Elokuvateatterit eivät anna viedä omia eväitä saliin. Epäreilua!
Kommentit (533)
Huoh. Finnkino ei ole yhtä kuin kaikki elokuvateatterit.
Suosikaa niitä yksityisiä, joissa on omat linjaukset ja yleensä halvemmat hinnatkin. Meidän paikallisiin saa ottaa omat eväät, ei siitä napista. Ainoa mitkä on kaikkialla yleensä kielletty on lämmin ruoka (mäkkäri, pitsa jne) koska haju, rapina ja sotkevuus. Sekä jäätelö sotkevuus syistä
Leffalippu 20, karkkipussi 5, juoma 4, popparit 8 tuon omat herkut jatkossakin
Vierailija kirjoitti:
Luulin että epäreiluudesta huudellaan enää vain ala-asteella
Elokuvateatterissa ei saa grillata vaikka ensimmäisen rivin ja valkokankaan välissä on iso tyhjä alue. Ei saa vaikka on oma grillit ja hiilet.
Epistä :-(
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevatko saliin tekemään tarkastuskierroksia? Ei kai niitä karkkeja tartte työntekijöiden edessä heilutella, viekää laukussa saliin.
Eivät kai tarkista laukkua tai reppua, jos vie saliin?
Ei niillä ole oikeutta koskea sinun reppuun tai laukkuun. Itse vedän aina viinaa omasta repustani kun veljen tyttäriä joudun mitä ihmeellisimpiin elokuviin viemään.
Itse asiassa kyllä saavat tavallaan. Heillä on järjestyksenvalvojan koulutus yleensä ja voivat pyytää, että näytät mitä laukussasi on. Jos kieltäydyt, heillä on oikeus olla päästämättä sinua saliin. Turha pyytää rahoja enää sen jälkeen lipusta takaisin. Järkkärikortin omaavilla on osittain laajempia oikeuksia kuin vaikka vartijoilla. Ei se Finnkino niitä huvikseen kouluta.
Turhaan miinustatte, tämä pitää täysin paikkansa. Jos asiakas ei suostu näyttämään repun sisältöä, se voi olla este näytökseen pääsyyn. Eli kieltäytyä aina saa, mutta ei pääse välttämättä leffaan. Huom! tämän saa tehdä vain järjestyksenvalvojana toimiva henkilökunnan jäsen, eli pitää olla se lätkä rinnuksissa ja kortti voimassa
Kotona suoratoisto ja omat eväät. Halpaa elokuvissa käyntiin verrattuna. Win-win.
Valitsen elokuvan ja näytösajan tarkkaan. Ei siis teininäytöksiin tai -elokuviin!
Keskityn elokuvaan. Vesihörpyn saatan ottaa omasta pullostani, jos suuta kuivaa.
Ruoka syödään pöydässä, ei sohvalla tai nojatuolissa.
En ymmärrä käsitettä leffaherkut. Poppari haisee pahalta ja karkit rapisevat, ällöä.
Kyllä pari tuntua voi olla elokuvissa syömättä!
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Siksi en mene niihin. Paras selitys eräältä aikoinaan oli ettei saa viedä omia eväitä rapinan vuoksi, mutta samoja rapisevia saa sitten ostaa elokuvateatterilta. Eli raha.
Alkaisi oksettaa, jos joku tulisi hapansilakoiden ja briejuuston kanssa viereeni mutustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, ettei kahta tuntia pärjätä ilman mässyä tai puhelinta.
Se on kyllä ärsyttävää, kun pitkin pimeää salia loistaa älypuhelinten näytöt. Pitäähän ne uusimmat per*eenvenytyskuvat nähdä heti.
Meidän paikallisissa on puhelinten katselu näytöksien aikana kielletty ja tästä pidetään kiinni. Ei kukaan voi tosissaan haluta niitä toisten valonheittimiä katsella.
Minä olen vienyt oman namipussin ja juoman vaikka on ollut mitä lappuja. Kukaan ei tarkista laukkuja tai tee ratsioita salissa. Finnkino saa laskea herkkujensa hintoja jos haluaa tehdä kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Kotona suoratoisto ja omat eväät. Halpaa elokuvissa käyntiin verrattuna. Win-win.
Ei siinä pääse samaan tunnelmaan kuin leffassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevatko saliin tekemään tarkastuskierroksia? Ei kai niitä karkkeja tartte työntekijöiden edessä heilutella, viekää laukussa saliin.
