Mitä säilytät yöpöydän laatikoissa?
Tässä yöpöydän laatikoita siivotessa tuli mieleen, mitä muut mahtavat siellä säilyttää? Itselläni on paha tapa säilyttää erilaisia rasvoja, nenäliinoja ja muuta irtosälää niin, että ne ovat aina täynnä. Lasten uteliaisuuden myötä siirsin aikuisten lelut vaatekaappin puolelle.
Ja vinkkejä helppoon siistinä pitoon otetaan vastaan 😊
Kommentit (181)
Taskulamppu, huulirasvaa, kuumemittari ja nenäliinoja.
Ei ole yöpöytää, koska nukun parvisängyssä ahtaassa yksiössä. Parvisängyn laitaan olen kiinnitztänyt puisen tarjottimen, jossa on yöllä vesilasi ja kännykkä (herätyksen takia). Joskus saatan nostaa siihen myös muutaman kurkkupastillin, koska suuni kuivuu öisin.
Raamattu ja tekokyrpä. Öisin myös tekarit.
Yöpöytäni on itse asiassa jakkara eli laatikkoa ei ole. Jakkaralla on useimmiten joku kirja ja/tai ristikkolehti, öisin myös kännykkä.
Kondomit, liukkaria, pari dildoa ja orgasmi-imuri (satisfyer), käsiraudat ja niiden avaimet. Buranaa.
Puhelin. Ei mikään älypuhelin, mutta se on pakko olla lähettyvillä, kun läheinen on vakavasti sairas. Tai jos lapsille tulee jotain. Lukulasit. En osaa nukahtaa ilman kirjaa. Nenäliinoja, koska aivastelen paljon. Lukulamppu nyt tietenkin. (Joskus suklaata) 😊
Magnesiumia ja WiFi salasanaa paperilla
Nenäsuihke, huulirasva, Pallivaha voide,Tadalafil paketti, kaksi tuubia liukkaria, muutama penisrengas.
Pieni taskulamppu, nenäliinoja ja kuumemittari.
Kortsuja, nenäliinoja, Tiitisen listaa, asekaapin avainta, kylmäfuusion kaavaa ja liukkaria.
Jännä, että useammallakin on kuumemittari
1) ovatko usein kipeitä?
2) mittaavatko munasolun irtoamislämpöä?
Mulla on aina mittari hukassa, kun kerran kahdessa vuodessa sitä tarttisin...
Asiaan: käsikirjoitus, keskeneräinen. Runoja, valmiita ja keskeneräisiä. Päiväkirjoja. Pöydällä on kirja tai pari ja herätyskello. Muutama rakas valokuva. Tommi Tabermanin lause: 'Värisevää sielua ei saa tallata' :)
Vierailija kirjoitti:
Kondomit, liukkaria, pari dildoa ja orgasmi-imuri (satisfyer), käsiraudat ja niiden avaimet. Buranaa.
Muuten sama, mutta käsirautoja ei ole ja kondomeita on useita eri kokoja, ettei kukaan voi koon takia kieltäytyä käyttömästä.
Mulla on lipasto yöpöytänä. Laatikoissa on mm. ompelutarvikkeita, lankoja ja sen sellaista.
Yhden kondomin. Ollu siellä 7 vuotta, jos vaikka olis käyttöä.
Vessapaprurulla, Propral ja unimaski. Pimennysverho hajosi pari viikkoa sirtten.
Piti ihan kurkata sinne laatikkoon, mora-puukko, särkylääkkeitä, pikkuhousun suojia, verenpainemittari. N66
Papiljotit ja tekohampaat