Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä säilytät yöpöydän laatikoissa?

Vierailija
12.06.2021 |

Tässä yöpöydän laatikoita siivotessa tuli mieleen, mitä muut mahtavat siellä säilyttää? Itselläni on paha tapa säilyttää erilaisia rasvoja, nenäliinoja ja muuta irtosälää niin, että ne ovat aina täynnä. Lasten uteliaisuuden myötä siirsin aikuisten lelut vaatekaappin puolelle.

Ja vinkkejä helppoon siistinä pitoon otetaan vastaan 😊

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yöpöytiä kun niin pieni makkari.

Hylly löytyy ja siinä astmalääkkeet ja nenäliinoja, kirjoja, valokuvia ja lamput.

Vierailija
142/181 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää pitäkö kännykkää pään vieressä nukkuessanne. Ei kannata pitää ees samassa huoneessa.

Luin joskus STUK:n tutkijan haastattelun ja siirsin kännykän toiseen päähän huushollia yöajaksi.

Ja juuri yöllä ne pahimmat säteilyt tulee? Päivisin ihan ok pitää 18h naaman edessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylälaatikossa Käsirasvaa, jalkarasvaa, ponnareita, passia ja sen sellaista tauhkaa

sitten alalaatikossa vanha uskollisesti palvellut delfiini dildo joka taitaa kohta olla jo täysi-ikäinen 😂 kortsuja ja paria liukkaria jne, näiden päällä sitten muutama sisustuslehti estämään suoran näkymän jos sattuu jäämään rakosilleen 😅

Vierailija
144/181 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo, vibra, liukkari, laturit ja yksi ohjekirja ylälaatikossa. Alalaatikko tyhjä.

Vierailija
145/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari dildoa, liukkari, nenäliinoja kortsuja sekä hierontaöljy

Vierailija
146/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean monella tuntuu olevan liukkarit käytössä. Eikö teidän miehet osaa kiihottaa tarpeeksi/ole kiihottavia?

En ole ikinä tarvinnut!

No, itse käytän liukkaria usein sooloseksiin, vaikka tuotankin itsekkin hunajaa saan jostainsyystä lisäfibaa liukasteesta. Ja toinen, omistan tekopeniksen mallia iso, ja kun haluan olla täynnä on liukkari ihan ehdoton, saan Niin täydellistä nautintoa kun se liukuu minussa helposti🙂🙂

Miehen kanssa en liukkareita käytä

Vierailija
147/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiolääkkeet ja liukuvoiteita.

Vierailija
148/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo ja liukkari, ihan perussetti. Niin ja an*stappi

Vierailija
149/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut laatikollista yöpöytää, aina ollut vaan joku tv-taso mihin lasken puhelimeni yöksi, nyt mulla on lasten vanha pikkutuoli yöpöytänä 😁 siinä mulla on puhelin ja käsirasva, jos flunssa iskee niin nenäliinapaketti.

Vierailija
150/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yöpöydän laatikkoa

Vierailija
151/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yöpöytää. Herätyskello ja iltalukemiset on lattialla.

Vierailija
152/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo ei ole laatikkossa vaan oikealla paikallaan

Vierailija
153/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja, koruja, liukuvoidetta ja dildoja

Vierailija
154/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi, lasten neuvolakortit, koirien rokotuskortit. Ponnareita, käsi- ja jalkarasvoja, pastilleja, ennen oli särkylääkettäkin mutta nyt ei enää ettei lapset saa käsiinsä, samoin aikuisten lelut siirrettiin sieltä pois. Kynsilakkoja, puhelimen ja älykellon laturit. Ja jonkun verran minun vanhoja "muistoja", siis pari vanhaa päiväkirjaa ja vanhoja kirjeitä jotka olen halunnut säästää, sekä jotain sekalaista sälää. Ei kaiken tarvitsisi olla just yöpöydän laatikossa, mutta jotenkin sinne on kertynyt kun siellä on ollut tilaa.

Vierailija
155/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja, lukupäiväkirja, käsi- ja huulivoide, kynä ja silmälasit koteloineen sekä niiden puhdistusliina. Tietysti myös nenäliinoja.

Vierailija
156/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti mennä ihan katsomaan.

Kolme vanhaa liukkaria

Strepsilsejä

Puhelimen laturi

Nenäliinoja

Kuumemittari

Ja jokerina kadoksissa ollut Satisfyer pro!

Kiitos ap.

Vierailija
157/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei muuten ole ollut yöpöydän laatikkoa sen jälkeen kun olen jotain 10v täyttänyt. Sängyn vieressä on nyt pöytätaso ja siinä on tällä hetkellä pino kirjoja, wc-paperirulla ja käsivoide. Älykellon latausjohto pyörii siinä myös usein.

Vierailija
158/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yöpöytää, vaan iso arkku. Sinne mahtuu kaikki tarvittava. Kirjoja, paperia, kyniä, kansioita, jne. Nyt näkyy olevan arkun päällä retkeilykasvio, joka on hyvinkin ajankohtainen tähän aikaan vuodesta :)

Vierailija
159/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekalaista roinaa, kuivunut tussi, palkkalappuja yli 10 vuoden ajalta, ikivanhoja verolappuja, muutama valokuva siellä taitaa olla ja asunnon kauppakirjasta kopio. Ei ole tullut siivottua sitä säännöllisesti, joten kaikkea jännää saattaa tulla vastaan.

Vierailija
160/181 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potenssipillereitä ja kurkkupastilleja.