Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokeillut parinvaihtoseksiä? Mitä mieltä siitä?

Vierailija
10.06.2021 |

Oletko kokeillut parinvaihtoseksiä? Mitä mieltä siitä?

toimittaja teki juttua parinvaihtoklubilla ja nauhoitti sänkyleikkinsä ohjelmaan
https://www.is.fi/viihde/art-2000008017514.html

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kokeiltu joo mutta ainoastaan niin, että minulla on ollut muita kumppaneita sekä naisia että miehiä. Itse olen liian mustasukkainen miehestäni jotta antaisin häntä muille.

nainen 25

Vierailija
2/4 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kokeiltu joo mutta ainoastaan niin, että minulla on ollut muita kumppaneita sekä naisia että miehiä. Itse olen liian mustasukkainen miehestäni jotta antaisin häntä muille.

nainen 25

Ei tuo ole mitään parinvaihtoa. Tuo on sitä, että sinä panetat itseäsi toisilla, samalla kun onneton aisurimiehesi korkeintaan saa katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kokeilleet, mutta en uskalla kertoa kuinka antavaa se on, koska täällä minua haukuttaisiin valehtelijaksi. Toisaalta, se mikä sopii meille, ei sovi kaikille. Onneksi sentään joillekin, jotta voimme jatkaa harrastusta kivojen parien kanssa.

Vierailija
4/4 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tanskalaisen toimittajan juttu oli todella hyvä. Siitä puhutaan lehdissä ympäri eurooppaa.

Naistoimittaja sanoi että pano oli hyvä ja haluaa tulla uudestaan. Mieskin kehuu naista.

Pieni vinkki suomalaistoimittajille: kuka tekee ensimmäisenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän