Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä yhdyntä tuntuu?

Vierailija
10.06.2021 |

Miltä tuntuu saada munaa pilluun?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän huono omatunto, kun kirjoitin tuon ”...tykkään kovasti. Usein vaimokin.” Halusin nähdä käykö hauki kiinni, ja kävihän se.

Oikeasti meillä on ihan tasapainoinen ja -puolinen seksisuhde, mutta ei siitä sen enempää, koska yksityiskohdat eivät noudata kaikkein takakireimpien klitanpalvojien dogmeja.

Sulla on todellinen nais- ja varsinkin klitorisviha.

Vierailija
42/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ihmeestä sait tuon päähäsi? jos pystyt lukemaan ihan objektiivisesti mitä kirjoitin, niin huomaat, ettei ole. sori muuten että vähän tahallani ärsytin.

rakastan vaimoani ja olen valmis tekemään mitä vaan hän haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"takakireä klitanpalvoja"? eli jos on klitoris on myös takakireä...

Tän palstan nimi pitäs vaihtaa "kalu et pano.fi niin kakki kullinpalvojat sais keskenään kehuskella ja haukkua naisia orgasmivammaisiksi, kun eivät heti laukea kun mies minuutin tuuppaa takaapäin.

Vierailija
44/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän palstan nimi pitäs vaihtaa "kalu et pano.fi niin kakki kullinpalvojat sais keskenään kehuskella ja haukkua naisia orgasmivammaisiksi, kun eivät heti laukea kun mies minuutin tuuppaa takaapäin.

Otsikko oli miltä yhdyntä tuntuu ja se ei onnistu ilman kullia. Pitääkö takakireän klitanpalvojan koko ajan sotkea samaa mantraa joka keskusteluun. Jos sulla on pillu  tunnoton ja kalu ei tunnu missään, niin se  on sun ongelma.  Toisilla tuntuu ja he nauttivat kullista ja naimisesta.  Ei sen pitäisi olla sinulta pois. Täällä ole kukaan naisia haukkunut, paitsi sinä miehiä ja kullista tykkääviä naisia.  Voisit vähitellen ymmärtää, että klitoris on vain yksi osa nautinnollista seksiä. 

Vierailija
45/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi edelleen. se oli asiatonta. olin tosi väsynyt eilen, kun on liikaa töitä enkä saa enää nukuttua.

olen samaa mieltä, että keskustelu on todella kärjistynyttä. se on sääli, koska ideaalisti täällä voisi jakaa ja oppia. esimerkiksi itse aion fokusoitua siihen klittaan seuraavilla kerroilla.

Vierailija
46/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anteeksi edelleen. se oli asiatonta. olin tosi väsynyt eilen, kun on liikaa töitä enkä saa enää nukuttua.

olen samaa mieltä, että keskustelu on todella kärjistynyttä. se on sääli, koska ideaalisti täällä voisi jakaa ja oppia. esimerkiksi itse aion fokusoitua siihen klittaan seuraavilla kerroilla.

Minulta saat ainakin anteeksi, oikein hyvältä kuulostaa! Mutta heivatkaa se M62 isoine kaluinen ja sen vaimon ihmeellinen pillu, sitä raivoa ei kai kukaan jaksa enää kuulostaa.

Olis tosiaan kiva keskustella täällä todenperäisistä asioista niinkuin ne ovat. Voi vielä oppiakin tosiaan jotain uuttakin. Mutta tuntuu, ett jos naisen kirjottaa jotain, se on kuin punainen vaate. Ja tottakai naista kiinnosta se oma orgasmi, toki myös sen miehenkin, ainakin minua!

Vierailija
47/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko oli miltä yhdyntä tuntuu ja se ei onnistu ilman kullia. Pitääkö takakireän klitanpalvojan koko ajan sotkea samaa mantraa joka keskusteluun. Jos sulla on pillu  tunnoton ja kalu ei tunnu missään, niin se  on sun ongelma.  Toisilla tuntuu ja he nauttivat kullista ja naimisesta.  Ei sen pitäisi olla sinulta pois. Täällä ole kukaan naisia haukkunut, paitsi sinä miehiä ja kullista tykkääviä naisia.  Voisit vähitellen ymmärtää, että klitoris on vain yksi osa nautinnollista seksiä. 

Kehu sinä sitä kaluasi, minä kehun omaa klittaani, sillä ilman sitä ei se yhdyntäkään tuntus miltään.

Vierailija
48/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se että penis vaan tyntyy emättimeen, ei tunnu just yhtään miltään, sama kuin työntäs sormen suuhun.

Siellä vaginassa kun ei ole samanlaisia hermopäätteitä kuin esim peniksess, tai terskassa. Jos olisi, saisi nainen aina orgasmin samallatavoin kuin mies, eli ihan vaan mekaanisesti

Mutta, jos mies osaa ensi ja kunnolla kiihottaa naista ja sitä klitorista,, joka siis on sen terskan vastine, niin sitten tuntuukin jo eriltä.

No ei todellakaan tunnu miltään sormi suussa -meiningiltä..aivan uskomattoman ihanalta tuntuu kullin työntyminen emättimeen, se ensimmäinen työntö, se täyttymisen tunne on uskomaton. Et taida tuntea naisen sukuelinten anatomiaa?? Klitorishan on huomattavasti isompi kuin se pieni nuppu, ja levittäytyy laajasti häppäreiden viereen. Vaginassa on mm. g-piste.

Vierailija
49/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se että penis vaan tyntyy emättimeen, ei tunnu just yhtään miltään, sama kuin työntäs sormen suuhun.

Siellä vaginassa kun ei ole samanlaisia hermopäätteitä kuin esim peniksess, tai terskassa. Jos olisi, saisi nainen aina orgasmin samallatavoin kuin mies, eli ihan vaan mekaanisesti

Mutta, jos mies osaa ensi ja kunnolla kiihottaa naista ja sitä klitorista,, joka siis on sen terskan vastine, niin sitten tuntuukin jo eriltä.

No ei todellakaan tunnu miltään sormi suussa -meiningiltä..aivan uskomattoman ihanalta tuntuu kullin työntyminen emättimeen, se ensimmäinen työntö, se täyttymisen tunne on uskomaton. Et taida tuntea naisen sukuelinten anatomiaa?? Klitorishan on huomattavasti isompi kuin se pieni nuppu, ja levittäytyy laajasti häppäreiden viereen. Vaginassa on mm. g-piste.

Jaa täällä taas ns asiantuntija. Huoh. Kai jokainen nainen itse tuntee mitä tuntee ja milloin. Taas tätä kuraa.

Vierailija
50/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan tunnu miltään sormi suussa -meiningiltä..aivan uskomattoman ihanalta tuntuu kullin työntyminen emättimeen, se ensimmäinen työntö, se täyttymisen tunne on uskomaton. Et taida tuntea naisen sukuelinten anatomiaa?? Klitorishan on huomattavasti isompi kuin se pieni nuppu, ja levittäytyy laajasti häppäreiden viereen. Vaginassa on mm. g-piste.[/qu ote]

No et taida tietää naisen  sukuelinten anatomiaa - sanoo mies naiselle! Mites mies voi tietää miltä naisesta tuntuu se "ihana kullin työntyminen emättimeen!"  Mutta sama enää mitä kolli jankkaa ja luulee ja arvelee olevansa kuningas Midas, jos onnistunut siitä joskus ohimennen kuulemaan. Jatka iltaasi vaikka sitten näin..

Vierailija
51/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan lukematta muiden vastauksia.

Yhdyntä tuntuu hyvin läheiseltä. Silloin olen kaikista lähimpänä kumppanin kanssa. (Vieraan kanssa se tunne on vähän eri.)

Penis tuntuu siltä että se täyttää minut. Hieroo kohdunkaulan joka sopukkaa. Riippuen asennosta ja tahdista se kutkuttaa. Kun mies osaa asiansa niin peniksen kärki osuu g pisteeseen. Tunne on vähän kuin olis pissahätä. Sitten laukean, ja silloin pillu sykkii, puristaen penistä tiukasti supistellen.

Huono yhdyntä tuntuu siltä kuin joku rööraisi pillua, mutta tuo järistys jää saamatta. Joskus voi myös sattua. Sekin on sitten makuasia tykkääkö siitä vai ei.

N39

Vierailija
52/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tuntee miten tuntee ja kenen kanssa. Niin se menee.

Vierailija
53/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta. Mies tunkee kalunsa kuivana ja väkisin pilluun, ähisee hetken ja lopettaa koko jutun. Ja vaatii seuraavan kerran samaa, ja ihmettelee miksen halua. Jatkaa silti, vuosi vuodelta. Lapset estää eron.

Vierailija
54/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta. Mies tunkee kalunsa kuivana ja väkisin pilluun, ähisee hetken ja lopettaa koko jutun. Ja vaatii seuraavan kerran samaa, ja ihmettelee miksen halua. Jatkaa silti, vuosi vuodelta. Lapset estää eron.

Trollitutkani viisari värähti.

Vierailija
55/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan tunnu miltään sormi suussa -meiningiltä..aivan uskomattoman ihanalta tuntuu kullin työntyminen emättimeen, se ensimmäinen työntö, se täyttymisen tunne on uskomaton. Et taida tuntea naisen sukuelinten anatomiaa?? Klitorishan on huomattavasti isompi kuin se pieni nuppu, ja levittäytyy laajasti häppäreiden viereen. Vaginassa on mm. g-piste.[/qu ote]

No et taida tietää naisen  sukuelinten anatomiaa - sanoo mies naiselle! Mites mies voi tietää miltä naisesta tuntuu se "ihana kullin työntyminen emättimeen!"  Mutta sama enää mitä kolli jankkaa ja luulee ja arvelee olevansa kuningas Midas, jos onnistunut siitä joskus ohimennen kuulemaan. Jatka iltaasi vaikka sitten näin..

Mitä ihmettä höpötät? Mikä mies`? Olen kyllä nainen, ja kirjoitin omista kokemuksistani ensimmäistä kertaa tälle palstalle!! Eikö tämä ole keskustelupalsta?

Vierailija
56/74 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä tuntuu tosi hyvältä, tykkään siitä kovasti. Usein vaimokin!

Kiva jos vaimokin joskus tykkää, jos se tykkääminen riitttää.. Se on ollutkin tiedossa että mies saa aina.

Ha-ha.

Kommentoitava on kirjoittanut 'USEIN' mutta kommentoija käyttää sanaa 'JOSKUS'.

Vierailija
57/74 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yli 20 senttinen miehellä, niin sit tuntuu hyvältä

Vierailija
58/74 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin neitsyyteni prinssinakille,oikeasti en tuntenut mitään,ihmettelin kun siinä nytkytti ja sitten lopetti että tätäkö seksi on?!?!

Luojan kiitos kohdalle sattui jatkossa paremmin varustettuja, ja pikkuhiljaa siinä hommassa alkoi olla jotain.

Minä teen paljon muutakin kuin nytkytän. Omasta mielestä se saisi olla isompi. Naisen puolelta on vakuuteltu ettet usko kuinka vähän riittää. Sen olisi saanut jättää kertomatta kuinka isoa on saanut. Mun se on aika tavis, ehkä paksuhko?

Se kertominen niin oli kuulemma niin iso että teki kipeää. Olisi jättänyt kertomatta. Oikeasti meni vähän maku siitä naisesta. Menköön hakemaan sitä isoa. Kiitos kun tuli olo ettei koko riitä. Sekin on kätevää että miesten vehkeen kokoa saa arvostella. Naisten vastaava on ihan eri asia.

Olen kyllä saanut tiukkaa puristelevaa. Sitten myös sellaista löysää mitä en halua tarkemmin kuvailla.

Vierailija
59/74 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan lukematta muiden vastauksia.

Yhdyntä tuntuu hyvin läheiseltä. Silloin olen kaikista lähimpänä kumppanin kanssa. (Vieraan kanssa se tunne on vähän eri.)

Penis tuntuu siltä että se täyttää minut. Hieroo kohdunkaulan joka sopukkaa. Riippuen asennosta ja tahdista se kutkuttaa. Kun mies osaa asiansa niin peniksen kärki osuu g pisteeseen. Tunne on vähän kuin olis pissahätä. Sitten laukean, ja silloin pillu sykkii, puristaen penistä tiukasti supistellen.

Huono yhdyntä tuntuu siltä kuin joku rööraisi pillua, mutta tuo järistys jää saamatta. Joskus voi myös sattua. Sekin on sitten makuasia tykkääkö siitä vai ei.

N39

Sory mutta kuulostat mieheltä. Naiselle olen tehnyt pissa jutunkin. Saunottiin ja juotiin kaljaa. Naisella tuli vessahätä niin onnistuin saamaan hänet suihkutilassa hänet silleen takaapäin. Käytin vielä suihkua lisäksi niin nainen pissi kun panin. 

Aika kinkyä ja muutakin on tullut tehtyä. Naiset suostuu yllättävän pervo juttuihin.

Vierailija
60/74 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka pillu puristaa kullia niin, että laukeaa usein liiankin nopeasti. Löysä pillu taas ei tunnu miltään, eikä siitä laukea vaikka yrittäisi käyttää kuinka mielikuvitusta ym, koska löysä vaan ei anna kullille mitään stimulaatiota. Stimulaatio on suunnilleen sama kuin jos suihkulla suihkutat erektiossa olevaa penistä.

Olen kokenut superlöysiä värkkejä pienikokoisilla parikymppisillä hoikilla naisilla ja taas todella tiukkoja nelikymppisillä tuhdeilla naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä