Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvateatterit eivät anna viedä omia eväitä saliin. Epäreilua!

Vierailija
11.06.2021 |

:(

Kommentit (533)

Vierailija
181/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos trangian käyttö kielletty jos kahvit kiehauttaisi

Vierailija
182/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan cittarin gluteenittomien irtokarkkien hyllystä irtokarkkini. Finnkinolla ei varmaan ole vastaavaa. Mun pitää siis olla ilman karkkia vissiin, kun muut ympärillä herkuttelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä muutenkaan kiinnosta kuunnella toisten mäyssytystä, katsoa että mihin se vieruskaverin käsi meneekään kuumassa kohtauksessa tai kuunnella penskojen parkumista, ja vielä maksaa siitä ilosta.

Vierailija
184/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ajattelin, että voisin käyttää muutaman ilmaislipun, jotka saanut. Enkö siis ole tervetullut teatteriin, jos en osta mitään vaan otan oman vesipullon mukaan? Finnkino näyttäisi olevan tarkoitettu nykyään vain elitisteille :(

Vierailija
185/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ovo-pesco gluteeni maitoallergia vegaani raakaruoka selleri liemijauhe punainen jaffa coka-cola ja sokeri allergikko. Haluan tuoda omat syötäväni teatteriin. Jos tämä ei Hra Finn-kinolle sovi niin pysyn sitten suosiolla poissa.

Vierailija
186/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

krooninen köyhyys on sairaus joten voin ottaaa lihapiirakan mukaan teatteriin , koska terveydelliset syyt. Jos ei syö niin kuolee .

Vierailija
187/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin parisen viikkoa elokuvissa Finnkinossa ja vaikka oli kyltit ovella asti, ettei saa tuoda omia eväitä, niin kyllä mä söin eikä kukaan tullut tarkistamaan. Ehkä se on pelottelua, että ihmiset ostaisivat kalliita herkkuja kun ovat huomanneet, että suurin osa ostaa herkut muualta.

Ei se ole mitään "ehkä". Miksi täällä spekuloidaan päivänselvällä asialla?

Kehotan kaikkia viemään omat karkkinsa ja mieluiten muovipussissa, ei missään rapisevassa Finnkinon paperipussissa. 

Vierailija
188/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako finnkino vastuun asiakkaan kuukahtamisesta, jos hän saanut joltain lahjalipun ja jos ei vettäkään saa tuoda eikä asiakkaalla rahaa ostaa heidän tuotteitaan?

Vierailija
189/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnkino myöntää suoraan, että syy eväskiellolle on puhtaasti elokuvateatterin heikko taloustilanne, joka taas johtuu koronasta. On siksi ihan höpöä selittää, että karkit rapisee, limppari roiskuu ja popparit lentelee syliin, ja ettei niitä sen takia saisi tuoda saliin. Tai ettei elokuvissa kuuluisi syödä tai juoda mitään, koska terve ihminen pärjää pari tuntia ilmankin.

Finnkino ei pärjää ilman sun mässy- ja popparitulojasi.

Vierailija
190/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeä asenne. Ei tee mieli mennä leffaan.

Vierailija
191/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön käytäntö noin rajata asiakaskuntaa ja asettaa eri arvoon ihmiset. Moni työtön ja eläkeläinen jättää varmasti nyt väliin, joten siinäpähän kärsii tappiot.

Vierailija
192/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan haluaisi olla leffassa jos joku vetelee "bicmac ateriaa" tai vastaavaa naamaansa. Joskus vuonna nappi ja kivi kielikurssille ollessa leffateatterissa sai myös tupakoida, ei todellakaan mukavaa.

Leffaliput niin kalliita- muistikuva parin vuoden takaa- että kolmihenkinen perhe ehkä muutaman kerran vuodessa oikeasti lähtee nauttimaan elokuvasta muualla kuin kotisohvalla. Usein häiriöksi ovat ennemminkin olleet joko penkkiä potkivat henkilöt, tai keskenään seurustelevat, ketkä eivät itse leffasta välitä ollenkaan.

Vierailija
193/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan cittarin gluteenittomien irtokarkkien hyllystä irtokarkkini. Finnkinolla ei varmaan ole vastaavaa. Mun pitää siis olla ilman karkkia vissiin, kun muut ympärillä herkuttelee.

Se on oikeasti vaan parempi.

Vierailija
194/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako finnkino vastuun asiakkaan kuukahtamisesta, jos hän saanut joltain lahjalipun ja jos ei vettäkään saa tuoda eikä asiakkaalla rahaa ostaa heidän tuotteitaan?

Tietenkin mikään ei voi koskaan olla ihmisen oma syy.

Vierailija
195/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua se että ensimmäisenä tekemäni aloitus aiheesta poistettiin

Vierailija
196/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ennen koronaa pitkästä aikaa leffassa ja tämä oli käytäntö. Olin aika yllättynyt, kun ennen aina oltiin mieheni kanssa käyty jostain kaupasta ostamassa molemmille irtokarkkeja ja vielä istumapaikoillamme levitetty takit syliin ja kaadettu irtsarit siihen takin päälle, ettei rapista kokoajan. No, kävi ilmi, että saliin sai viedä vain leffateatterista ostettua mässyä, joka oli tosi kallista eikä edes rapinan yms. kannalta järkevämmin ajateltua. Siis myynnissä oli karkkipusseja ja sipsipusseja, jotka rapisevat aivan helvetisti. Irtokarkkejakin oli ja niitä varten rapisevia paperipusseja. Poppareita sai ostettua sellaisiin isoihin pahvitötsiin, mutta sellaista ei saanut irtokarkkejakin varten kuitenkaan. Kysyttiin, ja meitä katsottiin kuin oltaisiin ulkoavaruudesta tipahdettu. Sitten toisen henkilön kanssa käydyn neuvottelun jälkeen, meille kerrottiin, että voidaan ostaa pahvitötterö eurolla ja sitten kaataa paperipussiin ostamamme irtsarit siihen.

Eli ihan pelkkä rahastus kyseessä. Ei tuolla ainakaan mitään sen kanssa ole tekemistä, että rapinaa ja muita ääniä elokuvan aikana haluttaisiin vähentää.

Wtf??! Kaadoitte karkit takkien päälle 🤢🤮

Vierailija
197/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole lopullinen niitti monelle. Ihan sairasta touhua.

198/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ole koskaan estetty ja koska olen muutenkin maksava asiakas, eikä ruokia voida kieltää viemästä saliin kieltämättä sitä kaikilta, voin ihan hyvin viedä omat evääni/herkkuni saliin tai vien asiakkuuteni muualle. Tiedän kyllä, että elokuvateatteri saa suurimmanosan tuloistaan oheismyynnistä, mutta ehkä kannattaisi vähän laskea niitä hintoja, jos haluaa tehdä enemmän kauppaa. Jos herkut maksavat lipun verran tai enemmän per henki, niin ihan varmasti tuon omat herkut. Katsonkin elokuvat nykyisin kotisohvalta, koska äänenvoimakkuuden voi säätää itse, voin pitää taukoja keskeyttäen elokuvan ja maksan siitä lystistä vähemmän pitkällä aikavälillä.

Joo. On se vähän kummallista, että puolentoista vuoden koronan jälkeen leffateattereilla on varaa karsia katsojia. Liian hyviä sosiaalitukia kai nostavat.

Vierailija
199/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuuluu vähän samaan kategoriaan kuin "mitä varten ravintoloihin ei voi viedä omat juomansa, koska ne saa paljon halvemmalla lähi alepasta?"

No, kun ei vain saa, eikä siihen ole ihmisillä nokan koputtamista.

Ei ole ollenkaan sama asia. Ravintolaan mennään nimenomaan syömään. Elokuviin mennään pääasiassa katsomaan elokuvaa.

Lähinnä esimerkki voisi olla: ravintolaan ei saa tuoda omaa lehteä, jota lukee samalla kun nauttii ruoasta, vaan lehti pitäisi ostaa ravintolasta.

Vierailija
200/533 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenköhän älynväläys tämäkin ollut? Tuodaan lisää rahaa kieltämällä asiakkaita tuomasta teatteriin mitään syötävää ja annetaan olla nälissään ja janoissaan, jos ei halua ostaa meiltä mitään. Tuohan karkoittaa asiakkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi