Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies naisen ruumiissa

Vierailija
10.06.2021 |

Taas kerran itken täällä humalassa kohtaloani... Olen mies naisen ruumiissa (vaikkakin omaan monia miehisiä piirteitä). Ihmeellisintä on, että alitajuisesti kaikki ovat aina tienneet minun olevan mies. Minusta löytyy esimerkiksi lapsuuskuvia joissa olen hiustyyliä ja vaatetusta myöten pikkupoika, enkä tyttö. Kouluaikana pojat haastoivat riitaa ja tytöt olivat minusta mustasukkaisia ja halusivat leikkiä seksuaalissävytteisiä leikkejä kanssani. Mistä muusta tämä kertoo kuin siitä, että kanssaihmiseni jollain tasolla aistivat todellisen sukupuoleni? Mutta musta tuntuu, että nyt lähes kolmekymppisenä on myöhäistä korjata asia... Tämä on yhtä helvettiä, kun oma ruumis tuntuu niin väärältä. Hormonitoiminta tuntuu myöskin niin väärältä. Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä?" Kysymykseen voi vastata, kun selviää mitä maailmankatsomusta edustat.

Vierailija
2/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä?" Kysymykseen voi vastata, kun selviää mitä maailmankatsomusta edustat.

en ymmärrä. anteeksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä?"

Sukupuolenkorjausleikkaus, hormonipilsuja jne jne jne.

Ei nykyisin ole pakko elää väärässä ruumiissa, keinoja on monia.

Vierailija
4/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mikään vanha vielä ole. Jos haluut/jaksat alkaa sukupuolenvaihtokorjaus prosessiin, niin omalle terveysasemalle saamaan lähetettä eteenpäin asian suhteen. Prosessi on pitkä ja varmasti kivinenkin, mutta jos susta siltä tuntuu, niin varmasti kannattava.

Vierailija
5/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala nappailla testosteronia niin muutut ajatuksiltasikin mieheksi kun hormonitoiminta muuttuu.

Vierailija
6/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Kyllä naisellakin saa olla lyhyt hiukset. Mitään ei tarvitse korjata, koska et ole rikki.

Vierailija
7/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon. Lääkäriltä saat lähetteen.

Vierailija
8/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylyltä.

Vierailija
9/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihminen voi olla sellainen kuin on. Ole sellainen kuin hyvältä tuntuu, ja ajattele että kuitenkin on helpompi olla mies naisen ruumiissa kuin nainen miehen ruumiissa. Minäkin olen sellainen miehekäs nainen, vaikka en oikeasti mies kuten nuorena ajattelin, ehkä olenkin neutri. Kukaan ei pidä minua outona ja saan rauhassa olla oma itseni.

Vierailija
10/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät tuon asian

Vierailija
11/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä. anteeksi.

ap

No tarkoitan sitä, että jos edustat esimerkiksi ateistista maailmankatsomusta, niin sinun ei tarvitse hyväksyä ruumistasi ja voit aloittaa muutosprosessin. Se ei ole vielä myöhäistä. Jos taas kristillistä, niin "jokainen kantakoon ristinsä ja seuratkoon Jeesusta".

Vierailija
12/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae joku diagnoosi ja mene hoitoon.

Tuntemuksien perusteella kellekään ei mitään hoitoja pitäisi koskaan määrätä

Vierailija
13/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt varma siitä kumpi olet

Vierailija
14/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen, yli 30-vuotias ja mäkin olen kännissä tänään. Voidaan siis varmaan jutella. olen itse hakeutunut hoitoihin, joskaan en vielä ole aloittanut hormonihoitoja tai mitään. Vuosia olin todella toivoton, mutta nyt alkaa tilanne selvitä. Kyllä musta tulee mies. Koko ikäni vaan ajattelin, ettei tästä tule mitään, parempi vaan koettaa elää näin. Ei siitä kuitenkaan ole mitään tullut, ja asialle mahtaa jotain. Ei tässä iässä ole liian myöhäistä. Me ollaan vielä nuoria.

Transsukupuolisuus on vaikea asia. Itsekään en ole mitenkään todella maskuliininen, ja se on vaan niin. Ei kaikki cis-miehetkään ole. Osa miehistä on transvestiittejä ja vaikka mitä, ja silti miehiä. Mä lakkaan joskus varpaankynsiä ja salaa teen vaikka mitä. Silti olen mies. Olen mies, jonka hormonitoiminta on vähän erilainen.

Vierailija
15/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rohkeasti sukupuolenvaihtoon ja myös terapiaan. Ehkä aluksi terapia ja että olet varma että haluat olla mies.

Vierailija
16/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylyltä.

Mä olen tuo toinen transmies. Ei oikeastaan niin tylyä. Lääkäriltä saa lähetteen transtutkimuksiin. Yleislääkärin on kirjoitettava lähete joko Helsinkiin tai Tampereelle. Siellä sitten tutkitaan asia, ja lopulta saa diagnoosin ja asiaankuuluvat hoidot.

Vierailija
17/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ehkä mikään mies vaan ihan tavallinen lesbo.

Vierailija
18/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus, että tekisin jotain asian suhteen, tuntuu niin saavuttamattomalta. Se on niin järjettömän suuri askel. Mä oon niin täynnä tuskaa. Voihan mut tuomita, sanoa hulluksi, mielenvikaiseksi, typeräksi mutta kun ruumis on väärä niin se on väärä! Olen minäkin kauan yrittänyt uskotella, että luonto ei toimisi näin, mutta totta se on, mies voi syntyä naisen ruumiiseen ja päinvastoin. Mua pelottaa mitä mun läheiset sanoisivat asiaan - vaikka he jossain mielensä sopukoissa "tietävät" asian todellisen laidan niin pystyvätkö he todella avaamaan silmänsä sille?

Vierailija
19/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miähet haisee kamalalle sekä näyttää kamalalta joten en kyl ite lähtis korjaamaan tuossa tilanteessa...

Vierailija
20/29 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nyt keskustelemaan jonkun psykiatrin tai terapeutin kanssa, ennen kuin alat mitään muita hoitoja ottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi