Yksinäinen mies, tässä vinkkejä, miten voit saada naisen parisuhteeseen
Tiedän paljon miehiä, jotka toivoisivat parisuhdetta, mutta eivät tunnu sitä löytävän. Tässä vinkkejä, mitä miehen kannattaa tehdä, jotta voisi löytää parisuhteen:
- Lataa tinder ja panosta profiiliin
- Tinderiin kannattaa ladata laadukkaat kasvo- ja vartalokuvat. Pyydä vaikka ystävääsi ottamaan sinusta laadukkaat kuvat. Ainakin yhdessä kuvassa kannattaa hymyillä.
- Kirjoita profiiliin jotain itsestäsi, mitä harrastat, mitä etsit, musiikkimakusi jne.
- Pyydä kiinnostavia naisia rohkeasti ulos, mutta älä lannistu, jos saat pakkeja
- Pidä huolta itsestäsi. Käy salilla ja lenkillä ainakin 1-2 kertaa viikossa
- Opettele itsevarmuutta, se on tosi tärkeää
- Opettele sanomaan omat mielipiteet ja ole jämäkkä, mutta älä kuitenkaan jyrää naista
- Kysele treffeillä naiselta kaikkea ja kerro myös itsestäsi
- Anna itsestäsi rento vaikutelma, älä jää roikkumaan, äläkä vaikuta liian epätoivoiselta tai epävarmalta
- Ole oma itsesi
- Jos olet kiinnostunut naisesta ensitreffien jälkeen, pyydä häntä uudestaan ulos
- Ole kohtelias, arvostava, kunnioittava
- Älä kiirehdi asioissa, anna asioiden mennä omalla painollaan
Kommentit (375)
Perustyöllä ylempänä tarkoitan työtä, johon vaan ajaudutaan eikä oikeasti ees oo sitä intohimoa siihen. Tai just jotain harrastuksia lenkkeily ja matkustus, mikä niissä kiinnostaa? Mikä on kiinnostavin kohde ja miks? Onko kiinnostunut alueen historiasta ja kulttuurista ja haluaa oppia niistä? Vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena kommentoin, että miksi miehen pitäisi käydä salilla ja treenata, jos en sitä itsekään tee?
Jos en itse ole itsevarma niin miksi minun pitäisi odottaa sitä mieheltä?
Jne jne. Mieheni sanoi, että naiset tulevat treffeille nykyään nimenomaan sillä asenteella, että ”vedä matto altani 10 sek” tai muuten mitään ei tapahdu. Ja kuulemma tosi moni nainen on vaan aika tylsä eikä ole mitään intohimoa elämässä. Tehdään vaan jotain perustyötä ja harrastetaan perusasioita ja loput ajasta katsotaan tosi tv:tä tai jotain muuta.
Naiset, hankkikaa siis intohimoja elämäänne ja olkaa kiinnostavia. Älkääkä aina odottako, että asiat ”vaan tapahtuu omalla painollaan”.
Sama neuvo toki miehellekin. Kiinnostavat ja intohimoiset ihmiset ovat kiinnostavia.
Onpa ristiriitaista. Myönnät itsekin että ihmisen pitää olla kiinnostava, mutta kuitenkin kritisoit asennetta että odottaa toisen hurmaavan 10 sekunnissa. Ilmeisesti naisen pitäisi olla kiinnostava mutta mieheltä sitä ei saa odottaa. Sanoit lopussa että sama neuvo miehille, mutta ei sitten oikeasti kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mahdolisesti extraksi koettu massa sukupuolella XX on siis täysin kielletty puheenaihe, riippumatta sanoista joita käytetään.
7. Tässä loput:
- Opettele itsevarmuutta, se on tosi tärkeää
Helpommin sanottu kuin tehty.
- Opettele sanomaan omat mielipiteet ja ole jämäkkä, mutta älä kuitenkaan jyrää naista
Hyvä ohje.
- Kysele treffeillä naiselta kaikkea ja kerro myös itsestäsi
Itsestäänselvyys. Olettaa että ko. mies pääsisi treffeille.
- Anna itsestäsi rento vaikutelma, älä jää roikkumaan, äläkä vaikuta liian epätoivoiselta tai epävarmalta
Nuorallataiteilua, joka ei tuosta vain onnistu naisettomalta mieheltä.
