Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löydä enää koskaan ketään

Vierailija
10.06.2021 |

Erosin reilu puoli vuotta sitten ja tällä hetkellä tuntuu etten löydä enää koskaan ketään. Olen käynyt useillakin treffeillä, kukaan ei tunnu miltään. Pelkään että menetin kykyni kiinnostua muista ja rakastaa samalla kun menetin eksäni. En olisi halunnut erota. Pitäisi varmaan antaa itselleen vielä aikaa toipua erosta, mutta näin päälle kolmekymppisenä ei oikein ole aikaa odottaa hirveän pitkään jos haluaa perheenkin perustaa. Onko muilla ollut tätä tunnetta ettei enää ikinä löydä ketään ja silti on löytänyt?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mies joka on tehny lapset. Ei iällä väliä. Ei sua kukaan ota ku oot noin vauhko.

Vierailija
42/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mies joka on tehny lapset. Ei iällä väliä. Ei sua kukaan ota ku oot noin vauhko.

Miksi ihmeessä ottaa mies joka on tehnyt lapset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun tulisi löytää joku? Yksinkin voi elää.

Koska haluan kumppanin ja perustaa perheen.

Kyllä se kumppani saattaa jossain kohtaa osua kohdalle, mutta jos olet nainen niin se aikaikkuna lasten hankkimiseen on aika pieni. Tai kyllähän on mahdollista saada lapsia vielä vanhemmallakin iällä, mutta ei se naisena kauheasti enää nappaa vanhemmalla iällä. Itselläni ainakin oli ihan selvää, että jos ei kolmekymppisenä miestä löydy niin oon ilman miestä. Ja sillä on menty. Monenlaista työtöntä luuseria ja taivaanrannanmaalaria tuli kyllä tavattua. Näin jälkeenpäin ajateltuna mulla olisi pitänyt olla rima paljon korkeammalla silloin nuorena. Kaikki ystäväni olivat paljon vaativampia miesten suhteen ja saivat hyvät miehet. En vaan jotenkin silloin nuorena osannut ajatella niin, että mulla on joku "oikeus" vaatia mieheltä mitään. Kai se sitten tuli sieltä kotioloista kun oma faija oli ihan luuseri. 

Tiedostan tuskallisen hyvin tuon aikaikkunan ja sehän tässä ahdistaakin. Eksäni oli hyvä mies ja hänen kanssaan olisin halunnut perheen perustaa, mutta suhde kaatui erinäisistä syistä. Nyt pelkään että mahdollisuudet menivät siinä. Ap

Noh semmoista se on. Hyviä miehiä on vaikea löytää. Onko sinulle taloudellisesti ja henkisesti mahdollista hankkia lapsia yksin? Se voi olla tuossa tilanteessa paras vaihtoehto ja sen rakkauden löytäminen sitten vasta myöhemmin.

Vierailija
44/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: "Erosin reilu puoli vuotta sitten ja tällä hetkellä tuntuu etten löydä enää koskaan ketään"

😆

Tule puhumaan sitten, kun olet 10-15 vuotta jahdannut sitä oikeaa. Löytämättä.

-been there,done that

Vierailija
45/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan kumppanin ja perustaa perheen.

Kyllä se kumppani saattaa jossain kohtaa osua kohdalle, mutta jos olet nainen niin se aikaikkuna lasten hankkimiseen on aika pieni. Tai kyllähän on mahdollista saada lapsia vielä vanhemmallakin iällä, mutta ei se naisena kauheasti enää nappaa vanhemmalla iällä. Itselläni ainakin oli ihan selvää, että jos ei kolmekymppisenä miestä löydy niin oon ilman miestä. Ja sillä on menty. Monenlaista työtöntä luuseria ja taivaanrannanmaalaria tuli kyllä tavattua. Näin jälkeenpäin ajateltuna mulla olisi pitänyt olla rima paljon korkeammalla silloin nuorena. Kaikki ystäväni olivat paljon vaativampia miesten suhteen ja saivat hyvät miehet. En vaan jotenkin silloin nuorena osannut ajatella niin, että mulla on joku "oikeus" vaatia mieheltä mitään. Kai se sitten tuli sieltä kotioloista kun oma faija oli ihan luuseri. 

Tiedostan tuskallisen hyvin tuon aikaikkunan ja sehän tässä ahdistaakin. Eksäni oli hyvä mies ja hänen kanssaan olisin halunnut perheen perustaa, mutta suhde kaatui erinäisistä syistä. Nyt pelkään että mahdollisuudet menivät siinä. Ap

Noh semmoista se on. Hyviä miehiä on vaikea löytää. Onko sinulle taloudellisesti ja henkisesti mahdollista hankkia lapsia yksin? Se voi olla tuossa tilanteessa paras vaihtoehto ja sen rakkauden löytäminen sitten vasta myöhemmin.

Yksin lapsen hankkiminen ei ole vaihtoehto. En ole koskaan halunnut vain lasta vaan ensisijaisesti perheen ja kumppanin jonka kanssa jakaa kokemus lapsen saamisesta. Ap

Vierailija
46/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi aikaa toipua erosta. Olet paremmassa asemassa, kun olet sujut sinkkuuden ja yksin elämisen kanssa. Tuolta pohjalta on paremmat mahdollisuudet löytää aidosti hyvä parisuhde - ja hyvä parisuhde on perhe-elämän perusta. Fiksu mies ei halua olla eksäsi korvike, johon vertaisit häntä mielessäsi koko ajan. Nyt siis tauko deittailusta ja seuraava missio on päästä eksäsi yli. Jos roikut menneessä, et ole valmis uuteen suhteeseen.

