Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Miksi tälle Ap:lle annatte dislikeä?
Tästä aloituksestahan käy ilmi, että yrittää ymmärtää tätä uutta työntekijää kyselemällä meiltä mahdollisia syitä tähän tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että teitä pullanorsuja harmittaa, kun minä käytän kahvitaukoni siihen, että käyn pienen 10 minuutin kävelylenkin, pari kertaa rakennuksen ympäri. 
Olen kyllä varma ettei sun työkavereita harmita tippaakaan :D.

• ylös 14
  • alas 4
Vierailija

Minä ainakin töissä halusin hengähtää tauot. Ihan rauhassa. Olen asiakaspalvelutyössä enkä jaksa koko työpäivää olla sosiaalinen (työajat ja tauotkin).

• ylös 40
  • alas 0
Vierailija

Hyvä, kun on kuitenkin tervetullut joukkoon. Itse ei oikein koskaan ihan tiennyt, mihin seuraan menisi syömään töissä, kun oli kiusattukin ja persona non grata. Kyllä aina johonkin seuraan meni, mutta siltikin kiusallista oli. Tai sitten oli yksin omassa pöydässään tms., ja samaan pöytään ei varsinaisesti aina hakeuduttukaan. Mm. eräiden työharjoittelijoiden kanssa jutut meni paremmin yksiin ja jutunjuurta irtosi helpommin ja heidän seuraan oli tervetulleempi.

Veikkaisin muuten samoja vaihtoehtoja ap:n tilanteessa, mitä muutkin ovat tuoneet esille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että teitä pullanorsuja harmittaa, kun minä käytän kahvitaukoni siihen, että käyn pienen 10 minuutin kävelylenkin, pari kertaa rakennuksen ympäri. 
Olen kyllä varma ettei sun työkavereita harmita tippaakaan :D.

Ja Sinä reppana lähettelet hymiöitä palstalle tajuamatta, että juuri Sinun takia muut lähtee tauolla ulos.

Vierailija

Minä olen tuollainen taukoilija. Ensinnäkin haluan olla hetken yksin, haluan muutenkin syödä yksin omassa rauhassa yleensäkin. Uutena ei tunne ihmisiä kovin hyvin ja silloin varsinkin jotkut haluavat viettää tauon ns leväten niin, ettei "tarvitse" jutustella tuntemattomien kanssa. Minä haluan myös usein hetkeksi pois työympäristöstä, siksi vietän taukoja jossain muualla. Se ei tarkoita ettenkö pitäisi muista, juttelen kyllä työn ohella mielelläni mutta tauon haluan olla omissa oloissa. Olen erittäin introvertti ja tuntuu raskaalta olla koko ajan jutustelemassa muiden kanssa.

Ei kannata siis vaivata asialla päätä, antaa toisen olla se hetki rauhassa ja hiljaisuudessa.

• ylös 33
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle nuo tauot yksin oli just se henkireikä töissä.

Ja minulle ihan päinvastoin eli täyttä pakkopullaa. Olin työharjoittelussa ja joitakin kertoja koetin osallistua mukaan keskusteluihin, mutta aikaiset aamuheräämiset ja epäsosiaalinen luonteeni johtivat vaan siihen, että väsähdin jossain vaiheessa enkä jaksanut muuta kuin nyökytellä ja vähän hymyillä.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Meilläkin yksi vakityöntekijä, joka ei tule kahville ja syömään muiden kanssa. Joskus ollut myös tällaisia sijaisia.

Vierailija

jos se olisi enemmän "sosiaalisesti hyväksyttävää", viettäisin kaikki tauot yksikseni. oon introvertti enkä jaksaisi porista small talkia ihmisten kanssa, jotka eivät ole mulle edes läheisiä

• ylös 34
  • alas 0
Vierailija

Toivottavasti ette oudoksu tai vähättele tai turhaannu hänen eristäytymisestä.
Voi olla hitaasti lämpenevä tähän yhteisöön.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vaikea sanoa näin vähillä tiedoilla. Ehkä on ujo, kaipaa lepoa sosiaalisista tilanteista jaksaakseen töissä paremmin tai nolostelee syömistä muiden nähden.

Tosiaan, vaikka työstä puhuminen sujuisi normaalisti, niin silti voi olla ujo, jos joutuu puhumaan "niitä näitä", koska siinä ei keksi niin helposti sanottavaa.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Hän kärsii luultavimmin vaikeasta sosiaalisesta jännittämisestä; silloin erityisesti yhteisruokailutilanteet ovat hnelle hyvin piinallisia. Päättelen näin, koska itsekin olen ollut aina jännittäjä (ilman rauhoittavia en uskaltautunut työpaikalleni ollenkaan).

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

No ei kaikki viihdy muiden seurassa. Kyllä minäkin aina töissä syön yksin omassa rauhassa koska en halua olla muiden seurassa.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Jos hän haluaa välttää syljen ja muiden eritteiden lentelyä ruokiinsa, kun puhutte ja nauratte niin paljon?

hanuri hemppa

eikö sille muijen seura kelepaa. leuhottamistako lie. pittääkö ittijään jotenni muita parempana.
🦏🦚

• ylös 1
  • alas 11
Vierailija

Jos teitä on joku 5 + tämä työntekijä niin hän ei tunne olevansa sitä inside porukkaa. Mikä itseasiassa on etittäin vaikeeta saavuttaa uutena työntekijänä. Toki luonne vaikuttaa 90% miten haluaa olla porukassa jne..

Vierailija

Myös joskus kyllästytty teennäiseen seurusteluun ja jotkut oli aina äänessä ja mitä surkeimpia vitsejä ja juttuja alettiin heittämään kun tympäännyttiin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.