Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aloitteellinen voi nainen olla?

Vierailija
12.06.2021 |

Mies antoi ymmärtää, että olisi kiinnostunut, mutta melko pian sen jälkeen lopetti yhteyden pidon. Mikähän hänelle mahtoi tulla? Mietin onko mun järkevää viestiä hänelle koko ajan? Vai onko asia vaan niin, ettei häntä kiinnosta, kun mitään ei hänestä kuulu...

Kanssasisaret vertaistukea, kun sydän kuitenkin häntä kaipaa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko kuitenkin ok kysyä mikä meni pieleen? Keskusteltiin aika syvällisestikin monesta asiasta. Ja tiivis, ennen kuin yhteydenpito loppui kuin seinään. Ei ollut ihan pinnallinen suhde meillä.

No kysy, silläpä se selviää. Tosin saattaa olla kyse siitäkin, että toinen osapuoli on ollut esim. tosi kiireinen eikä ole kipuillut tätä asiaa yhtään samalla tavalla kuin sinä. Saattaa ahdistua jos rupeat tenttaamaan. Mutta ainahan on hyvä olla rehellinen suora, meni syteen tai saveen.

Vierailija
22/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä nyt vaan on nykyaikana tuollaisia ns. syvällisiä viestimissuhteita, jotka eivät etene yhtään mihinkään. Ajankulua ja jännitystä elämään, kiva kun joku osoittaa huomiota. Mitään niiden varaan ei kannata laskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Jos olette nuoria (alle 25 v ja mies,vähän kokenut) , niin mies voi olla vain ujo ja estynyt ja tarvitsee kannustusta.

Jos olette yli kolmekymppisiä ja molemmat jo enemmän seurustelleita voi olla, että mies lopultakaan halua mitään tiiviimpää kanssasi.

Vierailija
24/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole aloitteellinen vain jos mieskin sitä on. 

Sen olen tämän 1,5 vuoden deittailun jälkeen oppinut. "Taktiikka", jos sellaista sanaa nyt haluaa käyttää, on se että en enää koskaan, ikinä, milloinkaan laita ekaa viestiä. Jos mies haluaa minut tavalla tai toisella elämäänsä, saa luvan laittaa ekan viestin. Viesteihin vastaan aina nopeasti ja mietin vastaukset sen verran huolella että ne on juuri hänelle tarkoitettu, eli ei mitään pelejä tartte kuitenkaan sen suhteen alkaa pelailemaan. Jos mies viestittelee tiheästi, niin alan itsekin viestitellä takaisin, jotta keskustelu olisi vastavuoroista. Jos mies viestittelee joskus ja jouluna, ilmoitan melko nopeasti jotenkin ystävällisesti että en ole saatavilla joskus ja jouluna kun mieli sattuu tekemään, vaan päätös siitä haluaako minut elämäänsä vai ei pitää tehdä tässä ja nyt. 

Eli ole avoin, ole aktiivinen omalta osaltasi, mutta aseta myös selkeät rajat sille miten sinua voi kohdella. Koska itsekin oletettavasti kohtelet muita kunnioittavasti. 

Sanoisin vielä että ei kannata lähteä mihinkään seksijuttuihin jos miehen motiivit vähääkään epäilyttää, vaan sanoa sitten että haluat edetä rauhassa. Ellei sitten ole niin että olet _täysin sinut_ sen asian kanssa että juttu saattaa jäädä pelkäksi seksijutuksi. Itse tein yhden kanssa sen virheen että hypättiin sänkyyn liian nopeasti, kombolla jossa miehen teot ja sanat oli ristiriitaisia JA minulla liikaa tunteita. Kolhuhan siitä tuli sydämeen ja itsetuntoon myös.

Pitää luottaa omaan vaistoon :) 

Vierailija
25/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

n32 kirjoitti:

Sen olen tämän 1,5 vuoden deittailun jälkeen oppinut. "Taktiikka", jos sellaista sanaa nyt haluaa käyttää, on se että en enää koskaan, ikinä, milloinkaan laita ekaa viestiä. Jos mies haluaa minut tavalla tai toisella elämäänsä, saa luvan laittaa ekan viestin. Viesteihin vastaan aina nopeasti ja mietin vastaukset sen verran huolella että ne on juuri hänelle tarkoitettu, eli ei mitään pelejä tartte kuitenkaan sen suhteen alkaa pelailemaan. Jos mies viestittelee tiheästi, niin alan itsekin viestitellä takaisin, jotta keskustelu olisi vastavuoroista. Jos mies viestittelee joskus ja jouluna, ilmoitan melko nopeasti jotenkin ystävällisesti että en ole saatavilla joskus ja jouluna kun mieli sattuu tekemään, vaan päätös siitä haluaako minut elämäänsä vai ei pitää tehdä tässä ja nyt. 

Eli ole avoin, ole aktiivinen omalta osaltasi, mutta aseta myös selkeät rajat sille miten sinua voi kohdella. Koska itsekin oletettavasti kohtelet muita kunnioittavasti. 

Sanoisin vielä että ei kannata lähteä mihinkään seksijuttuihin jos miehen motiivit vähääkään epäilyttää, vaan sanoa sitten että haluat edetä rauhassa. Ellei sitten ole niin että olet _täysin sinut_ sen asian kanssa että juttu saattaa jäädä pelkäksi seksijutuksi. Itse tein yhden kanssa sen virheen että hypättiin sänkyyn liian nopeasti, kombolla jossa miehen teot ja sanat oli ristiriitaisia JA minulla liikaa tunteita. Kolhuhan siitä tuli sydämeen ja itsetuntoon myös.

