Ärsyttävin julkkis?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annika Saarikko ja inhoan hänen kiivasta kimeää ääntään.
Sanna marin koska olen aika pahasti kuumana häneen.
Kuumenetko vielä entisestään, kun hänkin kuumenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annika Saarikko ja inhoan hänen kiivasta kimeää ääntään.
Sanna marin koska olen aika pahasti kuumana häneen.
Kuumenetko vielä entisestään, kun hänkin kuumenee?
KYLLÄ! huh.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bb0a3585-ee40-431d-a0cf-237b743a23ab
Minä 20 vuoden kuluttua. Kattokaa prkl, saatanan rippipastori tulee.
Niina Mikkonen ja kamalaa kuunnella sen käheää lässytystä kun se mielisteli siellä BB- talossa. Kaikkea kiitteli että voi että kun on mukavaa ja lässyn lässyn.
Sitten tämä farmi ohjelma kun voittaja valittiin jo etukäteen se LAVIKAINEN, yksinkertainen köyhä näyttelijä ja hänen kilpakumppani hävisi ihan tahallaan että se sai voittaa. Hävetti kun ne hurrasi vain Lavikaiselle ja se toinen latistettiin häviäjäksi. Tämä loppu oli törkeyden huippu ja paras alistettiin häviämään jonka hän teki fiksusti kun ei ollut suosikkina.
Täällä sekoitetaan railakkaasti politikot ja ne jotka elävät ja saavat toimeentulonsa julkkikksena olemisesta.
Politikot eivät ole julkikksia, he eivät saa toimeentuloa eivätkä rahaa julkisuudessa.
He ovat luottamustoimessa olevia henkilöitä jotka saavat palkkion siitä hommastaan.
Heille julkisuus on pakollista, koska he päättävät Suomen asioista ja joutuvat siksi olemaan esillä ja medioissa usein.
Vierailija kirjoitti:
Jerry Seinfeld. Narsisti!
Kaikki julkkiksethan ovat narskuja.
Englannin kunikaalliset. Varsinkin Peniksen näkönen William ja tikkari pää Kate, todella ruma varttalon malli hänellä vaikka itsekkin ihannoin hoikkutta. Harry ja Meghan vissiin vielä hullumpia. Ainoa jolle vähän nostaa hattua on itse kuningatar, muut sietäis työkkäriin teelle miettimään tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles Barkley ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles Barkley ei ole.
On se. Olet vaan vielä narsistin valloittavan karisman vanki.
Vierailija kirjoitti:
Englannin kunikaalliset. Varsinkin Peniksen näkönen William ja tikkari pää Kate, todella ruma varttalon malli hänellä vaikka itsekkin ihannoin hoikkutta. Harry ja Meghan vissiin vielä hullumpia. Ainoa jolle vähän nostaa hattua on itse kuningatar, muut sietäis työkkäriin teelle miettimään tulevaisuutta.
Naurahdin koska William todella näyttää koko vartalo kyrvältä😄 Pidän hänestä kyllä.
Ruotsin Victoria on puolestaan mielestäni ylimielinen. Oli Lahden Sibeliustalolla joskus reilu 10-vuotta sitten ja käyttätyi kun täysi diiva. Miehensä oli ystävällinen mutta ei ihme että että Englannin kuningashuone pitää heitä pilkkanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles Barkley ei ole.
On se. Olet vaan vielä narsistin valloittavan karisman vanki.
Tiedätkä sä mitä narsismi on? Siihen ei riitä se että on itsevarma ja ylpeä saavutuksistaan.
Ihmiset eivät oikeasti tiedä, mikä on julkkis.
Moni joutuu työnsä takia julkisuuteen, mutta erikseen ovat ne, joiden ammatti ei vaafi julkisuudessa oloa.
Eli ns turhat julkkikset: maisat, sofiat ja tuksut yms.
Molemmat Sannit (=laulaja Sanni ja Sanni G.-L.).