A

Vierailija
47/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se epätoivo näkyy kauas. Ap, sinun ei auta kuin antaa periksi ja hyväksyä täysin se mahdollisuus että et välttämättä saa perinteistä perhe-elämää. Vasta sitten vapaudut ja voit tutustua ihmisiin ilman liikoja odotuksia.

Olen myös näitä 30+ sinkkunaisia joilla se lapsi jo löytyy ja siten ei kiinnosta ehkä edes mikään vakiintuminen enää toista kertaa talo-ja-lapset-kuviolla. Arvata saattaa että potentiaalisia sulhasehdokkaita pyörii ympärillä.

Vierailija
48/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se epätoivo näkyy kauas. Ap, sinun ei auta kuin antaa periksi ja hyväksyä täysin se mahdollisuus että et välttämättä saa perinteistä perhe-elämää. Vasta sitten vapaudut ja voit tutustua ihmisiin ilman liikoja odotuksia.

Olen myös näitä 30+ sinkkunaisia joilla se lapsi jo löytyy ja siten ei kiinnosta ehkä edes mikään vakiintuminen enää toista kertaa talo-ja-lapset-kuviolla. Arvata saattaa että potentiaalisia sulhasehdokkaita pyörii ympärillä.

Valitettavasti tuntuu täysin mahdottomalta tällä hetkellä hyväksyä tuota. Mutta deittailusta aion ehkä pitää tauon ja ottaa hiukan aikaa itselleni.

Vierailija
49/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, täysin realistiset mahdollisuudet on tuossa iässä vaikka mihin. Nykyään on ihan tavallista pariutua ja perustaa perhe yli kolmekymppisenä. Ei mitään erikoista.

Vierailija
50/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ap ole mitään hätää, olet vielä nuori!

Vierailija
51/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydäkään ap.  Se on saletti.

Ja valittamalla jatkuvasti tuota asiaa sinne ja tänne, kyllästytät vain ystäväsi ja tuttusikin.

Ei kai se tämän palstan vika, jollet löydä sopivaa kumppania.

Ehkä vika on sinussa itsessäsi.  Jossainhan se vika on, kun olet kerran eronnut.

Vierailija
52/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en myöskään eron jälkeen ole kiinnostunut kenestäkään. Olen mennyt treffeille ja ei vain tapahdu mitään.. exän kanssa jo ekoilla treffeillö rakastuin häneen ja toivon että pääsen pian kokemaan rakastumisen toisen kerran

Minulla kävi samoin, eksän kanssa tiesin heti että tässä on jotain. Nyt olen tavannut useita miehiä ja kukaan ei herätä mitään, enemmänkin ahdistusta. Voi olla etten ole vielä riittävästi toipunut, mutta olen halunnut olla avoin uusille kohtaamisille. Ikä myös tottakai luo painetta tilanteeseen...

Ap

Eihän siinä ollut ap "sitä jotain" kun kerran erositte.  Olit vain niin tyhmä, että luulit olevan.

Menit lankaan miehen puheista ja kuvittelit jo häät ja itsesi työntämässä lastenvaunuja.

Miten sokeita naiset voivatkin olla miestan imarteluille ja kehuille?

Vierailija
53/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuo sama akka provoilee täällä, siis ap.  Ja aiheet aina tietystä kategoriasta.

Jotenkin sulla viiraa päässä tosi pahasti ap.

Olet säälittävä trolli.

Vierailija
54/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on jo täynnä ihmisiä. Emme tarvitse enempää.

Vierailija
55/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ilkeää väkeä. Menkää ulos nauttimaan auringosta!

Vierailija
56/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan hyvin löytää, joten ota ihan relax.

Vierailija
57/61 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin pitää sinua hyvänä ja helliä, tuoda elämääsi iloa ja äxöniä. Annatko mahdollisuuden?

NÄIN POKAAT KAUNIIN NAISEN...

Vierailija
58/61 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kuukausi sitten, ja olen varma etten löydä enää ketään! Olen käynyt jo useilla treffeillä mutta KUKAAN ei ole yhtä ihana kuin EX! Itkettää enkä kestä elää enää!

Vierailija
59/61 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun se sanoi että haluaisi perheen. Lue.

Vierailija
60/61 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset kommentit ovat aika typeriä. Olen itse eronnut, ja tykkään asua yksin, enkä tunne kaipaavani varsinaisesti suhdetta. Mutta minulla onkin lapset jo tehtynä. Ainoa, miksi motivoidun etsimään uutta suhdetta, on se että kaipaan seksiä, seksuaalista vetovoimaa toisen kanssa, romantiikkaa jne. Ei seksuaalisuuskaan sen toisarvoisempi tarve tai halu ole kuin muutkaan. Niin joo, ja yhden illan jutuista en saa tyydytystä enkä sitä, mitä haen, joten ne eivät ole vaihtoehto. Kaikki suhdetta etsivät eivät ole jotain läheisriippuvaisia jotka eivät osaa asua ja olla itsekseen, vaan jotktu voivat olla esim. niin intohimoisia, että kaipaavat sille elämänalueelle jotain.

Juuri niin. Minulle ei yksin oleminen ole ikinä ollut vaikeaa, kyse ei ole si

Älä pidä kiirettä! Voi käydä niinkin että päädyt perustamaan perheen täysin väärän henkilön kanssa. Sulla on vielä paljon aikaa.