Mitä säilytät yöpöydän laatikoissa?
Tässä yöpöydän laatikoita siivotessa tuli mieleen, mitä muut mahtavat siellä säilyttää? Itselläni on paha tapa säilyttää erilaisia rasvoja, nenäliinoja ja muuta irtosälää niin, että ne ovat aina täynnä. Lasten uteliaisuuden myötä siirsin aikuisten lelut vaatekaappin puolelle.
Ja vinkkejä helppoon siistinä pitoon otetaan vastaan 😊
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nenäliinapaketti, muistikirja ja kynä, päänsärky- ja unilääkepaketti, sytkäri (jos haluan sytyttää kynttilän). Aina on järjestyksessä kaikki.
Puhtaasta uteliaisuudesta: miksi päänsärky- ja unilääkkeittä, mutta ei vettä? Vedätkö ne alas paljaaltaan? Vai pidätkö siellä makkarissa myös erillistä vesipulloa/vesilasia aina? Meinaan vaan, että jos niiden kanssa ottaa vettä, niin eikö olisi käytännöllisempää säilyttää niitä vaikka keittiössä?
Kyllä mulla ainakin on aina iso lasillinen makkarissa, jotta ei tarvitse keittiöstä hakea yöllä.
pakko kysyä jatkokysymys: etkö pelkää lasin kaatumista yön aikana? Joskus olen ottanut juomalasin makkariin käden ulottuville ja aamuisin löytänyt sen kaatuneena. Milloin on syynä ollut vaikka lattialle tippunut tyyny, milloin toisen puoliskon jalka on kolkannut sen alas, milloin käsi, milloin mitäkin. Ollaan vissiin sen verran eläväisiä/levottomia että ei sovi meille, mutta hyvä, että jotkut osaa tuon taidon.
Laatikoita ei ole. Yöpöydällä on vain kirja.
Yöpöydän laatikossa on käsivoide ja kindle.
Käsirasvaa, jotta voi rasvata kädet ennen nukkumaanmenoa tahraamatta muita paikkoja.
Huulirasva
Nenäliinapaketti
Silmälasit yön ajaksi
Ponnareita sinne on näemmä eksynyt
Kondomeja ja liukkari, jotka tulivat äitiyspakkauksen mukana. Tuskinpa noita ehtii käyttämään, kun en usko saavani mitään parisuhdetta lähivuosina.
Muistilappuja, vihkoja, kyniä. Aina tulee jotain illalla tai yöllä mieleen ja ylöshän se pitää kirjata.
Vesilasi oli vuosia yöpöydän päällä, mutta loppui siihen, kun eräänä aamuna siellä uiskenteli hämähäkki.
Voiteita sekä Bemer-laitteen spotti.
Kumiankka, auton pölykapseli ja sateenvarjo.
Vierailija kirjoitti:
Kumiankka, auton pölykapseli ja sateenvarjo.
Tai kumikanahan toi näyttää olevan.
Miten joku utelee tällasta?
Haluatko tietää myös mitä säilytän vessankaapissa ja eteisen lipastossa?
Ähäpä! En kerro.
Vierailija kirjoitti:
Laatikoita ei ole. Yöpöydällä on vain kirja.
Joo.varmaan 40v sitten Askosta ostettu pikku pöytä,jossa yksi hylly. Ei ole mitään,joskus vesilasillinen,ei ole edes lamppua.
Ne olivat kalliit yöpöydät,sata markkaa kappale ja muka niiiiin hienoja heh. Hyvin tosin kestäneet aikaa.
Pari unimaskia, rasiallinen korvatulppia, kortsuja, liukkaria....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nenäliinapaketti, muistikirja ja kynä, päänsärky- ja unilääkepaketti, sytkäri (jos haluan sytyttää kynttilän). Aina on järjestyksessä kaikki.
Puhtaasta uteliaisuudesta: miksi päänsärky- ja unilääkkeittä, mutta ei vettä? Vedätkö ne alas paljaaltaan? Vai pidätkö siellä makkarissa myös erillistä vesipulloa/vesilasia aina? Meinaan vaan, että jos niiden kanssa ottaa vettä, niin eikö olisi käytännöllisempää säilyttää niitä vaikka keittiössä?
Makkarin yhteydessä on kylppäri, jossa on vesihana.
Pari kesken olevaa kirjaa, pari lehteä, käsirasva, jalkarasva.
Erilaisia rasvoja, liukkaria, pari vibraa ja dildo, ponnareita ja pokkareita.
Jostain syytä koruja ja yksi kondomi, tuskin ikinä edes kurkkaan koko laatikkoon
Muutama kirjanmerkki, mun e-kirjalukija ja nyt on yksi lahjakortti, jonka sain äitienpäivälahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Liukkaria, peppuleluja, dildo, kertishanskoja ja kumisia varmuusvälineitä.
M 38
Miksi hanskoja??
9mm Beretta.