Yksinäinen mies, tässä vinkkejä, miten voit saada naisen parisuhteeseen
Tiedän paljon miehiä, jotka toivoisivat parisuhdetta, mutta eivät tunnu sitä löytävän. Tässä vinkkejä, mitä miehen kannattaa tehdä, jotta voisi löytää parisuhteen:
- Lataa tinder ja panosta profiiliin
- Tinderiin kannattaa ladata laadukkaat kasvo- ja vartalokuvat. Pyydä vaikka ystävääsi ottamaan sinusta laadukkaat kuvat. Ainakin yhdessä kuvassa kannattaa hymyillä.
- Kirjoita profiiliin jotain itsestäsi, mitä harrastat, mitä etsit, musiikkimakusi jne.
- Pyydä kiinnostavia naisia rohkeasti ulos, mutta älä lannistu, jos saat pakkeja
- Pidä huolta itsestäsi. Käy salilla ja lenkillä ainakin 1-2 kertaa viikossa
- Opettele itsevarmuutta, se on tosi tärkeää
- Opettele sanomaan omat mielipiteet ja ole jämäkkä, mutta älä kuitenkaan jyrää naista
- Kysele treffeillä naiselta kaikkea ja kerro myös itsestäsi
- Anna itsestäsi rento vaikutelma, älä jää roikkumaan, äläkä vaikuta liian epätoivoiselta tai epävarmalta
- Ole oma itsesi
- Jos olet kiinnostunut naisesta ensitreffien jälkeen, pyydä häntä uudestaan ulos
- Ole kohtelias, arvostava, kunnioittava
- Älä kiirehdi asioissa, anna asioiden mennä omalla painollaan
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Tein näin. Mies- ja naispuoleiset kaverini auttoivat profiilini kirjoittamisessa.
Vierailija kirjoitti:
- Tinderiin kannattaa ladata laadukkaat kasvo- ja vartalokuvat. Pyydä vaikka ystävääsi ottamaan sinusta laadukkaat kuvat. Ainakin yhdessä kuvassa kannattaa hymyillä.
Tein näin. Kaverini ottivat myös osan kuvistani, joissa kahdesta hymyilen.
Vierailija kirjoitti:
- Kirjoita profiiliin jotain itsestäsi, mitä harrastat, mitä etsit, musiikkimakusi jne.
Tein näin. Profiilissani lukee, että etsin ystäviä tai elämänkumppania.
Vierailija kirjoitti:
- Pyydä kiinnostavia naisia rohkeasti ulos, mutta älä lannistu, jos saat pakkeja
En pysty tekemään näin, koska profiilistani ei ole puoleen vuoteen tykätty kuin 10 kertaa ja pareja ei ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilen jo joka toinen päivä ja käyn salilla ainakin kerran viikossa. Juoksen maratooneja, pyöräilen retkiä, seinäkiipeilen ja muuta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsevarma ja työnikin vaatii paljon esiintymistä.
Vierailija kirjoitti:
- Opettele sanomaan omat mielipiteet ja ole jämäkkä, mutta älä kuitenkaan jyrää naista
Tämä on selvä.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä koskaan päässyt treffeille asti.
Vierailija kirjoitti:
- Anna itsestäsi rento vaikutelma, älä jää roikkumaan, äläkä vaikuta liian epätoivoiselta tai epävarmalta
Jännittäminen on minulle muutenkin vierasta.
Vierailija kirjoitti:
- Ole oma itsesi
Olen aina.
Vierailija kirjoitti:
- Jos olet kiinnostunut naisesta ensitreffien jälkeen, pyydä häntä uudestaan ulos
Tekisin varmasti näin.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin varmasti myös näin.
Vierailija kirjoitti:
Johan tässä on kymmenen vuotta oltu kiirehtimättä.
Vinkkisi eivät tunnu perustuvan todellisuuteen.
Huh, kyllä toi mahtaa olla aika vaikeeta. Olin ennen sitä mieltä et turhaa lässytystä mut ehkä tossa on jotain (varsinkin ku parilta frendiltä kuullu vähän samaa läppää). Ite 190cm miehenä en oo kokenut että se vaatisi mitään hokkuspokkusta tai kummoisia temppuja mut ehkä mulla on vaan helppoo.
Vierailija kirjoitti:
Huh, kyllä toi mahtaa olla aika vaikeeta. Olin ennen sitä mieltä et turhaa lässytystä mut ehkä tossa on jotain (varsinkin ku parilta frendiltä kuullu vähän samaa läppää). Ite 190cm miehenä en oo kokenut että se vaatisi mitään hokkuspokkusta tai kummoisia temppuja mut ehkä mulla on vaan helppoo.
Ja muutenki kuulemma komeammasta päästä. Pitkään ajattelin et oma asenne siinä ratkaisee, sen ku kysyy naisia treffeille, mut ei se taida olla ihan tasaväkistä peliä sen suhteen ku pari tyyppiä ei koskaan pääse sinne treffeille tai saa matcheja ja ollaan joskus katsottu eikä ne mitään 9-10 mimmejä yritä pelkästään vaan ihan realistisia (jollaisen kanssa mulle matchaa tyyliin kaikki).
Oottelen tässä milloin mieheni lopettaa teeskentelemästä jotain muuta kuin on. Johan hän on kohta 15 vuotta teeskennellytkin. Vs mies ei voi saada naista omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein näin. Mies- ja naispuoleiset kaverini auttoivat profiilini kirjoittamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty tekemään näin, koska profiilistani ei ole puoleen vuoteen tykätty kuin 10 kertaa ja pareja ei ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilen jo joka toinen päivä ja käyn salilla ainakin kerran viikossa. Juoksen maratooneja, pyöräilen retkiä, seinäkiipeilen ja muuta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ole oma itsesi
Olen aina.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin varmasti näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi olennainen kysymys: miksi vietät kesäisen perjantai-illan täällä meidän mammojen parissa?
Vierailija kirjoitti:
Helpommin sanottu kuin tehty.
Hyvä ohje.
..
Nuorallataiteilua, joka ei tuosta vain onnistu naisettomalta mieheltä.
- Ole oma itsesi
Pitäisi siis opetella itsevarmuutta, mielipiteitä ja jämäkkyyttä, mutta samaan aikaan pitäisi kuitenkin olla oma epävarma ja mielipiteissä joustava itsensä?
Kuulostaa helpolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ole oma itsesi
Olen aina.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin varmasti näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi olennainen kysymys: miksi vietät kesäisen perjantai-illan täällä meidän mammojen parissa?
Säästyy rahat ja tunteet. Missäs sitä pitäs olla? Treffeille ei pääse, ni pitäskö olla kylillä pokailemas mimmejä? Sehän menis hyvin
Vierailija kirjoitti:
Palstan mammat jotka tulee aina sanomaan että "väärin, MINUN mies on lyhyt ja tavallisen näköinen!!! Oli oma itsensä ja hurmasi" eivät tajua olevansa itse sii deri valaita.
Aaaiiivan, kun pitäisi se missi saada vaikka henkiset ja fyysiset rahkeet ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ohje.
..
- Ole oma itsesiPitäisi siis opetella itsevarmuutta, mielipiteitä ja jämäkkyyttä, mutta samaan aikaan pitäisi kuitenkin olla oma epävarma ja mielipiteissä joustava itsensä?
Kuulostaa helpolta.
Terapia.
Entäs jos ei halua kapakoivaa tindermunahaukkaa tai gold diggeriä?
Hyvä neuvo rumille miehille: Opettele olemaan komea
:DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan mammat jotka tulee aina sanomaan että "väärin, MINUN mies on lyhyt ja tavallisen näköinen!!! Oli oma itsensä ja hurmasi" eivät tajua olevansa itse sii deri valaita.
Aaaiiivan, kun pitäisi se missi saada vaikka henkiset ja fyysiset rahkeet ei riitä.
Pitääkö nainen sittenkin valita ulkonäön perusteella vai mitä tällä haetaan , että missit ovar naisista parhaita?
Tee sitä ja tee tätä. Ja miksi? Siksi että saisi niinkin tavallisen asian kuin parisuhteen. En ymmärrä.
Olen naimisissa oleva mies enkä kärsi tästä mainitusta ongelmasta, enkä ole koskaan kärsinyt, mutta ihmettelen suuresti mitä tämä touhua tämä oikein on kun ei ihminen kelpaa sellaisena kuin on. Enpö tunne yhtäkään naista joka tekisi tätä ja sitä ja vähän tuota päivittäin viikottain sen toivossa että pääsisi parisuhteeseen. Parisuhteeseen pääsykö vastaa astronauttien soveltuvuuskoetta?
Minä annan sellaisen vinkkn teille nuoremmille miehille, että olkaa juuri sellaisia kuin olette ja tehkää mitä huvittaa. Normaaleja lähestymisiä naisiin ja jos sieltä jokin kiinnostunut ilmaantuu niin ei ole kiinni siitä mitä olette tehneet tai jättäneet tekemättä kunhan olette omia itsejänne ja tavalliset hygienia-asiat yms on hoidettu.
Ole oma itsesi paitsi, että muuta kaikki mitä olet. Menkää äm mät v ttuun.
Ihan hyviä neuvoja AP:llä. Itsetuntoa voi kehittää harjoittelemalla ja hakemalla onnistumisen kokemuksia, edes pieniäkin. Ja on hyvin tärkeää että on itse itselleen armollinen, ei moiti itseään tapahtuneista mokista mutta kehuu itse itseään onnistumisista. Jos maito on kaatunut lasista niin ei se tapahtuma siitä mihinkään peruunnu vaikka kuinka itseään sättisi. Jotkut ovat hakeutuneet teatteriharrastuksen tai vastaavan pariin kehittääkseen itsetuntoaan ja vähentääkseen ujoutta, toiset taas seuroihin joissa harjoitellaan puheiden pitämistä.
Tuo salilla käynti ei ole yksinomaan hyvän kunnon ja komean vartalon vuoksi vaan myös osin itsetuntosyistä: Kun treenin tulokset alkavat näkyä niin se vaikuttaa myös omaa itsentuntoa ja omanarvontuntoa lisäävästi, tuo taas muuttaa ihmisen ulkoista habitusta mikä puolestaan auttaa seurustelumarkkinoilla.
Jos kuntosaliharjoittelu ei millään nappaa niin on niitä muitakin urheilumuotoja kuten lenkkeily, uiminen, pallopelit, yms mutta niillä on hankalampi saada näkyvää tulosta lihaksistoon. Silti ne ovat tyhjää parempia.
Rahasta sen verran että yli varojen ei pidä elää eli rahankäyttämisestä huolimatta sitä pitäisi jäädä säästöön ihan koko ajan, siis ihan joka kuukausi. Yllättäviä menoja tulee kuitenkin, ethän halua joutua ottamaan lainaa silloin (pahimmassa tapauksessa huikeakorkoista pikavippiä).
Sitten on vielä yksi juttu joka olisi tärkeää etenkin seurustelukokemusta omaamattomalle miehelle: Yritä saada jostain naispuolinen ystävä jota siis ET yritä iskeä ja joka ei ole sinusta seksuaalisessa mielessä kiinnostunut. Hänen kanssaan jutellessa saat moneen asiaan naisnäkökulmaa, ehkäpä jopa vinkkejä treffeille ja toisaalta hänen kanssaan juteltuasi et välttämättä jännitä niin helposti muiden naisten lähestymistä romanttisessa mielessäkään.
En tiedä onko Ap mies vai nainen mutta oikeassa hän on ja hieno homma että kirjoitti tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
l
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei tiedä mistään mitään. Selvästi hameväen edustajia.
Seuraavat seikat miehellä pitää olla kunnossa, jotta saa naisen:
1. Raha. Mitä suuremmat tulot, sitä parempi. Sanoisin, että alle 3000 kuukausituloilla ei miehen kannata edes yrittää naista. Ja sitä rahaa pitää nimenomaan käyttää eikä makuuttaa pankissa. Naista pitää hemmotella. Ostaa koruja, vaatteita, ravintolaillallisia, hotelliviikonloppuja, lomamatkoja...
2. Ulkonäkö. Mies ei saa olla tavis. Ei saa sekoittua massaan, vaan pitää erottua joukosta. Miehellä pitää olla tatuointeja/lävistyksiä/pitkät hiukset/parta tai jotain muuta persoonallista.
3. Raha. Tämän merkitystä parisuhteessa ei voi aliarvioida, siksi toisen kerran.
4. Paskanjauhamisen taito. Tuskin tarvitsee selityksiä.
5. Raha. Vielä kerran.
Unohtakaa Tinder. Menkää ulos.
Onko toiminut? Etkö tunne yhtään pariutunutta miestä?
Tuon kirjoittajalla ei ole mitään oikean elämän ihmiskontakteja, se on ilmiselvää.
On toki helpompaa kuvitella kelpaamattomuuden syyn olevan jokin sellainen mille ei (muka) itse mitään voi, kuin oma persoona kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei halua kapakoivaa tindermunahaukkaa tai gold diggeriä?
Hassua, että bussikuskit ja rautakaupan myyjät pelkäävät, että joku golddiggeri iskee kiinni ja vie rahat.
Vierailija kirjoitti:
Ole oma itsesi paitsi, että muuta kaikki mitä olet. Menkää äm mät v ttuun.
Sinä onneksi olet oma itsesi, pidä tuo tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ole oma itsesi
Olen aina.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin varmasti näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästyy rahat ja tunteet. Missäs sitä pitäs olla? Treffeille ei pääse, ni pitäskö olla kylillä pokailemas mimmejä? Sehän menis hyvin
Missä? Kavereiden kanssa jossain. Pitämässä hauskaa, nauttimassa elämästä, tutustumassa ihmisiin.
Väitän, että mikäli et tee isoa muutosta elämääsi, tulet jäämään yksin. Ja se iso muutos on astua ovesta ulos. Mennä ihmisten ilmoille, tutustua uusiin ihmisiin, kaiken ikäisiin ja kaikkiin sukupuoliin, ei vain kiinnostavan näköisiin naisiin.
Mutta your life, your choice.
Mahdolisesti extraksi koettu massa sukupuolella XX on siis täysin kielletty puheenaihe, riippumatta sanoista joita käytetään.
7. Tässä loput:
Hyvä ohje.
Itsestäänselvyys. Olettaa että ko. mies pääsisi treffeille.
- Ole oma itsesi
Se "oma itsesi" kun nimenomaan ei ole mies josta naiset pitävät.
Itsestäänselvyys.
Useimmilla hallussa. "kemia" on se mikä puuttuu. Eli ulkonäkö, raha/status, supliikki ja soidinmenotaidot (ei välttämättä tarvita kaikkia, mutta hyvä yhdistelmä kylläkin jota naisettomalla miehellä ei ole).
Huonoin ohje ikinä. Oletko nainen? Naiselle asiat vain tapahtuvat - koska mies pistää ne tapahtumaan.