APUA MAHASSA MÖYRII JA OLEN BUSSISSA :(
3 tunnin matka edessä ja eilen oli vatsa sekaisin, aamulla olo oli hyvä, mutta pelkäsin, että rippe iskee sitten bussissa ja nyt möyrii mahassa! Apua! Onkohan tää vaan psyykkistä, miten saa ajatukset muualle mun olosta, noloa!!! Mikä kauhuskenaario :D
Kommentit (23)
Kukaan ei ota tätä tilannetta huomioon muiden matkustajien näkökulmasta, jos yksi istuu vähän väliä ripulilla ja muut ei pääse vessaan. Siellä voi olla joku toinen kovassa hädässä, kun ainoa vessa on varattu, ja sitten kun sinne pääsee, saa pelätä saavansa mahataudin.
Toinen vaihtoehto, että just sen kerran kun ap EI ole vessassa, joku muu on ja kun sinne pitäisi päästä, niin ripsat on housussa ennen kuin ehtii.
Ohiksena itselle iski kans yllättäen kunnon vesiripuli ja pyyhin persukseni verille kun vähän väliä piti ravata. Haava oli niin eilisiltana niin kivulias, etten ole uskaltanut koko päivänä käydä vessassa vaan olen kaikin keinoin pidätellyt. Sitä tuskaa odotellessa, kun suoli pakottaa vessaan ja kaikki tavara lähtee kerralla liikkeelle.
Laitat paperia sen verran että vaimentaa ääntä
Tee pöksyyn ja kirjoita siitä artikkeli. Näin kukaan ei ihmettele tekosiasi.