Millainen tuuletin sinulla on makuusopessasi?
Kommentit (25)
Pönttöuuni.
Näin helteellä raapaisen siihen illalla ihan ipanapienet tulet - sellaiset, ettei uuni lämpeä liikaa. Sitten vain pidetään koko yö luukkuja sekä peltiä auki ja tuuletus toimii kuin itsestään. Päiväksi luukut kiinni, ettei tuuleteta kuumaa ulkoilmaa sisään.
Minulla on paljon haukuttu siirreltävä ilmastointilaite. Pitää helvetinmoista hurinaa mutta ei häiritse minun yöuniani. Mukavan viileää on ja oleilen samassa huoneessa helteellä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisen vaimoni hommaama, en tiedä merkkiä?
Vastauksessasi kaikki on epäolennasita.
Vaihtelen viilentävän ilmalämpöpumpun ja raollaan olevan parvekkeenoven välillä.
Ei mitään, puen pyjaman päälle ja kääriydyn peittoihin. Ihan sopiva on nukkua.
Olen hoikka ja usein viluinen.
Ei minkäänlaista. Ei niistä mitään hyötyä ole. Sähkölasku vaan nousee.
Ei mitään tuulettimia tai ilmalämpöpumppuja, makkari on alakerrassa ja lämpötila siellä aina helteelläkin n. 20 astetta. Tulee kylmä jos siellä viettää yhtään aikaa vähissä vaatteissa
Eteisessä on ilmalämpöpumppu, joten koko asunto on kesät / talvet 22°
tuulivoimalan kokoinen propeli ulkona parvekkeen kohdalla. kylläpäs tuuleekin kun ovea auki pitää. vähäkö on kovat sähkölaskut kun megawatin propeli hyrisee😵
Terassin ovi auki, hyttyverkko oviaukossa, patja lattialla. Mukavan vilpoista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on läpi talon oleva kerrostaloasunto luode-kaakko suunnassa ja läpivedolla, jota on avitettu tuulettimella, siitä saa helteillä siedettävän ilman jäähdytystä, joten väitteesi on väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on läpi talon oleva kerrostaloasunto luode-kaakko suunnassa ja läpivedolla, jota on avitettu tuulettimella, siitä saa helteillä siedettävän ilman jäähdytystä, joten väitteesi on väärä.
Läpivedolla saakin. Mutta ei se tuuletin ilmaa viilennä. Sehän vain kierrättää ilmaa. Kannattaa ottaa asioista selvää ennen kommentoimista. Ilmanviilennin on eri asia kuin tuuletin.
Minulla ei ole makuusopettajaa. Ei minkäänväristä
Varsinkaan tuulettimen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpivedolla saakin. Mutta ei se tuuletin ilmaa viilennä. Sehän vain kierrättää ilmaa. Kannattaa ottaa asioista selvää ennen kommentoimista. Ilmanviilennin on eri asia kuin tuuletin.
Niin, että väärin sammutettu, sanoi palomestari kun myöhästyi palopaikalta. Älä viitsi.
Valkoinen