Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä enää koskaan ketään

Vierailija
10.06.2021 |

Erosin reilu puoli vuotta sitten ja tällä hetkellä tuntuu etten löydä enää koskaan ketään. Olen käynyt useillakin treffeillä, kukaan ei tunnu miltään. Pelkään että menetin kykyni kiinnostua muista ja rakastaa samalla kun menetin eksäni. En olisi halunnut erota. Pitäisi varmaan antaa itselleen vielä aikaa toipua erosta, mutta näin päälle kolmekymppisenä ei oikein ole aikaa odottaa hirveän pitkään jos haluaa perheenkin perustaa. Onko muilla ollut tätä tunnetta ettei enää ikinä löydä ketään ja silti on löytänyt?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin pitää sinua hyvänä ja helliä, tuoda elämääsi iloa ja äxöniä. Annatko mahdollisuuden?

Vierailija
2/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun tulisi löytää joku? Yksinkin voi elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään eron jälkeen ole kiinnostunut kenestäkään. Olen mennyt treffeille ja ei vain tapahdu mitään.. exän kanssa jo ekoilla treffeillö rakastuin häneen ja toivon että pääsen pian kokemaan rakastumisen toisen kerran

Vierailija
4/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan kumppanin ja perustaa perheen.

Vierailija
5/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en myöskään eron jälkeen ole kiinnostunut kenestäkään. Olen mennyt treffeille ja ei vain tapahdu mitään.. exän kanssa jo ekoilla treffeillö rakastuin häneen ja toivon että pääsen pian kokemaan rakastumisen toisen kerran

Minulla kävi samoin, eksän kanssa tiesin heti että tässä on jotain. Nyt olen tavannut useita miehiä ja kukaan ei herätä mitään, enemmänkin ahdistusta. Voi olla etten ole vielä riittävästi toipunut, mutta olen halunnut olla avoin uusille kohtaamisille. Ikä myös tottakai luo painetta tilanteeseen...

Ap

Vierailija
6/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan kumppanin ja perustaa perheen.

Miksi? Kumppani ja perhe vievät paljon aikaa ja rahaa.

Vierailija
7/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu fiilis. Oikeastaan tiedän etten enää koskaan tule löytämään ketään. Edellinen kumppani oli ihan omassa sarjassaan kaikkiin muihin tapaamiini ihmisiin nähden. Muut ovat yhtä harmaata massaa, tai jos joku erottuu joukosta, se on sitten negatiivisesti.

Jos jotain hyvää, perhehaaveita minulla ei ole, että sinänsä sama elää vaikka loppuelämä yksin.

Vierailija
8/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ainutlaatuinen ihminen on niin kovin monella - eksä?

Vierailija
9/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä toipunut erosta. Etsit eksäsi kaltaista sen entisen tilalle. Ei tule tapahtumaan. Jonain päivänä yllätät itsesi ihastumalla aivan toisenlaiseen.

Vierailija
10/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erosta ei ole toipunut kunnolla ei todennäköisesti pysty aidosti olemaan avoin muille.

Vierailija
11/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kävi samoin, eksän kanssa tiesin heti että tässä on jotain. Nyt olen tavannut useita miehiä ja kukaan ei herätä mitään, enemmänkin ahdistusta. Voi olla etten ole vielä riittävästi toipunut, mutta olen halunnut olla avoin uusille kohtaamisille. Ikä myös tottakai luo painetta tilanteeseen...

Ap

Jos olet puolessa vuodessa tavannut useita miehiä niin ei ihme ettei kukaan kiinnosta, ethän sinä heihin ole ehtinyt tutustua.

Varmaan kannattaa edes pari kk olla yksin ilman epätoivoista etsintää niin ahdistus helpottaa.

Vierailija
12/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka surullista 😮

Ihan itkettää 😢

Vierailija
13/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko testannut että ovikello toimii?

Vierailija
14/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh,onpa draamaa.

Vierailija
15/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riti rati rallaa 🤓

Vierailija
16/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin pitää sinua hyvänä ja helliä, tuoda elämääsi iloa ja äxöniä. Annatko mahdollisuuden?

Voisitko helliä peräaukkonia pikkurillin kynnellä hellästi

Ap

Sen pystyn tehdä :) voitko masturboida genitaalejani samalla kun toimitan antamaasi toimeksiantoa?

No ehdottoman varmasti! Näin toimimme. En malta odottaa sessiotamme.

Ap

Vierailija
17/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin suomea olet ap?

Vierailija
18/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vielä toipunut erosta. Etsit eksäsi kaltaista sen entisen tilalle. Ei tule tapahtumaan. Jonain päivänä yllätät itsesi ihastumalla aivan toisenlaiseen.

Teen juuri tätä, tahtomattani vertaan kaikkia entiseen kumppaniini vaikka yritän olla tekemättä niin. En tiedä millä sen saa loppumaan.

Ap

Vierailija
19/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 6 vuotta sitten enkä ole ketään tavannut enkä edes kaivannut ketään elämääni sen jälkeen. Yksin tulen omasta tahdostani olemaan loppuelämäni:)

Vierailija
20/61 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit nro 11 ja 18 eivät olleet ap:n kirjoittamia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi