Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä säilytät yöpöydän laatikoissa?

Vierailija
12.06.2021 |

Tässä yöpöydän laatikoita siivotessa tuli mieleen, mitä muut mahtavat siellä säilyttää? Itselläni on paha tapa säilyttää erilaisia rasvoja, nenäliinoja ja muuta irtosälää niin, että ne ovat aina täynnä. Lasten uteliaisuuden myötä siirsin aikuisten lelut vaatekaappin puolelle.

Ja vinkkejä helppoon siistinä pitoon otetaan vastaan 😊

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nenäliinapaketti, muistikirja ja kynä, päänsärky- ja unilääkepaketti, sytkäri (jos haluan sytyttää kynttilän). Aina on järjestyksessä kaikki.

Vierailija
2/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari käsivoidetta. Sekalainen valikoima hiuslenksuja, jotka muistan ottaa tukasta pois vasta juuri nukkumaan mennessäni. Valkoisia puuvillahansikkaita, jotka vedän käsiin käsien rasvaamisen jälkeen ja riisun vasta aamulla takaisin latikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nenäliinapaketti, muistikirja ja kynä, päänsärky- ja unilääkepaketti, sytkäri (jos haluan sytyttää kynttilän). Aina on järjestyksessä kaikki.

kynttilä makuuhuoneessa! ei ihme, että tulipaloja syttyy. pahinnta esimerkkiä annetaan sisustusohjelmissa, joissa roihuaa aina läjä kynttilöitä jonkun tekokuituverhon vieressä tai koristetyynykasassa

Vierailija
4/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole laatikkoa yöpöydässä, ei oikeastaan edes koko yöpöytää. Sen virkaa toimittaa tuoli, joka lähtee piakkoin sekin pois eteiseen.

Vierailija
5/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä, vanhoja laturi johtoja ym ym. Pitäis siivota ne.

Vierailija
6/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole laatikkoa yöpöydässä, ei oikeastaan edes koko yöpöytää. Sen virkaa toimittaa tuoli, joka lähtee piakkoin sekin pois eteiseen.

Miksi "piakkoin"? Miksei ole jo lähtenyt? Miksi yli päätään otit sen yöpöydäksesi?

Vierailija
7/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaasta uteliaisuudesta: miksi päänsärky- ja unilääkkeittä, mutta ei vettä? Vedätkö ne alas paljaaltaan? Vai pidätkö siellä makkarissa myös erillistä vesipulloa/vesilasia aina? Meinaan vaan, että jos niiden kanssa ottaa vettä, niin eikö olisi käytännöllisempää säilyttää niitä vaikka keittiössä?

Vierailija
8/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias feministi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi "piakkoin"? Miksei ole jo lähtenyt? Miksi yli päätään otit sen yöpöydäksesi?

Eteinen oli rempassa ja tuolille piti keksiä joku väliaikainen paikka, kun oltiin laiskoja eikä viitsitty viedä sitä varastoon.

Vierailija
9/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaria, peppuleluja, dildo, kertishanskoja ja kumisia varmuusvälineitä.

M 38

Vierailija
10/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 laatikkoa. Alalaatikossa satukirjoja ja laulukirjoja lasta varten.

Ylälaatikossa varmaan nykyään sama setti ja kaikkea maan ja taivaan väliltä koska yöpöytä on nykyään lapsen sängyn vieressä kun siirrettiin lapsen sänky minun puoleen sänkyä kiinni kun hän pelkää.

Silloin kun oli vielä yksin minun käytössä niin ylälaatikossa oli hiuslenkkejä samasta syystä mistä yhdellä aiemmalla vastaajalla eli joskus otan pois vasta sängyssä ja unohtuu laatikkoon.

Rasvapurkki jolla rasvaan kädet ja jalkapohjat tarvittaessa. Liukuvoidetta laatikon perällä, nenäliinapaketti jolla en oikein tee mitään, hammaspastilleja kun minulla kuivuu suu yöllä niin syön niitä öisin. Dents pastilleja.

Pöydällä vesilasi.

Vierailija
11/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeitä, vanhoja laturi johtoja ym ym. Pitäis siivota ne.

Unohdin mainita myös vanhat laturinjohdot. Näitä pyörii joka paikassa.

-AP

Vierailija
12/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäliinapaketti, silmälasikotelo, öisin myös kännykkä

Vierailija
13/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoidetta ja talouspaperia.

Vierailija
14/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivoide, nenäliinoja, hiusharja, nukkumista helpottavaa aromaterapia suihketta ja vibraattori.

Vierailija
15/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpöydässäni ei ole laatikkoa vaan hylly. Hyllyllä on vain pölyä. Pöydän päällä on lukuvalo, puhelimen laturi, hiusrenksuja, käsirasva, kirja, karkkipapereita ja jotain astioita.

Vierailija
16/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikonsolien pelejä

Vierailija
17/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhtaasta uteliaisuudesta: miksi päänsärky- ja unilääkkeittä, mutta ei vettä? Vedätkö ne alas paljaaltaan? Vai pidätkö siellä makkarissa myös erillistä vesipulloa/vesilasia aina? Meinaan vaan, että jos niiden kanssa ottaa vettä, niin eikö olisi käytännöllisempää säilyttää niitä vaikka keittiössä?

Kyllä mulla ainakin on aina iso lasillinen makkarissa, jotta ei tarvitse keittiöstä hakea yöllä. 

Vierailija
18/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä siellä on kaikkien lasteni neuvolavihkoset ja ne läpyskät mitä äitiysneuvolassa täyteltiin. Lapset on jo aikuisia ja osalla on lapsiakin.

Vierailija
19/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jakanut laatikot sisältä tilanjakokoreilla että pysyisi edes jonkinlainen järjestys, koska kaikenlaista niissä on... nenäliinoja, kuumemittari, jotain flunssalääkkeita, laastareita, desinfiointiainetta, muutama jo vanhaksi mennyt lääke kuten yskänlääke ja juu, olen tässä ainakin vuoden miettinyt että pitäisi viedä loput apteekkiin. Kannellisessa vetoketjullisessa pussissa kortsuja, liukkarii, hieromasauva, geishakuulat, sellaiset intiimiteemaiset pelikortit joissa on asento- ym. ehdotuksia. Kosteusvoiteita pari purkkia, aloe vera-voide, ice power-voide, tiikerisalvapurkki. Pieni ompelusetti.

Ylälaatikossa pari lehteä jotka on vaan jääneet pohjalle, pari muistivihkoa, muutama kynä, usein kirja joka on sillä hetkellä kesken jos ei ole pöydällä, kirjekuori jossa on lasten ultrakuvat, kirjekuori jossa on miehen kirjeet ym. romanttista muistoa. Nykyinen ja vanhat passit, mun vanha lompakko, adapteri, ja näköjään ihan hyvä määrä jotain ulkomaalaisia kolikkoja nurkissa :D

Vierailija
20/181 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha puhelin, paristoja, käsirasvaa, latureita, herätyskello ja kortsuja siellä taitaa nyt olla.