Ei niillä ole oikeutta koskea sinun reppuun tai laukkuun. Itse vedän aina viinaa omasta repustani kun veljen tyttäriä joudun mitä ihmeellisimpiin elokuviin viemään.
Itse asiassa kyllä saavat tavallaan. Heillä on järjestyksenvalvojan koulutus yleensä ja voivat pyytää, että näytät mitä laukussasi on. Jos kieltäydyt, heillä on oikeus olla päästämättä sinua saliin. Turha pyytää rahoja enää sen jälkeen lipusta takaisin. Järkkärikortin omaavilla on osittain laajempia oikeuksia kuin vaikka vartijoilla. Ei se Finnkino niitä huvikseen kouluta.
Turhaan miinustatte, tämä pitää täysin paikkansa. Jos asiakas ei suostu näyttämään repun sisältöä, se voi olla este näytökseen pääsyyn. Eli kieltäytyä aina saa, mutta ei pääse välttämättä leffaan. Huom! tämän saa tehdä vain järjestyksenvalvojana toimiva henkilökunnan jäsen, eli pitää olla se lätkä rinnuksissa ja kortti voimassa
Joo, saavat pitää tunkkinsa jos tulee jotkut laukkuratsiat ja niistä seuraavat saliinpääsykiellot.
Varmaan Finnkinokin tajuaa, että maksavia asiakkaita on turha suututtaa joidenkin karkkien takia.
Ravintolat ei anna viedä omia alkoholijuomia, vielä epäreilumpaa. 😁
Pistä evääs kassiin ja marssi leffaan. Rapisuta pussukoita siinä missä muutkin, kukaan ei leffan aikana tule penäämään kenen eväitä syöt.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko finnkinolla aikaa tehdä kaikille asiakkaille turvatarkastus ennen elokuvaa?
Saavat siis pitää tunkkinsa ja ihmetellä tyhjiä saleja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinne syömään menee?
Nykyajan sokerihiiret saavat sokeri-insuliini-matala sokeri-sokeri-insuliini -piikkejä vereensä 24/7, joten niillä on nälkä ja pyörryttää koko ajan ja samalla lihovat muodottomiksi.
he eivät pärjää leffan vertaa syömättä ja limsatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kyllä saavat tavallaan. Heillä on järjestyksenvalvojan koulutus yleensä ja voivat pyytää, että näytät mitä laukussasi on. Jos kieltäydyt, heillä on oikeus olla päästämättä sinua saliin. Turha pyytää rahoja enää sen jälkeen lipusta takaisin. Järkkärikortin omaavilla on osittain laajempia oikeuksia ku
Joo, mutta pelkkä koulutus ei riitä. Pitää olla kortti voimassa ja JÄRJESTYKSENVALVOJA -kyltti/teksti näkyvillä rinnassa.
Lisäksi sen järjestyksenvalvojan pitää olla asetettu siihen tilaan siksi hetkeksi töihin.
Eli vapaa-ajalla tai joosain muussa kohteessa ei järjestyksenvalvojaa saa esittää, vaikka olisi koulutus, kortti ja merkki. Se on itse asiassa rikos, jos joku niin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinne syömään menee?
Nykyajan sokerihiiret saavat sokeri-insuliini-matala sokeri-sokeri-insuliini -piikkejä vereensä 24/7, joten niillä on nälkä ja pyörryttää koko ajan ja samalla lihovat muodottomiksi.
he eivät pärjää leffan vertaa syömättä ja limsatta.
Nönnönnöö. Potentiaalisten asiakkaiden lyttäys on huonoa bisnekselle, kohta lappu luukulla ja paskalafka konkurssissa
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vienyt oman namipussin ja juoman vaikka on ollut mitä lappuja. Kukaan ei tarkista laukkuja tai tee ratsioita salissa. Finnkino saa laskea herkkujensa hintoja jos haluaa tehdä kauppoja.
Tai vaikka ostaa rekryfirmoilta yhä nolompia, turhempia sekä kalliimpia temppuratarekryjä ja nostaa lippujen/herkkujen hintaa ja nauttia vähenevistä asiakasvirroista.
Hyvä niin. Veisit kuitenkin järkyttävältä löyhkääviä tonnikala- tai metvurstileipiä tai juustonaksuja.
Pitää käyttää Cartmanin Ass burger kikkaa!