Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haukun nimettömän toista mielenterveyssuutuspäissäni netissä (todennäköisesti)untematonta

Vierailija
11.06.2021 |

Onko se rikos? Nyt alkaa kaduttaa ja pelottaa, ottaako poliisi kohta yhteyttä ja mitä tapahtuu :( Voidaanko selvittää kuka oon ja kiinnostaako poliisia tälläset?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typoja, otsikossa siis nimettömänä ja tuntematonta

Vierailija
2/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nimettömyys ei suojaa sinua siinä kohtaa, kun poliisi pyytää operaattorilta liittymätietosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, mitä sanoit ja sisältyikö siihen esim. uhkausta.

Vierailija
4/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uhannut tappaa tms ainakaan

Vierailija
5/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa kun sanotaan nettikiusaaminen on rikos ja tajusin olen vahingossa kiusannut. Onko teillä kokemuksia joku olisi ilmoittanut poliisille jos olette kirjoittaneet jotain ikävää tänne ja poliisi saanut henkilötietonne jostain? Millaisen tuomion siitä saa?

Vierailija
6/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko rikos jos arvostelee netissä nimettömänä julkisuuden henkilöä?

Vierailija
7/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä tee melkein kaikki melkein kaikilla foorumeilla ilman kummempia seurauksia?

Vierailija
8/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis ilkeä ja sanoin älä puutu tähän, koska luulin hän kiusaa minua ja sanoin takaisin eli minusta taisi nyt tulla se kiusaaja varmaan muiden silmissä. Meni ehkä liian saivarteluksi itselläni ja olen kritiikkiherkkä mielenterveysongelmainen impulsiivinen. En tiiä vaikuttaako tuomioon. En vaan anonyyminakan pysty välillä hillitsemään tai sitten suutun turhaa luullessani minulle on vinoiltu, vaikka myöhemmin tajusin ehkei se välttämättä ollutkaan täällä vinoilua

Vierailija
9/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa ne lääkkeet, niin rauhoitut. 

Vierailija
10/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydän anteeksi ko keskustelussa ko henkilöltä lievittääkö se tuomiotani?

Vierailija
11/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole rikos kuin hullujen wokeämmien märissä unissa. Poliisilla ei ole IKINÄ aikaa tutkia tai edws lukea rikosilmoitusta.

Vierailija
12/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sitä tekee!

Vierailija
13/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kakkua niin kestät sen kuin mies. Ei siinä sen ihmeempää.

Vierailija
14/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisi tutki tuollaisia asioita. Ei ole resursseja. Itse olin nettisolvauksen uhri. Minulla oli jopa syyllisen osoite antaa, mutta asia ei edennyt mihinkään vaikka tein rikosilmoituksen. Syyllisellä oli muitakin oikeusjuttuja meneillään. Itselleni se oli todella ahdistava kokemus,

jolla oli paljon vaikutusta elämääni ja ihmissuhteisiini.

Vierailija
15/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota opiksesi ja käy pyytämässä anteeksi.

Mutta ole rauhassa, ei hätää.

Vierailija
16/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt linnaan tosta ainakaan voi joutua. Sakkoja korkeintaan ja bannit?

Vierailija
17/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilla on aika riivatusti työtä kun käyvät läpi mm. lieviä ja törkeämpiä ylinopeuksia (helppo selvittää ja sakottaa), vakavia henkeen ja terveyteen kohdistuvia rikoksia ja suuria talousrikoksia.

Kun perusmuotoiset pahoinpitelyt, näpistykset ja jopa törkeät varkaudet jäävät tutkimatta resurssipulan takia…. niin mitäpä arvelet, ehtiikö poliisi tutkia jotain netissä raivoamista?

Vierailija
18/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista valkoista heteromiestä saa haukkua, niin ettei poliisia kiinnosta, mutta jos haukuit jotain muuta, olet kusessa. voi tulla metoota tai vaikka mitä

Vierailija
19/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi vedota syyntakeettomuuteen tai alentuneeseen syyntakeisuuteen. Sano ettet muista etkä ymmärrä mitään mistään. Kevyt kuolanoro suupielestä lisää vakuuttavuutta.

Vierailija
20/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kunnianloukkaus, että laiton uhkaus ovat asianomistajarikoksia. Tutkintapyyntö kirjataan silloin, jos asianomistaja tekee ilmoituksen. Sen jälkeen arvio, täyttyykö rikoksen tunnusmerkistö, onko soviteltavissa, yms yms. Yhtään tutkintapyyntöä ei voi päättää vain sillä perusteella, ettei poliisia kiinnosta. Ja aina voi kannella poliisin tekemästä päätöksestä, jos kokee ettei mennyt oikein!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme