiota ja lypsämistä/imemistä, sitä enemmän tulee maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissimaitoon pätee, että enemmän on enemmän. Eli mitä enemmän stimulaatiota ja lypsämistä/imemistä, sitä enemmän tulee maitoa.
Ei tässä siitä kyse olekaan. Vaan siitä, että ne ensimmäiset maitotipat ovat kaikista ravinnerikkainta maitoa ja ne todella on tarkoitettu vauvalle, EI miehelle!! Koittakaa miehet kasvaa aikuisiksi. Ostakaa tuttipullo jos lapsettaa!
No ei kai haaveilija vielä odotusaikana siitä maidosta haaveillutkaan vaan vasta imetysvaiheessa. Näin ainakin itse käsitin. Nykyään muuten suositellaan käsin lypsyä raskausviikolta 38 alkaen, nostattaa maitoa ja parantaa imetyksen onnistumista. Miksei sitä voisi mieskin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä siitä kyse olekaan. Vaan siitä, että ne ensimmäiset maitotipat ovat kaikista ravinnerikkainta maitoa ja ne todella on tarkoitettu vauvalle, EI miehelle!! Koittakaa miehet kasvaa aikuisiksi. Ostakaa tuttipullo jos lapsettaa!
Maito muuttuu ternimaidoksi vasta synnytyksen jälkeen. Ennen synnytystä maito on sellaista litkua.
Puoliso oli kuuma lapsiamme odottaessaankin mutta en oikein muista raskaanaolevista naisista kiihotu. Puoliso oli kuuma siksikin että silloin pantiin lähes joka päivä, yleensä hänen aloitteestaan. Maitoleikkejä ei oo leikitty, en oo saanu edes koskea tisseihin kun ne on varattu lapselle eikä puoliso halua maidonhajua seksiin.
Tälle on tylsä selitys tieteestä. Jos äitisi on ollut raskaana kun itse olit alle 5v, pidät todennäköisesti raskaana olevia naisia viehättävänä. Ainakin omalla kohdalla tämä pätee, olen ainoa lapsi ja raskaana olevat naiset eivät kiihota.
Tarkoitat kai kuviteltu vaimosi