Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä päivä takana.. lapsi joutui sairaalaan

Vierailija
10.06.2021 |

Pojat painivat jonkun typerän syyn takia ja vanhempi kaatoi nuoremman maahan. Kuului kunnon kopsahdus vaan kun iski pään maahan. Nuorempi makasi maassa tajuttomana, hätäpuhelun aikana kuitenkin palasi tajuihinsa. Ambulanssilla sairaalaan ja seurantaan. Oli pahoinvoiva ja valitti outoa oloa. Päästiin justiin kotia. Vanhempi poika jo 13v ja pitäisi tietää että noin ei saa painia. On ollut huoneessaan koko ajan kun ollaan oltu takaisin. Varmaan noloissaan ja pahoillaan. Huhuh kun pelästyin. Nyt meillä nollatoleranssi ihan kaikkeen nahisteluun. Leikkimatsillakin voi olla surkea loppu..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tavallisen huono provo.

Yrittäkää nyt keksiä vähän parempaa 😮

Huoh näitä ikuisia trololoo, Porvoosta päivää-kommentteja. Päivystättekö palstalla vaan, että voisitte joka ketjuun iskeä tuon muiden yläpuolelle asettuvan kommenttinne? Sitä paitsi keskustelupalstan idea menee ohi nyt korkeelta ja kovaa, mistään kun ei tiedä onko totta, idea on herättää mielenkiintoista keskustelua ja vaihtaa ajatuksia. 

Vierailija
22/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lapseni koulukiusaamiselta. Kotona oli seurannassa tappelun jälkeen. Veljesten kuuluukin nahistella, se kuuluu asiaan eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Mutta ei niin paljon nahistella että taju lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden tytön äitinä tuntuu vaikealle ymmärtää, miten tilanne edes voi mennä tuohon pisteeseen mutta ilmeisesti voi pojilla. Meillä kyllä olisi ihan jo ekasta vastaavasta painista yhteiset leikit loppuneet ja jatkuneet omissa huoneissa. Onko niiden poikien pakko antaa painia?

Suosittelen samaa kuin pari muuta että joku erittäin aktiivinen harrastus, jalkapallo, juoksu, hiihto tai vaikka ihan sitten se paini jossa opetellan turvalliset liikkeet, toki siinäkin voi sattua.

Onko sulle Ap poikien fyysiset leikit olleet ihan Ok aiemmin? Hyvä että nyt havahduitte ja jatkossa viisaammin. Paranemista pojallesi.

Vierailija
24/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäätkö täällä myötätuntoa? Sori ei voisi vähempää kiinnostaa. Itse asiassa kaikki kakarat voisivat kalauttaa päänsä tarpeeksi lujaa vastakkain, niin olisi monta ongelmaa vähemmän tässäkin yhteiskunnassa.

Vierailija
25/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerjäätkö täällä myötätuntoa? Sori ei voisi vähempää kiinnostaa. Itse asiassa kaikki kakarat voisivat kalauttaa päänsä tarpeeksi lujaa vastakkain, niin olisi monta ongelmaa vähemmän tässäkin yhteiskunnassa.

Ootko itse arvokkaampi tässä yhteiskunnassa kuin nämä lapset? Sinulla ei ole itselläsi sitten mitään ongelmia?

Vierailija
26/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kuitenkaan olko liian ankaria vanhimmalle. 

Jep. Itse olen vanhempana lapsena joutunut aina kantamaan yhteisistä hölmöilyistä kaiken vastuun, ja voin sanoa, että se on vaikuttanut itsetuntooni. Tosin minulla ja sisarellani on 5 vuotta ikäeroa, mutta on silti tuntunut vähän epäreilulta. Esimerkkinä 12- ja 7- vuotiaina lähdimme sisareni kanssa hakemaan jännitystä. Meillä oli rajat, että taloyhtiön pihasta ei saa poistua, ja poistuimme noin parinsadan metrin päähän pihasta. Sisareni tunnusti tämän vanhemmillemme, ja minä sain hirvittävät huudot ja haukut, vaikka menin nöyränä asiaa myös pahoittelemaan. Sisartani vain taputeltiin päähän, ja rauhoiteltiin, että hän ei ole tehnyt mitään väärää. Minulle vanhempani eivät puhuneet moneen kuukauteen.

Vierailija
27/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienikin tönäisy voi olla kohtalokas, jos lyö kaatuessaan päänsä vaikka patteriin.  Siitä on teroitettava lapsille, etteivät hölmöile esim koulussa tönimällä toisiaan.

Vierailija
28/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko itse arvokkaampi tässä yhteiskunnassa kuin nämä lapset? Sinulla ei ole itselläsi sitten mitään ongelmia?

Nyt kun kysyt, niin kyllä olen. Ja niin on moni muukin.

Vierailija
29/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää, että joillekin väkivalta on ok ja pelkkää "nahistelua". Itse olen aina mennyt fyysisesti väliin, jos lapset ovat tapelleet. Eivät ole enää vuosikausiin olleet väkivaltaisia toisiaan kohtaan, vaikka ovat hieman nuorempia kuin ap:n lapset.

Vierailija
30/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina ,sanasta sanaan, ollut monet kerrat täällä aina uutena aloituksena.

Vierailija
31/31 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kysyt, niin kyllä olen. Ja niin on moni muukin.

Olet varmaan ollut itsekin lapsi joskus, vaan synnyitkö suoraan aikuiseksi. Kyllä aikuisetkin virheitä tekee, joskus vielä pahempia kuin lapset. Suomi on Euroopan väkivaltaisimpia maita, eiköhän nää tilastot koske pääosin aikuisten tekemiä väkivaltarikoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan