Vierailija

Tyyliin joku tippunut railoon ja odottaa siellä pelastajaa. Seuraavana päivänä luen uutisista kyseisen tapaisesta onnettomuudesta. Tai näen unta, että joku ammuskelee yleisellä paikalla ja sen jälkeen seuraavana päivänä uutisissa kerrotaan jonkun ammuskelleen.

• ylös 6
  • alas 2

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Minä olen nähnyt enneunia, koskien perhettäni. Kaikki ovat toteutuneet, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

mietin et mistä johtuu ja sitte ajattelin, että koostumme kaikki atomeista. Jollakin tuntemattomalla tavalla on mahdollista, että saamme tietoomme asioita olematta itse paikalla. Asia voi liittyä alueeseen, joka on meille tuttu tai läheinen. Esim. tuo ammuskelu tapahtui lähellä synnyinseutuani

Vierailija

Sillon kun ne pikkupojat oli jääneet jumiin sinne luolaan näin unta kuinka pojat nuoli luolan seinämää saadakseen vettä. Myöhemmin luin uutisista, että juuri näin pojat olivat tehneetkin

Vierailija

Oma äitini on nähnyt ja näkee yhä enneunia. Nämä liittyvät joko raskauksiin tai kuolemiin. Sukulaisemme ovat kieltäneet äitiäni enää koskaan kertomasta heille uniaan, koska ne ovat toteutuneet - hyvässä ja pahassa. On myös nähnyt kaikenlaista muuta yliluonnollista, ja etenkin monet vanhukset ovat sanoneet häntä enkeliksi hänen työskenneltyään vanhainkodissa. Jotain todella outoa hänessä on, enkä pysty noita asioita kiistämäänkään, koska ne ovat todistetusti tapahtuneet, vaikka a teisti olenkin itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et näe. Kuvittelet vain.
en kuvittele. Itseasiassa jopa poikani oli nähnyt samaa unta Olimme samassa unessa :O

Vierailija

Se on kumma, ettei enneunien näkijät koskaan näe tulevia lottonumeroita tai osakekurssien nousuja ennalta.

• ylös 5
  • alas 12
feministi

Vierailija kirjoitti:
Se on kumma, ettei enneunien näkijät koskaan näe tulevia lottonumeroita tai osakekurssien nousuja ennalta.

Koska se on eri asia, lapsihyvä!

Vierailija

Minäkin että oli vain mustia aaltoja , seuraavana aamuna uutisoitiin" Estonia on uponnut"

Toinen enne uni, näin että, New Yorkissa kiertää lentokone näitä torneja huudin unessa :" Älkää siellä on ihmisiä"! Sitten uutisoitiin, että New Yorkissa olevaan torniin on törmännyt matkustajakone ja juuri samalla hetkellä törmäsi toiseen torniin kone, ja myöhemmin todettiin että neljä konetta on kaapattu.

Ja tämä on terrori isku.

Eli en haluaisi enneunia nähdä kun ne tiedä mitä hirveitä taas tapahtuu.

Vierailija

Minä näin kakarana kaksi enneunta. Ensin näin unta että ihmisiä hukkui laivan upotessa, meni muutama päivä ja Estonia upposi. Toisen kerran näin unta että Mika Häkkinen ajoi ulos kesken kisan ja kuoli. Heti seuraavana aamuna herättyäni äitini sanoi että Mika Häkkinen on loukkaantunut vakavasti aika-ajoissa. Noiden jälkeen en ole enneunia nähnyt mutta kyllähän nuokin jo riittää yhdelle ihmiselle. Sattumaa varmasti mutta mielenkiintoisia sattumia.

Vierailija

Olen joskus saanut outoja oloja, en osaa muuten sanoa. Kerran tuli moneksi tunniksi kummallinen vauhko ja huoli. Alkoi tehdä mieli soittaa tutut läpi että kaikki on hyvin, itketti ilman syytä ja ahdisti. Seuraavana päivänä tuli tieto että parhaan ystäväni sisko oli kuollut yllättävään sairaskohtaukseen, oli ollut silloin juuri sairaalassa ja ystävä odottanut tietoa.

Kerran tuli jostain tarve tarkistaa onnettomuustiedot. Oli onnettomuustiedote, josta heti muistelin että toisen ystäväni kotipaikalta ja säikähdin. Taas kävi mielessä onko kaikki hyvin. Ystävä soitti myöhemmin, että veli on kuollut onnettomuudessa. Sanoin että näin uutisen teidän kotipaikalta.

Ja eipä noita voi oikein kelläkään sanoa, vaikea jopa itse suhtautua. Ehkä ihmisillä on joku telepatia-aisti joista emme ole tietoisia? Yleensä mun fiilikset on olleet sellaisia, ikäänkuin jonkun muun tunteen siirtymiä. Hullultahan toi kuulostaa. Mutta toisaalta kun katsotaan avaruuteen nähdään menneisyys, joten aika hullu tämä maailmakin on, ja tieto kovin rajallinen.

Voi kun näkis niitä lottonumeroita!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen joskus saanut outoja oloja, en osaa muuten sanoa. Kerran tuli moneksi tunniksi kummallinen vauhko ja huoli. Alkoi tehdä mieli soittaa tutut läpi että kaikki on hyvin, itketti ilman syytä ja ahdisti. Seuraavana päivänä tuli tieto että parhaan ystäväni sisko oli kuollut yllättävään sairaskohtaukseen, oli ollut silloin juuri sairaalassa ja ystävä odottanut tietoa.

Kerran tuli jostain tarve tarkistaa onnettomuustiedot. Oli onnettomuustiedote, josta heti muistelin että toisen ystäväni kotipaikalta ja säikähdin. Taas kävi mielessä onko kaikki hyvin. Ystävä soitti myöhemmin, että veli on kuollut onnettomuudessa. Sanoin että näin uutisen teidän kotipaikalta.

Ja eipä noita voi oikein kelläkään sanoa, vaikea jopa itse suhtautua. Ehkä ihmisillä on joku telepatia-aisti joista emme ole tietoisia? Yleensä mun fiilikset on olleet sellaisia, ikäänkuin jonkun muun tunteen siirtymiä. Hullultahan toi kuulostaa. Mutta toisaalta kun katsotaan avaruuteen nähdään menneisyys, joten aika hullu tämä maailmakin on, ja tieto kovin rajallinen.

Voi kun näkis niitä lottonumeroita!

Joo just tollanen jonkun toisen tunne siirtyy uniini. Se ahdistus tai pakokauhu esim siellä railossa. Sitten se yhtäkkiä katoaa. Ilmeisesti siis henkilö/t kuolee. Ja aamulla katon uutisista juttua. Silloin, kun luin ton uutisen sinne railoon pudonneista asuin maassa, missä on jäätiköitä ja aika lähellä tuota jäätikköä minne ne retkeilijät katosi. 

Vierailija

Uskon, että tunteet siirtyy jotenkin atomeiden kautta. Jos on oikein vahva pelon ja ahdistuksen tunne ja etenkin jos niitä ihmisiä jotka siinä tilanteessa on useampi niin sitä helpommin se tunne siirtyy

Vierailija

sitä minäkin! kirjoitti:
skepsis maksaa 20'000€ jos todistat kykysi. joko ilmoittauduit? 

Olet väärässä ketjussa. Tuskin täällä kukaan väittää olevansa mikään ennustaja, se on ihan eri asia. Sen, että tahdon voimalla voisi nähdä asioita voisi varmaan moni ottaa vastaan!

Mutta enneunia ja etiäisiä näkee yllättävän moni. Olen paljon miettinyt, onko kyseessä tosiaan muistin valikointiharha, vai onko kuitenkin mahdollista, että osa informaatiosta on virlä tieteen tavoittamattomissa, niinkuin nyt suurin osa varmasti on. Tuskin nykyinen tietämyksemme tuhannen vuoden päästä niin huimalta näyttää, jos ihmiskunta (tekoäly?) sinne saakka selviytyy.

Ennustajalle en ropojani kantaisi minäkään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.