Miksi uusi työntekijämme ei halua tulla syömään tai kahvitauolle meidän muiden kanssa?
Syö aina yksin toisessa huoneessa, vaikka on sanottu, että ei ole pakko siellä syödä vaan voi tulla meidän muiden kanssa toiseen tilaan.
Kommentit (57)
Juttelee kuitenkin töitä tehdessään ihan normaalisti kaikille.
Ei tunne olevansa osa yhteisöä?
Onko kuinka lämmin ilmapiiri siellä?
Ei halua koronatartuntaa ennen lomia?
Koronan aikana ei syödä kun yksitellen..tai kuitenkin etäällä toisistaan jos on pakko ruokailla samaan aikaan...tollo.
Te ette ole niin mukavia ja hauskaa seuraa, kuin luulette.
Kyselitte ensimmäisellä yhteisellä tauolla liikaa yksityisasioita jne.?? Luvatkaa olla kilttejä.
Itse inhoan kahvitaukoja ja ruokataukoja töissä ja siksi oonkin nykyään semmoisessa hommassa missä ei ole työkavereita. Koko peruskoulun ja lukion jouduin olemaan yksikseen ja ammattikorkeassa en enää osannut solmia sosiaalisia suhteita, niin miten yhtäkkiä työelämään siirtyessä muka voi muuttua sosiaaliseksi? Jos joku koulussa oli esim. minun parina harjoituksissa, niin muut kauhisteli: "voi hitto sinä joudut olemaan tuon kanssa...."
Ei koe vielä kuuluvansa työporukan "sisäpiiriin". Kyllä hän sitten hieman myöhemmin lyöttäytyy tauoillakin muiden seuraan.
Palstalta oppineena, odottaa huoneessaan että tuutte hakemaan sen kahville ja lounaalle sieltä ja kokee tulevansa kiusatuksi kun ette hae.
Minäkin tarvitsen oman hetken töissä, en aio leikkiä mitåän leikkejä sen takia ettå työkaveri ei loukkaantyisi.
Oon ollu jo 1,5 vuotta talossa, kiitti vaan. Ja se hemmetin kahvihuoneen kolo on niin pieni, että sinne hyvällä tuurilla mahtuu 3 ihmistä. Enkä ees juo kahvia.
Siksi kun häntä ahdistaa teidän kyttääminen ja juoruilu.
Jos on siis aivan uusi (muutaman päivän ollut), niin saattaa olla, että tulee vielä joskus. Itselle introverttinä juuri esim. työpaikan vaihdokset on kuormittavia, kun pitää koko ajan olla muihin tutustumassa, niin hetki omaa aikaa keskellä päivää auttaa kummasti. Sitten kun on ns. tilanne rauhoittunut tutustun itse kyllä mielelläni uusiin kollegoihin.
Kysy siltä itseltään. Mistä me voitais tietää?
Ymmärrän, että teitä pullanorsuja harmittaa, kun minä käytän kahvitaukoni siihen, että käyn pienen 10 minuutin kävelylenkin, pari kertaa rakennuksen ympäri.
Ei kaipaa seuraa.
Ihan oikeasti, antakaa syödä ja juoda missä haluaa. Kaikki ei todellakaan kaipaa ketään ympärilleen ja se ei tarkoita mitään.
Jos olette kunnan ruokapalvelutyöntekijöitä, niin reaktiota en ihmettele yhtään...
Se on introvertti. Kynnys on korkea.