Mitä säilytät yöpöydän laatikoissa?
Tässä yöpöydän laatikoita siivotessa tuli mieleen, mitä muut mahtavat siellä säilyttää? Itselläni on paha tapa säilyttää erilaisia rasvoja, nenäliinoja ja muuta irtosälää niin, että ne ovat aina täynnä. Lasten uteliaisuuden myötä siirsin aikuisten lelut vaatekaappin puolelle.
Ja vinkkejä helppoon siistinä pitoon otetaan vastaan 😊
Kommentit (181)
Kauhean monella tuntuu olevan liukkarit käytössä. Eikö teidän miehet osaa kiihottaa tarpeeksi/ole kiihottavia?
En ole ikinä tarvinnut!
Ei kai täällä joku harrasta esiaviollista seksiä?!?
Vierailija kirjoitti:
Kauhean monella tuntuu olevan liukkarit käytössä. Eikö teidän miehet osaa kiihottaa tarpeeksi/ole kiihottavia?
En ole ikinä tarvinnut!
Parin synnytyksen ja hormonien heittelyn jälkeen on erittäin tarpeellinen. Omalla kohdallani kosteus lähes katosi vaikka kuinka olisin kiihottunut. Ei vaan koskaan palautunut ennalleen.
Miten voi jollakin olla sexi välineitä ym siihen kuuluvia yö pöydän laatikossa kyllä jos mun asunnossa olis tuollaisia niin lähtis ne ja akka perässä.
Miehen puolella sänkyä yöpöydän virkaa toimittaa tuoli minkä selkänojalle voi ripustaa vaatteita. Mun puolella on yöpöytä minkä laatikossa on käsivoide, nenäsuihke, nenäliinoja, liukuvoide ja kondomeja ja sitten vielä jostain saadut kamasutra pelikortit.
Uni- ja särkylääkkeitä, korvatulppia, päiväkirjaa, liukuvoidetta. Pöydän päällä pidän herätyskelloa, muutamaa koristetta ja lasillista huoneenlämpöistä vettä. Mulla on ollut taipumus tunkea yöpöydänlaatikkoon pois silmistä kaikenlaista roinaa, joten nykyään yritän pitää sen militantin siistinä.
Liukuvoide, satisfyer, pikkuvibra, yhdet keikkaliput, pompuloita, pinnejä, kuulokkeet ja ihan liikaa niitä kuulokkeiden korvasilikonihommeleita (en tajua mistä niitä aina tulee :D).
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tarvinnut!
Mieheni saa minut kyllä hyvinkin märäksi, että sinänsä ei olisi tarvetta, mutta on se liukkari ihan kiva lelu silti. Kannattaa kokeilla. ;-) Ja erilaisten vibrojen ym. lelujen kanssa myös usein kiva lisä.
Vierailija kirjoitti:
Kumiankka, auton pölykapseli ja sateenvarjo.
Samis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tarvinnut!Mieheni saa minut kyllä hyvinkin märäksi, että sinänsä ei olisi tarvetta, mutta on se liukkari ihan kiva lelu silti. Kannattaa kokeilla. ;-) Ja erilaisten vibrojen ym. lelujen kanssa myös usein kiva lisä.
Sama juttu täällä. Myös peppuseksissä se liukkari on hyvä lisä.
Mun puolella laatikossa on dildo. Miehen laatikossa on flesu.
En säilytä mitään, koska lapsi kaivaa sieltä kuitenkin kaiken ja jättää ties minne.
Dildoloita ja marmelaadia herra majur.
Kynä, paperia ja nyt väliaikaisesti(?) myös erilaisia takuupapereita ja manuaaleja. Alemmassa laatikossa vastaavasti kuitteja.
Muuttokuorma on osittain purkamatta ja ennenkuin saamme toimistoon säilytystilat, vanhat kansiot ovat varastossa ja uudet kuitit ja manuaalit väliaikaissäilytyksessä yöpöydän laatikossa.
Miehellä omissaan sukkia alalaatikossa ja boksereita ylälaatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on flesu?
Kaalimadon crystal jellies dildo ja red jelly dildo. Ei mitään vibroja, perinteinen on parempaa, tai tarkalleen ainoa mikä on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on flesu?
Fleshlight - eli tekopillu.
N-43 kirjoitti:
Kaalimadon crystal jellies dildo ja red jelly dildo. Ei mitään vibroja, perinteinen on parempaa, tai tarkalleen ainoa mikä on hyvää.
Crystal jellies Jelly Dong 8 olikin nimi, mutta on ehkä hieman paksuhko minulle vaikka olen märkä. Olen vaan suht tiukka joten voisi olla vähemmän paksukin.
Siellä on kaksi hiustenkuivaajaa, vanhoja kännyköitä, korvatulppia, vihkiraamattu, vanhoja valokuva-albumeita, muutama kortsu (joita en suostu käyttämään), käsivoiteita, latureita, suklaata...