Ketä kissasi äänestää kunnallisvaaleissa?
Kommentit (38)
Vasemmistokissoja, jotka ajavat lisää kastiketta märkäruokaan ja palkattoman hiirenmetsästysvelvoitteen lakkauttamista
Tämän takia naisen euro pitäisi olla kolme senttiä.
Peruskissoja. Reviirien rajat kiinni!
Vihreitä, koska haluaa kissanmintun lailliseksi.
Sanna Marinia, niin kuin minäkin. Ollaan molemmat sitä mieltä, että aamiaiskohu oli naurettava ja siksi äänestetään näin.
Kittyman on ylivoimainen ehdokas.
😺😸😹
Mulla on neljä kissaa.
Yksi tykkää vihanneksista ja syö kaikki huonekasvit, veikkaan sen äänestävän vihreitä.
Yksi osaa murtautua ruokakaapille ja jakaa sieltä ruokaa muille, haalittuaan itselleen ensin kunnon potin, veikkaan sen äänestävän vasemmistoliittoa.
Yksi on sellainen pikkusievä tiukkapipo, joka paheksuu muita kissoja, sen puolue on kristillisdemokraatit.
Yksi on kotoisin Kihniöstä, ylipainoinen, eikä hyväksy naapurin bengalia, veikkaan sen olevan persu.
Kristallikissojen edustaja Miauria Sardiinia.
SMP:tä eli suomalaisen maatiaiskissan puoluetta.
Kissani on kokomusta ja äänestää kokoomusta.
Mun kissa söisi vihreiden ruohot, pissaisi persujen loossiin, kokoaisi kokoomuksen laivalle ja upottaisi, ajaisi rkp.n ruotsiin, ja muuten vaan rähisee muille puolueille koska kissani on erilainen mirri.
Meidän kissa on todellinen hienohelma. Ruokalautasetkin on Arabiaa (löysin kirpparilta, mutta kissa ei tiedä tätä). Katselee mua nenänvarttaan pitkin jos yritän tarjota halpisruokaa. Usein hän tulee ilmoittamaan minulle kovaäänisesti, orjalleen, että nyt on aika kipaista siivoamaan vati, että hän voi mennä pissalle. Äänestää siis Kokoomusta minun vastusteluista huolimatta. On todella itsepäinen, hänen päätä ei niin vain käännetä.
Mun kissan nimi on Persu. Se on kolli.
Minua