Mitä mieltä olet siitä, että jotkut käyttävät t-paitoja esim. AC/DC-printillä, vaikka eivät tiedä edes, millaista musiikkia ko. bändillä on?
Bändipaitojahan myydään nykyään muotivaateketjuissa, kun aiemmin ne olivat vain oikeiden fanien käyttämiä vaatekappaleita.
Mitä mieltä olet tästä ilmiöstä?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan ookoo. Kattellaa muaki nenänvartta pitkin. Eihän 50 v mummelilla saa olla näitä paitoja vaikka kuunteleekin noita bändejä.
Samoin. Mulla on Buzzcocks teepaitoja, luultavasti moni ei edes tiedä mikä se on😂
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan ookoo. Kattellaa muaki nenänvartta pitkin. Eihän 50 v mummelilla saa olla näitä paitoja vaikka kuunteleekin noita bändejä.
Just 50v mummelithan niitä kuuntelee. Ja vanhemmat. AC/DC taisi aloittaa 1971 eli tasan 50 vuotta sitten.
Eli voisin siis ostaa tuollaisen bändipaidan ja jos joku tulisi kehumaan, että minulla on hyvä musiikkimaku, voisin vastata etten kuuntele ko. bändiä, tykkäsin vain paidan ulkonäöstä - se ei siis olisi noloa ?
Jos haluaa halvalla ostaa jonkun paidan ja se sattuu olemaan bändipaita. Niin mitä väliä.
On se vähän hölmöä. Ja mä en enää kehtaa käyttää omaa Ramones-paitaani kun joka toisella pissiksellä näkyy nykyään niitä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Eli voisin siis ostaa tuollaisen bändipaidan ja jos joku tulisi kehumaan, että minulla on hyvä musiikkimaku, voisin vastata etten kuuntele ko. bändiä, tykkäsin vain paidan ulkonäöstä - se ei siis olisi noloa ?
Niin. Onko tässä jotain yllättävää tai ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Britney Spears-paidan, vaikka en pidä hänen musiikistaan. Ostin paidan, koska Britney näytti niin kauniilta siinä.
M43
Senkin pinnallinen sika
Mun mieleestä se on noloa. Etenkin kun pikavaateliikkeet käyttää bändien logoja ja tekee niillä rahaa, eikä bändi saa tuottoja
Mitä ihmeen musiikkia? Sähkömiehiä ne tuollaiseen t-paitaan pukeutuvat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Noloa on se, että sun pitää mammapalstalla kysellä tällaisia asioita. Pue päällesi mitä huvittaa. Mitä väliä sillä on mitä joku siitä ajattelee?
Myös Doors ja Metallica paidat nuorilla naisilla jotka edes bändejä voisi sietää musiikillisesti?
Moni ei tiedä mitä AC/DC tarkoittaa, se on vaihtovirta ja tasavirta.
AC & DC. Definition: Alternating Current (AC) is a type of electrical current, in which the direction of the flow of electrons switches back and forth at regular intervals or cycles. ... Direct current (DC) is electrical current which flows consistently in one direction.
Niin no, jokainen saa tietysti pukea päälleen mitä haluaa, mutta on se minusta vähän hölmöä. En itse ainakaan pitäisi sellaisen bändin paitaa, jonka musiikkia en kuuntele. Tilasinkin tänään lempparibändini paidan. Kai tämän asian näkee vähän eri tavalla jos musiikki on itselle tärkeää.
Minulla on Spice Girls-t-paita vaikken ole ikinä kuunnellut maustetyttöjä.
En käytä bändipaitoja ettei luulla feikiksi :D No ei ihan mutta jossain vaiheessa yhden lempiyhtyeeni paitoja käyttävät naiset jotka ei kuuntele yhtyettä edes oli jonkinlainen meemi ja en halua sekoittua heihin. Toisaalta enemmän ehkä en muutenkaan halua huomiota itseeni ja ei minun tarvitse julistaa kaikille mistä tykkään, joten siksi en hanki minkäänlaisia printtipaitoja. Joskus olen ostanut keikkapaikoilta paitoja mutta ei noita ole oikein tullut käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieleestä se on noloa. Etenkin kun pikavaateliikkeet käyttää bändien logoja ja tekee niillä rahaa, eikä bändi saa tuottoja
Kyllä saavat. Sen takia bändipaidasta maksetaan yleensä noin 5-7€ enemmän pikavaatekaupoissa, kun vaatekaupan omista teepaidoista ilman jotain TM merkkiä. Tämä koskee kaikki Frozen paidoista, supermanin tai Metallicaan.
Ostin AC/DC paidan Walmartin alennuskorista kun sain kahdella taalalla. Ei mua se bändi kiinnosta vaikka tiedänkin keitä ovat, vaan kiinnosti se edullinen paita. Edelleen käytössä, lujaa laatua.
Jos tuo minun paitani on jollekin muulle ongelma, ehdotan terapiaa.