Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi oireilee eroriitoja, mikä neuvoksi?

Vierailija
11.06.2021 |

Ollaan päätetty avioerosta, mutta asutaan vielä yhdessä jonkin aikaa kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Mies on se joka haluaa ottaa avioeron. Mies on jo jonkin aikaa huutanut minulle joka päivä jostain, itse en osallistu huutamiseen lapsen takia ollenkaan, yleensä kävelen vain pois jotta huuto loppuisi. Neljävuotias lapsemme on alkanut oireilemaan näiden riitojen takia, itkee ja kiukkuaa ja sellaista ja selvästi kärsii kun mies huutaa. Itse olen eron vuoksi ahdistunut ja stressaantunut, masentunutkin kai enkä meinaa jaksaa olla niin iloisena läsnä lapselle kuin pitäisi, kaikki järjestelyt stressaa minua todella paljon, muutot ja kaikki. Meillä ei ole ketään tuttua joka voisi ottaa lasta hoitoon, mies on hyvin vähän kotona eli minä pääosin hoidan lapsen (olen kesälomalla eli päiväkotiinkaan en voi nyt viedä). Neuvokaa miten saan lapsen rauhallisemmaksi.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin miehen pitää joko olla hiljaa tai mennä hotelliin.

Vierailija
42/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies. Miksi enää huutaa jos on jo saanut eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä mies. Miksi enää huutaa jos on jo saanut eron.

Jos sitä vituttaa katsoa petturia nurkissa

Vierailija
44/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh argh,että osaakin olla tylsää.

Vierailija
45/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset kärsii Aina erosta. Väistämättä

Joten - totea että voiko hillitä lapsen läsnäollessa

Uskon että lapsi oireilee vielä erilleen muuton jälkeenkin. Mietin tässä miten tukea lasta kun olen itse niin ahdistunut ja stressaantunut. Ap

Et ole nähnyt sitä vaivaa, että olisit tutustunut lapseesi? Vanhempi joka tuntee lapsessa ymmärtää millaista psyykkistä läsnäoloa tämä tarvitsee. Jos koet että et pysty vastaamaan lapsen tarpeisiin sinun tulee hakea apua esim perheneuvolasta.

Vierailija
46/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatte katseen pois omasta navasta ja rupeatte käyttäytymään niin kuin aikuiset. Eli ette riitele, vaan keskitytte siihen, että ero on lapselle mahdollisimman kivuton. 

Ilmeisesti siis mies huutaa, ap yrittää estää muestä huutamasta poistumalla. Onneksi ap ei huuda. Mutta ei hän sentään miehen huutamisesta vastuussa ole vaan mies itse.

Niin eihän aloittajassa itsessään ole koskaan mitään vikaa, eihän?

Vierailija
47/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että lapsi oireilee vielä erilleen muuton jälkeenkin. Mietin tässä miten tukea lasta kun olen itse niin ahdistunut ja stressaantunut. Ap

Et ole nähnyt sitä vaivaa, että olisit tutustunut lapseesi? Vanhempi joka tuntee lapsessa ymmärtää millaista psyykkistä läsnäoloa tämä tarvitsee. Jos koet että et pysty vastaamaan lapsen tarpeisiin sinun tulee hakea apua esim perheneuvolasta.

Outo kommentti. Kai ap nyt lapsensa tuntee.

Vierailija
48/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatte katseen pois omasta navasta ja rupeatte käyttäytymään niin kuin aikuiset. Eli ette riitele, vaan keskitytte siihen, että ero on lapselle mahdollisimman kivuton. 

Ilmeisesti siis mies huutaa, ap yrittää estää muestä huutamasta poistumalla. Onneksi ap ei huuda. Mutta ei hän sentään miehen huutamisesta vastuussa ole vaan mies itse.

Niin eihän aloittajassa itsessään ole koskaan mitään vikaa, eihän?

Varmaan parisuhteen osalta onkin mutta tämä ketju koskee sitä että lapsi oireilee huutoa ja ap ei huuda vaan yrittää olla eri huoneessa ettei huutoja lapsen kuullen tulisi.

Vierailija
49/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies alkaa huutamaan!sano sille -HETI- että älä huuda, lapsi pelkää.

Ja ettekö te todiaan voi päästä vaikka jonkun sukulaisen nurkkiin kunnes asunto on myyty?

Ei ole ketään sellaista sukulaista, vanhempanikaan ei ole enää elossa.

Ap

Tästä voi päätellä että olet todennäköisesti aika iäkäs (40+) joten ihmettelen suuresti että eikö tuossa iässä nyt vähintäänkin ole rahaa mennä hotelliin kun perinnötkin ovat kerta tulleet?

Hyvät kanssalukijat, tässä mäemme empatiakyvyttömän perintöjen kyttääjän. Kiitos.

Vierailija
50/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies alkaa huutamaan!sano sille -HETI- että älä huuda, lapsi pelkää.

Ja ettekö te todiaan voi päästä vaikka jonkun sukulaisen nurkkiin kunnes asunto on myyty?

Ei ole ketään sellaista sukulaista, vanhempanikaan ei ole enää elossa.

Ap

Tästä voi päätellä että olet todennäköisesti aika iäkäs (40+) joten ihmettelen suuresti että eikö tuossa iässä nyt vähintäänkin ole rahaa mennä hotelliin kun perinnötkin ovat kerta tulleet?

Hyvät kanssalukijat, tässä mäemme empatiakyvyttömän perintöjen kyttääjän. Kiitos.

Kateelliset luulee että muut saa isoja perintöjä.

Vierailija
51/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas mieletön trolli aloitus.

Toi ap on se palstalla hyvin tunnettu provoilija, joka säätää näitä aloituksia omasta päästään.

Ja aina mammat menee lankaan ja vastailevat tohkeissaan ja ruokkivat siten hänen sairasta mieltään jatkamaan tuota hulluuta.

Vierailija
52/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ap on se palstalla hyvin tunnettu provoilija, joka säätää näitä aloituksia omasta päästään.

Ja aina mammat menee lankaan ja vastailevat tohkeissaan ja ruokkivat siten hänen sairasta mieltään jatkamaan tuota hulluuta.

Mikä ihmeen trolli? Eikö tuo nyt ole aika tavallinen tilanne että erotessa on riitoja ja lapsi niistä kärsii.

Vierailija
53/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ilmestyt jokaiseen parisuhdetta koskevaan ketjuun väittämään aloittajaa samaksi trolliksi. Ei ole mitään syytä olettaa näitä trolleiksi ja tiedän varmaksi että kyse ei ole aina samasta aloittajasta.

Sinun ainoa tarkoitus trolliväitteilläsi on estää keskustelu parisuhteista.

Vierailija
54/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet lapsen pykännyt niin sinun on vaan pidettävä itsesi kasassa sen lapsen edessä. Hajoilet sitten jossain muualla

Kun kerran lapsia tehdään ja sitten erotaan, löydetään uusi, tehdään lapsi ja erotaan taas kun ei kestetä yhtään vastamäkeä niin vähin mitä voi tehdä on pitää lasten elämä niin normaalina kuin mahdollista

Vierailija
55/55 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet lapsen pykännyt niin sinun on vaan pidettävä itsesi kasassa sen lapsen edessä. Hajoilet sitten jossain muualla

Kun kerran lapsia tehdään ja sitten erotaan, löydetään uusi, tehdään lapsi ja erotaan taas kun ei kestetä yhtään vastamäkeä niin vähin mitä voi tehdä on pitää lasten elämä niin normaalina kuin mahdollista

Kurja kommentti. Ap on juuri tullut jätetyksi ja sinä haukut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan