Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä säilytät yöpöydän laatikoissa?

Vierailija
12.06.2021 |

Tässä yöpöydän laatikoita siivotessa tuli mieleen, mitä muut mahtavat siellä säilyttää? Itselläni on paha tapa säilyttää erilaisia rasvoja, nenäliinoja ja muuta irtosälää niin, että ne ovat aina täynnä. Lasten uteliaisuuden myötä siirsin aikuisten lelut vaatekaappin puolelle.

Ja vinkkejä helppoon siistinä pitoon otetaan vastaan 😊

Kommentit (181)

Vierailija
81/181 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kaksi hiustenkuivaajaa, vanhoja kännyköitä, korvatulppia, vihkiraamattu, vanhoja valokuva-albumeita, muutama kortsu (joita en suostu käyttämään), käsivoiteita, latureita, suklaata...

Vierailija
82/181 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean monella tuntuu olevan liukkarit käytössä. Eikö teidän miehet osaa kiihottaa tarpeeksi/ole kiihottavia?

En ole ikinä tarvinnut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/181 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä joku harrasta esiaviollista seksiä?!?

Vierailija
84/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean monella tuntuu olevan liukkarit käytössä. Eikö teidän miehet osaa kiihottaa tarpeeksi/ole kiihottavia?

En ole ikinä tarvinnut!

Parin synnytyksen ja hormonien heittelyn jälkeen on erittäin tarpeellinen. Omalla kohdallani kosteus lähes katosi vaikka kuinka olisin kiihottunut. Ei vaan koskaan palautunut ennalleen.

Vierailija
85/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi jollakin olla sexi välineitä ym siihen kuuluvia yö pöydän laatikossa kyllä jos mun asunnossa olis tuollaisia niin lähtis ne ja akka perässä.

Vierailija
86/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puolella sänkyä yöpöydän virkaa toimittaa tuoli minkä selkänojalle voi ripustaa vaatteita. Mun puolella on yöpöytä minkä laatikossa on käsivoide, nenäsuihke, nenäliinoja, liukuvoide ja kondomeja ja sitten vielä jostain saadut kamasutra pelikortit. 

Vierailija
87/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni- ja särkylääkkeitä, korvatulppia, päiväkirjaa, liukuvoidetta. Pöydän päällä pidän herätyskelloa, muutamaa koristetta ja lasillista huoneenlämpöistä vettä. Mulla on ollut taipumus tunkea yöpöydänlaatikkoon pois silmistä kaikenlaista roinaa, joten nykyään yritän pitää sen militantin siistinä. 

Vierailija
88/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoide, satisfyer, pikkuvibra, yhdet keikkaliput, pompuloita, pinnejä, kuulokkeet ja ihan liikaa niitä kuulokkeiden korvasilikonihommeleita (en tajua mistä niitä aina tulee :D).

Vierailija
89/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tarvinnut!

Mieheni saa minut kyllä hyvinkin märäksi, että sinänsä ei olisi tarvetta, mutta on se liukkari ihan kiva lelu silti. Kannattaa kokeilla. ;-) Ja erilaisten vibrojen ym. lelujen kanssa myös usein kiva lisä.

Vierailija
90/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumiankka, auton pölykapseli ja sateenvarjo.

Samis.

Vierailija
91/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tarvinnut!

Mieheni saa minut kyllä hyvinkin märäksi, että sinänsä ei olisi tarvetta, mutta on se liukkari ihan kiva lelu silti. Kannattaa kokeilla. ;-) Ja erilaisten vibrojen ym. lelujen kanssa myös usein kiva lisä.

Sama juttu täällä. Myös peppuseksissä se liukkari on hyvä lisä. 

Vierailija
92/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolella laatikossa on dildo. Miehen laatikossa on flesu.

Vierailija
93/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säilytä mitään, koska lapsi kaivaa sieltä kuitenkin kaiken ja jättää ties minne.

Vierailija
94/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildoloita ja marmelaadia herra majur.

Vierailija
95/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynä, paperia ja nyt väliaikaisesti(?) myös erilaisia takuupapereita ja manuaaleja. Alemmassa laatikossa vastaavasti kuitteja.

Muuttokuorma on osittain purkamatta ja ennenkuin saamme toimistoon säilytystilat, vanhat kansiot ovat varastossa ja uudet kuitit ja manuaalit väliaikaissäilytyksessä yöpöydän laatikossa.

Miehellä omissaan sukkia alalaatikossa ja boksereita ylälaatikossa.

Vierailija
96/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on flesu?

Vierailija
97/181 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimadon crystal jellies dildo ja red jelly dildo. Ei mitään vibroja, perinteinen on parempaa, tai tarkalleen ainoa mikä on hyvää. 

Vierailija
98/181 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on flesu?

Fleshlight - eli tekopillu.

Vierailija
99/181 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-43 kirjoitti:

Kaalimadon crystal jellies dildo ja red jelly dildo. Ei mitään vibroja, perinteinen on parempaa, tai tarkalleen ainoa mikä on hyvää. 

Crystal jellies Jelly Dong 8 olikin nimi, mutta on ehkä hieman paksuhko minulle vaikka olen märkä. Olen vaan suht tiukka joten voisi olla vähemmän paksukin.

Vierailija
100/181 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu löytyy