Mitä säilytät yöpöydän laatikoissa?
Tässä yöpöydän laatikoita siivotessa tuli mieleen, mitä muut mahtavat siellä säilyttää? Itselläni on paha tapa säilyttää erilaisia rasvoja, nenäliinoja ja muuta irtosälää niin, että ne ovat aina täynnä. Lasten uteliaisuuden myötä siirsin aikuisten lelut vaatekaappin puolelle.
Ja vinkkejä helppoon siistinä pitoon otetaan vastaan 😊
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Liukuvoidetta ja talouspaperia.
Liukkari, dildo ja wc-paperia
Vierailija kirjoitti:
Näkymättömyysviittaani.
Onko myös seljasauva ja elpymiskivi? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkymättömyysviittaani.
Onko myös seljasauva ja elpymiskivi? 😁
Ei täällä kukaan muukaan ihan kaikkea paljasta.
Vierailija kirjoitti:
Muistilappuja, vihkoja, kyniä. Aina tulee jotain illalla tai yöllä mieleen ja ylöshän se pitää kirjata.
Vesilasi oli vuosia yöpöydän päällä, mutta loppui siihen, kun eräänä aamuna siellä uiskenteli hämähäkki.
Mulla on vesilasin sijaan vesipullo. Jos pitää vesilasia yöpöydällä niin aivan varmasti siinä aamulla ui jos jonkinlaista hyöteistä, varsinkin näin kesällä. Toinen mitä mulle on sattunut niin aamulla herätessä kun on ihan kunnolla venytellyt, niin oon tönäissyt sen lasin lattialle. Siinähän sitten kiva heti aamusta alkaa siivota.
Jos haluat tietää, mitä mulla on missäkin, niin kysypä mun naapurilta. Se kyllä kertoo... On se niin ovela.
Mun on pakko pitää laatikossa tyynyn vieressä 357, muutama passi sekä rahnuu jos alkaa "maa polttaa jalkojen alla", ja pitää päästä äkkiä muille maille, mutta ei siitä enempää ;-D :-D :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nenäliinapaketti, muistikirja ja kynä, päänsärky- ja unilääkepaketti, sytkäri (jos haluan sytyttää kynttilän). Aina on järjestyksessä kaikki.
Puhtaasta uteliaisuudesta: miksi päänsärky- ja unilääkkeittä, mutta ei vettä? Vedätkö ne alas paljaaltaan? Vai pidätkö siellä makkarissa myös erillistä vesipulloa/vesilasia aina? Meinaan vaan, että jos niiden kanssa ottaa vettä, niin eikö olisi käytännöllisempää säilyttää niitä vaikka keittiössä?
Kyllä mulla ainakin on aina iso lasillinen makkarissa, jotta ei tarvitse keittiöstä hakea yöllä.
pakko kysyä jatkokysymys: etkö pelkää lasin kaatumista yön aikana? Joskus olen ottanut juomalasin makkariin käden ulottuville ja aamuisin löytänyt sen kaatuneena. Milloin on syynä ollut vaikka lattialle tippunut tyyny, milloin toisen puoliskon jalka on kolkannut sen alas, milloin käsi, milloin mitäkin. Ollaan vissiin sen verran eläväisiä/levottomia että ei sovi meille, mutta hyvä, että jotkut osaa tuon taidon.
Ei ole niin lähellä sänkyä, että millään pystyisi kaatumaan. Silloin kun mulla oli kissa ei tota kyllä uskaltanut jättää esille.
Kirjoja, vibraattori, liukkari, penisrengas, sormivibraattori ja sitten on kaikkia lasten eksyneitä leluja.
Jotain papereita ja lehtiä, sitten satunnaisia esineitä, kuten pattereita, teippiä tai pudonneita ruuveja. En ole kurkannut laatikkoon varmaan pariin vuoteen, en edes tiedä mitä siellä tarkalleen ottaen on, nuo yllä mainitut on muistinvaraisia. Nenäliinat, voiteet ja sen sellaiset, mitä useimmin tarvitsee, on siinä yöpöydän päällä.
Mulla on laatikon sijasta kaappi.
Sisällä näytti olevan
-lankakerä ? Mitä ihmettä?
-Pieni paperikassi täynnä vanhoja saatuja postikortteja
-pokkareita
-jalka ja käsirasvaa
Näin jännittävä se sisältö oli.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut jokunen unimaskin käyttäjä. Kertokaapa minulle, onko siitä mitään apua. Miten käytätte sitä?
Kyllä unimaski tuntuu välillä syventavän untani. Välillä laitan maskin illalla, joskus aamyöystä, ja harvoin käytä koko yötä.
Varsinaisia nukahtamisongelmia minulla on harvoin, sillä olen ns. illantorkku. Menen aika säännöllisesti samaan aikaan vuoteeseen, ja jos ei heti nukuta, niin lueskelen jotain tylsää hetken. Joskus mietin mukavia juttuja, ja nukahdan kesken.
Nenäliinoja, lääkkeitä, teleskooppivartinen selänraaputin, Tokmannin silmälaseja, hammasväliharjoja sekä lahjaksi saamani puukko tupessaan.
Kolmelaatikkoisen yöpöydän laatikoista löytyy ylimmästä nenäliinoja, käsi-ja jalkarasva, kynsinauhaöljy, nuhasuihke ja kolesterolilääkkeet. Keskimmäisessä on yösukat, joita en koskaan käytä :D ja kärpäslätkä sekä puinen selänhierontavimpain. Alimmassa on muutama kirja, joita aion lukea seuraavaksi sekä joitakin aikuisten juttuja. Vesipullo tai -lasi on yöpöydällä.