Tässä on nuorelta naiselta viisas kirjoitus, jonka voisi jokainen deittaileva nainen printata seinälleen ja lukea joka päivä. Allekirjoitan joka sanan.

Tähän vielä lisäisin sen, että kannattaa katsoa mitä mies oikeasti tekee. Teot ratkaisevat, eivät sanat.

Täti 50 v.

Vierailija
26/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kuitenkin ok kysyä mikä meni pieleen? Keskusteltiin aika syvällisestikin monesta asiasta. Ja tiivis, ennen kuin yhteydenpito loppui kuin seinään. Ei ollut ihan pinnallinen suhde meillä.

Ei ole ok kysyä mikä meni pieleen. Miksi hän vastasi kun ei muutoinkaan vastaa.

Siis hän on kyllä vastannut joka kerta kun otan yhteyttä. Jos ei vastaisi, niin tietäisin kyllä sitten, että se oli siinä...

Vierailija
27/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n32 kirjoitti:

Tässä on nuorelta naiselta viisas kirjoitus, jonka voisi jokainen deittaileva nainen printata seinälleen ja lukea joka päivä. Allekirjoitan joka sanan.

Tähän vielä lisäisin sen, että kannattaa katsoa mitä mies oikeasti tekee. Teot ratkaisevat, eivät sanat.

Täti 50 v.

Aika kauan on nuori nainen jo deittaillut. Pahoin pelkään, että tuolla taktiikalla jää ikisinkuksi. Varsinkaan jos ei ole ihan ykkösnainen ulkonäön yms. suhteen.

Vierailija
28/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hän on kyllä vastannut joka kerta kun otan yhteyttä. Jos ei vastaisi, niin tietäisin kyllä sitten, että se oli siinä...

Kyllä minäkin peruskohteliaana ihmisenä vastaan saamiini viesteihin. Ei se kerro mitään muusta kuin kohteliaisuudesta.

Vierailija
29/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyvä ei tieltä eksy. Joillekin miehille on turn off jos eivät saa metsästää, mutta aika moni vain ilahtuu.

Vierailija
30/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n32 kirjoitti:

Täti 50 v.

Aika kauan on nuori nainen jo deittaillut. Pahoin pelkään, että tuolla taktiikalla jää ikisinkuksi. Varsinkaan jos ei ole ihan ykkösnainen ulkonäön yms. suhteen.

Sitten jään. Mieluummin yksin kuin keskinkertaisen saatikka huonon miehen kanssa. En kuitenkaan aseta miehelle tässä edes mitään järjettömiä vaatimuksia, peräänkuulutan ainoastaan sitä että minua pitää kohdella hyvin. Se on asia mistä yhdenkään ei kannata tinkiä yksinjäämisen pelossa. Muuten joutuu helposti esim. hyväksikäytetyksi, niinkuin minulle kävi tuossa yhdessä tapauksessa. Jäin myös sinkuksi sen jälkeen taas, joten... 

Vierailija
31/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies onkin varattu? Sillä on toinen

Vierailija
32/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyvä ei tieltä eksy. Joillekin miehille on turn off jos eivät saa metsästää, mutta aika moni vain ilahtuu.

Siis haluavatko miehet oikeasti metsästää naisia vielä nykyaikana? Mä luulin, että suhteet alkavat kun molemmat osoittavat kiinnostuksensa. Olen mielestäni ihan ok näköinen nainen, eikä kyllä kukaan mies ole jaksanut mua kauaa "metsästää" jos näytän siltä, että ei kiinnosta..

Vierailija
33/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tai sit on ihan just löytänyt jonkun mielenkiintoisemman...

Vierailija
34/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteellinen ilman hipelöintiä ok sinkuille. Muuten tyrkyn tai kodinrikkojan leima

Vierailija
35/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä jokin muu syy, minkä vuoksi on pakko pitää ns. välit? Yhteiset työt, harrastukset, naapurusto?

Vierailija
36/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tai sit on ihan just löytänyt jonkun mielenkiintoisemman...

Jos olet penkitetty niin luultavasti sillä on ollut joku mielenkiintoisempi kiikarissa koko ajan minkä olette viestitelleet.

Vierailija
37/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä jokin muu syy, minkä vuoksi on pakko pitää ns. välit? Yhteiset työt, harrastukset, naapurusto?

Ei ole mitään tuollaista syytä....

Vierailija
38/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kait :) olette varmaankin oikeassa. Ajattelin laittaa hänelle taas viestiä, mutta yritän nyt sitten olla laittamatta. Viimeistään parin päivän päästä olen kuitenkin taas viestittämässä hänelle itseni tuntien. Ehkä täytyy kaivaa tämä viesti ja teidän sanat esiin, jotta uskon...

Et voi asettaa elämääsi tuntemattomien käsiin. Jos miehellä on omat syynsä käytökselleen, niin sitten on, mutta täällä pahimmillaan ryppyiset katkerot vain levittävät omaa pahaa mieltään teihin kenellä on vielä toivoa rakkaudesta. Ota itse asioista selvää. Rohkeus palkitaan aina.

Vierailija
39/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies teki sen minkä pystyi nyky metoo aikana. enempää mies ei voi tehdä metoo uhan alla. naisen pitää olla aloitteellisempi

Vierailija
40/41 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tie miehen sydämeen kulkee vatsan kautta. Oliko sulla tyhjä jääkaappi?

Olihan tämä vitsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme