Nyt kun huomataan että rokotusaktiivisuus tyrehtyy, eikä nuoret varaa rokoteaikoja
Uutisoidaan kiireesti että rokotteita ei ehkä ole saatavilla kauaa. Etenkään ensimmäistä annosta siis. Uskoo ken tahtoo.
Säälittävän läpinäkyvää manipulointia, johon näköjään mediakin syyllistyy.
Kommentit (68)
Missä on tyrehtynyt? Kyllä meillä ainakaan ei ole yhtään vapaita aikoja, aalusta iltaan pistetään vuoroissa..
En yhtään ihmettele vaikka menekki jumii. maanantaina katsoin että 47,2 prosenttia piikattu. Eiliseen menenssä oli 49,2 prosenttia. Viimessä päivässä kasvua 2 prosenttiyksikköä. Minusta vielä joku viikko sitten saatti tulla 0,6-0,8 prod-yksikön pomppaus päivässä
Kattelin yöllä hyvän keskustelun Kivivuoren ja Launosen välillä, pari tuntia kesti. Oli tallennettu 17.4.
Kyllä jengiä kuolee vielä paljon.
Rokotevaurioihin.
Ideologia se on tämäkin; kun korona ei tapa tarpeeksi, otetaan rokote käyttöön ;-)
Boomerit uskovat kaiken, mitä mediassa sanotaan. Uutisissa sanottiin, että rokotteen ottaminen on kannattavaa, niin kyllähän se silloin on kannattavaa, koska uutisissakin niin sanottiin. Nuorilla on vielä järkeä päässä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/uutiset/art-2000008047515.html?utm_medium=social&utm_…
Hyvä vaan , jollei vielä olla tuputtamassa, ehtivät saada ja levittää lisää tietoa piikin vaarallisuudesta
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä edelleenkään miksi noita rokotuksia pitää tuputtaa. Jos ihminen ei sitä halua ottaa niin hän ei ota.
Juuri näin. Mä olen rokotteen ottanut ja niin on ottanut suurin osa tutuistanikin. Ne, jotka eivät ota rokotetta, eivät ota. Rokotteen ensisijainen tarkoitus on suojata ottajaansa covid-19:n vakavalta muodolta. Ne, jotka eivät usko muutenkaan saavansa taudin vakavaa muotoa, voivat hyvin jättää rokotteen ottamatta, jolloin ne, jotka haluavat ottaa, saavat sen nopeammin. Tärkeintä on, että ne,jotka rokotteen haluavat, saavat sen mahdollisimman pian. Sen jälkeen voidaan palata normaaliin, koska terveydenhuollon kantokyky ei ole enää uhattuna, vaikka koronatartunnat taas lisääntyisivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Boomerit uskovat kaiken, mitä mediassa sanotaan. Uutisissa sanottiin, että rokotteen ottaminen on kannattavaa, niin kyllähän se silloin on kannattavaa, koska uutisissakin niin sanottiin. Nuorilla on vielä järkeä päässä.
Munkin vanhemmat ovat ottaneet, isä 65 AZ:n ja äiti 63 Pfizerin. Mullekin ätiini viime viikolla oli jo varaamassa aikaa piikitykseen mutta kieltäysin täysin. Oli siinä hänelle pariksi kolmeksi minuutiksi äimistelemistä oiekin olan takaa mutta sitten se loppui kuin seinään eikä siitä ole sen jälkeen puhuttu mitään. Sama homma oli pari v sitten punkkipiikin kanssa kun isäni akns menivät ottamaan ja muakin pyysivät mukaan. kieltäydyin silloinki ja samanlainen herranjestailu-rupeama tuli silloinkin.
Lisäksi ainakin pari siskoani ovat ottaneet tuon piikin, hoitsu-alalla kumpikin. Kolmannesta tiedä mitä on tehnyt piikin kans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä edelleenkään miksi noita rokotuksia pitää tuputtaa. Jos ihminen ei sitä halua ottaa niin hän ei ota.
Juuri näin. Mä olen rokotteen ottanut ja niin on ottanut suurin osa tutuistanikin. Ne, jotka eivät ota rokotetta, eivät ota. Rokotteen ensisijainen tarkoitus on suojata ottajaansa covid-19:n vakavalta muodolta. Ne, jotka eivät usko muutenkaan saavansa taudin vakavaa muotoa, voivat hyvin jättää rokotteen ottamatta, jolloin ne, jotka haluavat ottaa, saavat sen nopeammin. Tärkeintä on, että ne,jotka rokotteen haluavat, saavat sen mahdollisimman pian. Sen jälkeen voidaan palata normaaliin, koska terveydenhuollon kantokyky ei ole enää uhattuna, vaikka koronatartunnat taas lisääntyisivätkin.
Höpsis. Rokote, edes kahdesti-kolmesti piikitetty, ei suojaa edes koronan vakavalta muodolta. Sen teho on 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Rokote, edes kahdesti-kolmesti piikitetty, ei suojaa edes koronan vakavalta muodolta. Sen teho on 0.
Sellainenkin riski on otettava. Yhteiskunnan on kuitenkin alettava toimia taas normaalisti ja lomautettujen sekä työttömiksi jääneiden on voitava palata takaisin töihin. Puolentoista vuoden aikana syntynyttä nk hoitovajetta on alettava purkamaan. Resursseja ei voi enää keskittää vain yhden ainoan sairauden tutkimiseen ja hoitoon.
uhkana koen ennen kaikkea koronapassin, niin että kieltäytyjien elämä tehdään hankalaksi ja vain passin hankkineille sallitaan normaaliin paluu. No, sikäli kun rokotevaurioisena elämistä tai vaivojen ilmaantumisen odottelussa olemista loppuelämänsä voi jotenkin normaaliksi sanoa
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäminen helpottaa huomattavasti kun muistaa ettei tuo ole käytännössä varsinainen luonnollinen rokote, eikä korona se virallinen uhka
Eihän nuoria edes rokoteta vielä, ainakaan suurimmassa osassa maata. Miten he voisivat aikoja edes varata?
Kaikki perustuu pelotteluun. Avuksi tulee rokote joka mukamas pelastaa.
Agenda on muu.
Nuoret löytää tietoa mitä vanhukset ei.
eww kirjoitti:
uhkana koen ennen kaikkea koronapassin, niin että kieltäytyjien elämä tehdään hankalaksi ja vain passin hankkineille sallitaan normaaliin paluu. No, sikäli kun rokotevaurioisena elämistä tai vaivojen ilmaantumisen odottelussa olemista loppuelämänsä voi jotenkin normaaliksi sanoa
Minä olen ottanut rokotteet ja ei tarvitse olla yhtään huolissaan puolestani. En ole saanut rokotteesta vauroita, enkä odottele niiden ilmaantumista.
Sinun ei tarvitse rokotetta ottaa, mutta et voi rokotevastaisuutesi tueksi käyttää esim minua. Käytä ihan vaan niitä huuhaa-Facebook videoita.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki perustuu pelotteluun. Avuksi tulee rokote joka mukamas pelastaa.
Agenda on muu.
Nuoret löytää tietoa mitä vanhukset ei.
No kerropa se agenda nyt tähän. Kiinnostaa kuulla.