Ketä kissasi äänestää kunnallisvaaleissa?
Kommentit (38)
Kissa kertoi että Karvinen saa häneltä äänen.
Kuseskelee naapurin aitaan ja häiriköi tyttökisuja. Rajat auki, maksa ja siivoa, orja!
Kissan oikeudet ja kissanarvo, oikeus kissojen turvapaikkaan ja äänestän tuhoajia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on neljä kissaa.
Yksi tykkää vihanneksista ja syö kaikki huonekasvit, veikkaan sen äänestävän vihreitä.
Yksi osaa murtautua ruokakaapille ja jakaa sieltä ruokaa muille, haalittuaan itselleen ensin kunnon potin, veikkaan sen äänestävän vasemmistoliittoa.
Yksi on sellainen pikkusievä tiukkapipo, joka paheksuu muita kissoja, sen puolue on kristillisdemokraatit.
Yksi on kotoisin Kihniöstä, ylipainoinen, eikä hyväksy naapurin bengalia, veikkaan sen olevan persu.
Tää oli hauska😊
Mun kissa silppusi lukiessaan Kirkko ja Kaupungin. Hänestä voi olla vaikea ottaa selvää, mutta ei äänestä ainakaan KD:tä.
Ei ainakaan sd/vihr/vas jotka haluavat eläinrääkkäjä Aavikon Uskoisia paikat täyteen. SD:llä vielä murhaaja Mäkkäläjärvi jäsenenä.
#harhaisuus
#mielenterveysongelmat
#skitsofrenia
#terapiakissa
#naiset
Samaa ihmistä kuin minäkin, paikallisen eläinhoitolan aktiivijäsentä.
Vierailija kirjoitti:
#harhaisuus
#mielenterveysongelmat
#skitsofrenia
#terapiakissa
#naiset
#tosikko
Vierailija kirjoitti:
#harhaisuus
#mielenterveysongelmat
#skitsofrenia
#terapiakissa
#naiset
#huumorintajunpuute
#eläinviha
Kysyin, mutta eivät olleet kiinnostuneita. Ilmeisesti heillä ei ole kantaa asiaan.
Eläinoikeuspuoluetta tietenkin. Jos he eivät voita, kissani on paniikissa
Vierailija kirjoitti:
#harhaisuus
#mielenterveysongelmat
#skitsofrenia
#terapiakissa
#naiset
R/woosh
Vierailija kirjoitti:
Peruskissoja. Reviirien rajat kiinni!
Olen ilmoittanut kommenttisi asiattomaksi. Persuista ei saa tehdä positiivista huumoria, joka edistää heitä.
Sitä paitsi heitä ei pitäisi mainita. Niinkuin Voldemort. Älä sano niiden nimeä ääneen.
Miauri Pekkarista