Ärsyttävin julkkis?
Kommentit (53)
Olen varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta en ole koskaan voinut sietää Bradley Cooperia. Pelkkä se virne alkaa jo ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Niina Mikkonen ja kamalaa kuunnella sen käheää lässytystä kun se mielisteli siellä BB- talossa. Kaikkea kiitteli että voi että kun on mukavaa ja lässyn lässyn.
Sitten tämä farmi ohjelma kun voittaja valittiin jo etukäteen se LAVIKAINEN, yksinkertainen köyhä näyttelijä ja hänen kilpakumppani hävisi ihan tahallaan että se sai voittaa. Hävetti kun ne hurrasi vain Lavikaiselle ja se toinen latistettiin häviäjäksi. Tämä loppu oli törkeyden huippu ja paras alistettiin häviämään jonka hän teki fiksusti kun ei ollut suosikkina.
NINA Mikkonen
NIINA Lahtinen
Opetelkaa nyt hevletti erottamaan eri etunimet toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin kunikaalliset. Varsinkin Peniksen näkönen William ja tikkari pää Kate, todella ruma varttalon malli hänellä vaikka itsekkin ihannoin hoikkutta. Harry ja Meghan vissiin vielä hullumpia. Ainoa jolle vähän nostaa hattua on itse kuningatar, muut sietäis työkkäriin teelle miettimään tulevaisuutta.
Naurahdin koska William todella näyttää koko vartalo kyrvältä😄 Pidän hänestä kyllä.
Ruotsin Victoria on puolestaan mielestäni ylimielinen. Oli Lahden Sibeliustalolla joskus reilu 10-vuotta sitten ja käyttätyi kun täysi diiva. Miehensä oli ystävällinen mutta ei ihme että että Englannin kuningashuone pitää heitä pilkkanaan.
Minäkin olen saanut Victoriasta ylimielisen ja etäisen vaikutelman. Taitaa seistä niin vahvasti kuninkaallisinstituution takana että pitää pönötystä tärkeämpänä kuin luonnollisuutta. Hymyilee kyllä mutta teennäisesti.
Anna Eriksson. Ongelmakimppu, joka on aina uhriutumassa ja syyttämässä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin kunikaalliset. Varsinkin Peniksen näkönen William ja tikkari pää Kate, todella ruma varttalon malli hänellä vaikka itsekkin ihannoin hoikkutta. Harry ja Meghan vissiin vielä hullumpia. Ainoa jolle vähän nostaa hattua on itse kuningatar, muut sietäis työkkäriin teelle miettimään tulevaisuutta.
Naurahdin koska William todella näyttää koko vartalo kyrvältä😄 Pidän hänestä kyllä.
Ruotsin Victoria on puolestaan mielestäni ylimielinen. Oli Lahden Sibeliustalolla joskus reilu 10-vuotta sitten ja käyttätyi kun täysi diiva. Miehensä oli ystävällinen mutta ei ihme että että Englannin kuningashuone pitää heitä pilkkanaan.
Victoria on niin feikki irvistyshymyineen. Tiukkapipo nutturatäti.
Miltähän mahtaa Danielista tuntua, ,un on vain pelkkä maksettu siittäjä ?
Hanna Tikander, jostain kumman syystä joku julkkis.
aku hirviniemi