- Ole oma itsesi
Se "oma itsesi" kun nimenomaan ei ole mies josta naiset pitävät.
- Jos olet kiinnostunut naisesta ensitreffien jälkeen, pyydä häntä uudestaan ulos
Itsestäänselvyys.
- Ole kohtelias, arvostava, kunnioittava
Useimmilla hallussa. "kemia" on se mikä puuttuu. Eli ulkonäkö, raha/status, supliikki ja soidinmenotaidot (ei välttämättä tarvita kaikkia, mutta hyvä yhdistelmä kylläkin jota naisettomalla miehellä ei ole).
- Älä kiirehdi asioissa, anna asioiden mennä omalla painollaan
Huonoin ohje ikinä. Oletko nainen? Naiselle asiat vain tapahtuvat - koska mies pistää ne tapahtumaan.
Yritän kuvitella mielessäni, millainen nainen haluaisi olla tuolla tavalla ajattelevan miehen kanssa. Näen turvonneen, rasvatukkaisen naisen jonka naama on kuin valuvaa pullataikinaa. Joka on vihainen ja katkera koko maailmaa kohtaan. Joka parin tuopin jälkeen huutoitkee ja kiroilee, miten paskaa hänen elämänsä on. Vain sellainen nainen tyytyy tuollaiseen mieheen.
ole oma itsesi, eikös se kaadu viimeistään tuohon
Eiköhän keskivertoihminen, joita me lähes kaikki olemme, halua kivan kumppanin, jolla on oman elämän korttipakka kutakuinkin kunnossa ja joka saa meille fyysisesti ja henkisesti hyvän olon? Ei se ihan mahdoton vaatimuslista ole, mutta negatiivinen tai itsekeskeinen elämänasenne syö siitä kyllä jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena kommentoin, että miksi miehen pitäisi käydä salilla ja treenata, jos en sitä itsekään tee?
Jne jne. Mieheni sanoi, että naiset tulevat treffeille nykyään nimenomaan sillä asenteella, että ”vedä matto altani 10 sek” tai muuten mitään ei tapahdu. Ja kuulemma tosi moni nainen on vaan aika tylsä eikä ole mitään intohimoa elämässä. Tehdään vaan jotain perustyötä ja harrastetaan perusasioita ja loput ajasta katsotaan tosi tv:tä tai jotain muuta.
Naiset, hankkikaa siis intohimoja elämäänne ja olkaa kiinnostavia. Älkääkä aina odottako, että asiat ”vaan tapahtuu omalla painollaan”.
Sama neuvo toki miehellekin. Kiinnostavat ja intohimoiset ihmiset ovat kiinnostavia.
No niin. Tässähän nyt kuullaan miehen sanoin se mitä naiset täällä hokee, että tylsä ihminen jolla ei ole elämässä mitään pariutuu huonommin. Eli ulos asunnoista palstamiehet.
Vierailija kirjoitti:
ole oma itsesi, eikös se kaadu viimeistään tuohon
Jos olet tosi säälittävä ihminen niin kuin suurin osa palstamiehistä on, niin kyllä, siihen se kaatuu. Mutta ei kaadu oikeasti kivoilla ihmisillä jotka on hyvää parisuhdeainesta, päin vastoin menevät ekoina olemalla oma itsensä. Joten jos ootte sitä koulukuntaa että mitään ei tarvitse itse tehdä elämälle vaan muiden velvollisuus on sopeutua teidän tavalla tai toisella hankalaan luonteeseen, niin sitten pariutumisenne tyssää tähän.
Vierailija kirjoitti:
Olen mieluummin yksin kuin kosken tinderiin. Edellytän samaa myös naiselta.
Hienoa. Missä ajattelit tavata kumppanisi? Tuleeko hän kotoa hakemaan?
Kaikki naiset ympärilläni(ystävät, nuoret sukulaiset) , minä mukaanlukirn, ovat löytäneet elämänkumppaninsa Tinderistä.
M39V kirjoitti:
Tee sitä ja tee tätä. Ja miksi? Siksi että saisi niinkin tavallisen asian kuin parisuhteen. En ymmärrä.
Olen naimisissa oleva mies enkä kärsi tästä mainitusta ongelmasta, enkä ole koskaan kärsinyt, mutta ihmettelen suuresti mitä tämä touhua tämä oikein on kun ei ihminen kelpaa sellaisena kuin on. Enpö tunne yhtäkään naista joka tekisi tätä ja sitä ja vähän tuota päivittäin viikottain sen toivossa että pääsisi parisuhteeseen. Parisuhteeseen pääsykö vastaa astronauttien soveltuvuuskoetta?
Minä annan sellaisen vinkkn teille nuoremmille miehille, että olkaa juuri sellaisia kuin olette ja tehkää mitä huvittaa. Normaaleja lähestymisiä naisiin ja jos sieltä jokin kiinnostunut ilmaantuu niin ei ole kiinni siitä mitä olette tehneet tai jättäneet tekemättä kunhan olette omia itsejänne ja tavalliset hygienia-asiat yms on hoidettu.
Annan vanhempana miehenä sellaisen vinkin, että älä ole (kokoajan) omaa itseäsi vaan toisiaan huomiova ihminen myös. Ole mukava ja kohtelias muille niin sinullekin ollaan. Jos olet "oma itsesi" kusi-pää luonteeltaan niin kyllä sä tiedät minkälaista kohtelua saat.
Nämä ovat ihan hyviä neuvoja, mutta tavallaan myös itsestäänselvyyksiä ja normaaleja treffikäytösmalleja, jotka jokainen ihminen yleensä ennen pitkää sisäistää ja hallitsee. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään ihmeratkaisu sillä tuossa on vain perusjutut ja alku. Nuo ovat asioita, jotka jokaiselta pitäisi löytyä ja jotka jokaisen pitäisi tajuta. Paljon muutakin tarvitaan. Ei se auta vaikka hallitset ja toteutat listan jokaista kohtaa lähes täydellisesti, jos olet muuten täysi luuseri tai muuten vain epänormaali. Olen tämän empiirisesti todistanut.
Vierailija kirjoitti:
Urheile ja ryhdy käyttämään testosteronia. Itsevarmuus, hyväntuulisuus ja lihakset kasvaa ja rasva vähenee. Naiset tykkää. Kasvuhormonia ei kannata ottaa ellei halua bodariksi.
Tää on totta vaikkei naiset ymmärrä tai suostu ymmärtämään että testosteroni on se mikä miehessä houkuttaa. Mitä enemmän sitä on, sen parempi. Ihminen on kumminkin edelleen eläin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itsevarmuuteen tulee, se ei vaan toimi jos suhteessa kumpikin on epävarmoja. Joko kummatkin ovat itsevarmoja tai vähintäänkin toinen, joka sitten tukee ja kestää sen epävarmemman oikkuiluja. Kaksi epävarmaa ovat riidoissa ja eroamassa alta aikayksikön.
Ole oma itsesi, mutta muut kohdat sitten vaativat olemaan jotain muuta :D
Juteltiin juuri erään ystäväni kanssa miksi jotkut miehet ovat kiinnostavia ja jotkut eivät. Ollaan siis naisia ja heteroita.
Hän kertoi, että tuntee erään miehen, on kivan näköinen ja mukava. Mies juttelee kun näkevät ja on luultavasti hieman kiinnostunutkin. Mutta ystäväni kuitenkaan ei osaa kuvitella tämän miehen kanssa sen kummempaa, ei ole sitä kuuluisaa ja joillekin käsittämätöntä kemiaa.
Näissä aloittahan ohjeissa on unohdettu se, että vaikka joku mies tekisi kaikki nämä neuvotut asiat, niin sitä puuttuvaa kemiaa ei vaan voi väkisin saada aikaiseksi.
Eli jos ne naiset joita tapaa ovat huonolla tuurilla juuri nitä jotka eivät tunne vetovoimaa niin ei vaan auta.
Tarvitaan myös tai oikeastaan ainoastaan hyvää onnea, että oikeat ihmiset kohtaavat keskenään. Että molempien kemiat kohtaavat. Silloin loppujen lopuksi muilla avuilla on hyvin vähän pariutumiseen tekemistä.
Tietysti hyvä ulkonäkö, hygienia ja fiksuus ym. auttavat, mutta kaikille nekään eivät niin paljon merkitse.
Kunhan tuntee, että nyt kolahti.
Vierailija kirjoitti:
Näitä naisia riittää.
"Intohimo" on sitä etä halutaan kokea elämyksiä, elää yltäkylläisesti mukavuuksien keskellä. Odotetaan elämän (lue : miehen) tuovan jänskiä kokemuksia kun itse ei tehdä muuta kuin käydään perustyössä ja istutaan sohvalla suklaalevyn kanssa katsomassa aivotonta viihdettä.
Täydellinen match penkkiurheilijamiehelle joka juo kaljaa ja katselee jäkispeliä, toivoen jättielämystä kun Suomi voittaa kultaa.
Mutta kummallisinta on että nämä naiset oikeasti uskovat olevansa "intohimoisia", ja siksi olevansa match kapteenimiehelle joka pistää asiat tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Juteltiin juuri erään ystäväni kanssa miksi jotkut miehet ovat kiinnostavia ja jotkut eivät. Ollaan siis naisia ja heteroita.
Hän kertoi, että tuntee erään miehen, on kivan näköinen ja mukava. Mies juttelee kun näkevät ja on luultavasti hieman kiinnostunutkin. Mutta ystäväni kuitenkaan ei osaa kuvitella tämän miehen kanssa sen kummempaa, ei ole sitä kuuluisaa ja joillekin käsittämätöntä kemiaa.Näissä aloittahan ohjeissa on unohdettu se, että vaikka joku mies tekisi kaikki nämä neuvotut asiat, niin sitä puuttuvaa kemiaa ei vaan voi väkisin saada aikaiseksi.
Eli jos ne naiset joita tapaa ovat huonolla tuurilla juuri nitä jotka eivät tunne vetovoimaa niin ei vaan auta.
Tarvitaan myös tai oikeastaan ainoastaan hyvää onnea, että oikeat ihmiset kohtaavat keskenään. Että molempien kemiat kohtaavat. Silloin loppujen lopuksi muilla avuilla on hyvin vähän pariutumiseen tekemistä.
Tietysti hyvä ulkonäkö, hygienia ja fiksuus ym. auttavat, mutta kaikille nekään eivät niin paljon merkitse.
Kunhan tuntee, että nyt kolahti.
Komea mies saa jonkun muun ellei tietyn naisen kanssa natsaa. Keksi sellainen esimerkki että jonkun ruman miehen kanssa OLI kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä naisia riittää.
"Intohimo" on sitä etä halutaan kokea elämyksiä, elää yltäkylläisesti mukavuuksien keskellä. Odotetaan elämän (lue : miehen) tuovan jänskiä kokemuksia kun itse ei tehdä muuta kuin käydään perustyössä ja istutaan sohvalla suklaalevyn kanssa katsomassa aivotonta viihdettä.
Täydellinen match penkkiurheilijamiehelle joka juo kaljaa ja katselee jäkispeliä, toivoen jättielämystä kun Suomi voittaa kultaa.
Mutta kummallisinta on että nämä naiset oikeasti uskovat olevansa "intohimoisia", ja siksi olevansa match kapteenimiehelle joka pistää asiat tapahtumaan.
Ok.
Lista on tavisihmisiä varten, jotka pystyy toteuttamaan nuo, mutta ne jotka eniten neuvoja tarvii ei pysty. Tavikset hyvin usein löytää parisuhteen ihan vaan elämällä normaalia elämää. Käydään töissä ja on kavereita ja kesällä on ihan muut viikonloppusuunnitelmat kuin tasojankkaus keski-ikäisille perheenäideille vauvalla. Näille vauvapalstapariutujille parempi lista olisi päihdekuntoutus, terapia, neurologinen kuntoutus, etsivän nuorisotyön kautta työelämään jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itsevarmuuteen tulee, se ei vaan toimi jos suhteessa kumpikin on epävarmoja. Joko kummatkin ovat itsevarmoja tai vähintäänkin toinen, joka sitten tukee ja kestää sen epävarmemman oikkuiluja. Kaksi epävarmaa ovat riidoissa ja eroamassa alta aikayksikön.
Ja silloin miehen on oltava se itsevarma osapuoli.
Tämä pätee ihan kaikkeen.
Epävarmalle naiselle sopii itsevarma mies, koska joman kumman pitää tukea toista.
Itsevarmalle naiselle sopii itsevarma mies, koska onhan hän sitä itsekin.
Eli toisin sanottuna miehen on aina oltava se stereotypian mukainen mies. Aina. Se mies sopii kaikille naisille.
Miten vitussa miehen muka siten kannattaa olla "oma itsensä", kun on olemassa universaali miesmuotti joka edustaa parasta?