Onko maailman paras siivooja Auri Kananen kiltin miehen unelmakumppani?
https://i.dailymail.co.uk/1s/2020/11/17/15/35779648-8958165-image-m-5_1…
tässä vielä kuva jos ette tiedä miltä näyttää.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta koske itse olen saamaton niin tarvitsisin naiseksi tomeran emännän, joka määräisi mitä tehdään. Saa tietysti siivotakin.
Mitä iloa sinusta olisi sille tomeralle emännälle?
jättimäinen kulli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta koske itse olen saamaton niin tarvitsisin naiseksi tomeran emännän, joka määräisi mitä tehdään. Saa tietysti siivotakin.
jättimäinen kulli
Eiköhän tomera emäntä löydä sellaisen muualtakin, ilman perässävedettävää?
Vierailija kirjoitti:
Aurilla on moppi väärinpäin, kapea reuna kulkee edellä, ja teleskooppivarsi säädetty turhan pitkäksi. Pointsit kuitenkin työasusta, etenkin kengät näyttävät käytännöllisiltä.
Symmetrinen moppi ei ole koskaan väärinpäin.
Hänen vuoksi liityin tinderiin, luettuani kuinka oli siivonnut tinder-penan kämpän ja vielä tyhjentänyt pussitkin. Ei ole vielä osunut kohdalle kuin patselor-Jenni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurilla on moppi väärinpäin, kapea reuna kulkee edellä, ja teleskooppivarsi säädetty turhan pitkäksi. Pointsit kuitenkin työasusta, etenkin kengät näyttävät käytännöllisiltä.
Ei tietenkään. Kuvassa vaan ei ole sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jättimäinen kulli
Eiköhän tomera emäntä löydä sellaisen muualtakin, ilman perässävedettävää?
Tomerat emännät yleensä tykkää että saavat sopivasti tomeroida jotain tohvelisankaria.
Tomera emäntä + tomera isäntä = kitkaa, räiskettä ja ero
Hevonpeetä, t saamattoman exvaimo :)
Vierailija kirjoitti:
On juurikin joka miehen unelma, että kotona olisi hoikka kaunis blondi nainen joka siivoaa juhlavaatteissa, on aina iloinen ja hymyileväinen. Käytännöllisyydestä viis, hiuksetkin olisi hyvä laittaa joka päivä kuin olisi häihin menossa.
Eikä ole pakko olla juhlavaatteissa , alastikin käy : D
Vierailija kirjoitti:
Auri Kananen, kuulostaa joltain kotieläimeltä.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopin runko-osa on 100% symmetrinen samoin kun itse moppiosa työpuolelta, ainoastaan päällysosa on epäsymmetrinen koska muuten sitä ei saisi paikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopin runko-osa on 100% symmetrinen samoin kun itse moppiosa työpuolelta, ainoastaan päällysosa on epäsymmetrinen koska muuten sitä ei saisi paikalleen.
Levykehys ei ole symmetrinen; päihin kankaan ja hapsujen väliin vedetyt suorat linjat eivät ole samansuuntaiset keskenään.
Pisteet Aurille bisneksestä. Luultavasti tienaa enemmän kuin normisiivoojat kun on medianäkyvyyttä ja somessa vaikuttaa. Todellinen bisnesnainen 👍
Aika alkeellinen kuvamoka kun peilistä näkyy kuvaajakin :o
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan :DDD
Olen kauan asunut samassa asunnossa yksin. Elämässä on ajan kerrostumia. Masennusta, pysähdystä.
Mutta katselin Aurin videoita, ennen ja jälkeen. Kyllä on virkistävää. Aion itsekin siivota vielä joku päivä.
Ja toihan on joku nukkamatto mitä siinä ollaan moppaavinaan? Hei nyt mammat tarkkuutta!
Vierailija kirjoitti:
Ja taustalla puolikas jostakin lavuaarilla pyllistelijästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun se levykehys, mihin moppi kiinnitetään, ei ole symmetrinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taustalla puolikas jostakin lavuaarilla pyllistelijästä?
Joo samaa ihmettelin että onko se joku siivoojakaveri samanlaisissa kuteissa kun siellä pyllistelee vai mikä?