Mikä on Halla-ahon sotilasarvo?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Sieltä mennään mistä aita on matalin
Itse hakeuduin sivariin silloin kun vakaumus piti perustella armeijan pääesikunnassa Helsingissä. Julmetun iso ja hankala paperisota. Aikaa tähän meni noin vuosi. Sen jälkeen kun pääesikunta hyväksyi asian, menin sivariin jonka kesto oli 12kk. Palveluspaikkana oli sairaala jossa tein työtä 8 tuntia päivässä.
Jos en olisi mennyt sivariin ja sen sijaan inttiin niin palvelusaika olisi ollut 8kk.
Voitko ystävällisesti perustella että miksi mielestäsi sivariin mennään koska halutaan mennä sieltä mistä aita on matalin?
Vastaavaa nillittämistä olen itse kuunnellut 32 vuotta mutta koskaan kukaan ei ole asiaa pystynyt perustelemaan.
10 vuotta sitten Halla-ahon sivarius ärsytti minua enemmän kuin mikään muu.
Ajat muuttuvat. Satuin näkemään Halla-ahon hänen vaaliväittelyn Sanna Marinin kanssa. Hänhän puhui suoraviivaista, järkevää asiaa siinä missä Sanna Marin väisteli ja kierteli kysymyksiä ja toisteli kaikenlaisia ulkoa opittuja poliitikkojen ja virkamiesten muotifraaseja.
Äsken poistui ketju kirkkoslaavitutkijan ujoudesta, tässä julkaisematon kommenttini siihen:
Itseäni ihmetyttää, ettei nouse mitään keskustelua, haastatteluja, artikkelia tms. siitä faktasta, että Halla-aho haluaa jättää valtakunnan politiikan.
Hän on asettunut ehdolle pormestariksi ja sanoo jättävänsä puolueensa johdon, jos tulee valituksi. Nyt persuille povataan menestystä.
Persuthan eivät jatkossa pärjää ilman vahvaa johtajaa, joten nyt on muhimassa isot keitokset valtakunnan politiikan tasolla.
Jämäkästi ja isänmaallisesti veikkaan että kapteeni
Tuleva puolustusvoimien ylipäällikkö.
Peke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä mennään mistä aita on matalin
Itse hakeuduin sivariin silloin kun vakaumus piti perustella armeijan pääesikunnassa Helsingissä. Julmetun iso ja hankala paperisota. Aikaa tähän meni noin vuosi. Sen jälkeen kun pääesikunta hyväksyi asian, menin sivariin jonka kesto oli 12kk. Palveluspaikkana oli sairaala jossa tein työtä 8 tuntia päivässä.
Jos en olisi mennyt sivariin ja sen sijaan inttiin niin palvelusaika olisi ollut 8kk.
Voitko ystävällisesti perustella että miksi mielestäsi sivariin mennään koska halutaan mennä sieltä mistä aita on matalin?
Vastaavaa nillittämistä olen itse kuunnellut 32 vuotta mutta koskaan kukaan ei ole asiaa pystynyt perustelemaan.
Jopas hiljeni tämä keskustelu. Ei perusteluita vaan hiljaisuus, ja sen jälkeen nillitys jatkuu jos ei täällä niin toisaalla.
Indikoi alhaista älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jämäkästi ja isänmaallisesti veikkaan että kapteeni
Käypä kysy, niin uson että sanoo ujosti naama rusottaen, että ei harrasta laivoja.
Arvaisin että isänmaallisen urheasti kapteeni
Sama kuin Sebastian Tynkkysellä?
Vierailija kirjoitti:
Tuleva puolustusvoimien ylipäällikkö.
Pääseekö presidentiksi jos on rikostuomio?
Sillä sotilasarvolla tunkaan väliä myöhemmässä elämässä, ei enää edes firmojen saunailloissa.
Veikkaan että suurin osa heistä joille Halla-Ahon sivarius on joku maailman isoin ongelma, ovat itse totaalikieltäytyjiä tai korkeintaan jotain C-kuskeja. Kunhan on pitänyt taas jostain kaivaa uusi keppihevonen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että suurin osa heistä joille Halla-Ahon sivarius on joku maailman isoin ongelma, ovat itse totaalikieltäytyjiä tai korkeintaan jotain C-kuskeja. Kunhan on pitänyt taas jostain kaivaa uusi keppihevonen.
Väärin veikkasit.
T.res. kapteeni
suurimmalla osalla länsimaisia poliitikkoja ei ole mitään upseerin arvoa, joten hän ulautuu joukkoon. lähinnä kolmannen maailman johtajilla on jokin upseerin arvo.
Perussuomalaisissa on eniten sivareita ja vemppamiehiä. Isänmaanpuolustus ei kuulu perussuomalaisen puolueen ideologiaan.
Jussi Halla-ahon sotilasarvo on tietenkin sama kuin hänen siviilipalveluksekseen valitsemansa palvelustehtävä, eli tarjoilijatar.
Hyvin pyyhkii, Taikuri Halla-aho!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/halla-ahon-valtava-aanisaalis-kerat…-suurinta-kannatus-oli-kuitenkin-suljetulla-sotilassaarella/7366014#gs.3r2dct
😎
Vierailija kirjoitti:
Äsken poistui ketju kirkkoslaavitutkijan ujoudesta, tässä julkaisematon kommenttini siihen:
Itseäni ihmetyttää, ettei nouse mitään keskustelua, haastatteluja, artikkelia tms. siitä faktasta, että Halla-aho haluaa jättää valtakunnan politiikan.
Hän on asettunut ehdolle pormestariksi ja sanoo jättävänsä puolueensa johdon, jos tulee valituksi. Nyt persuille povataan menestystä.
Persuthan eivät jatkossa pärjää ilman vahvaa johtajaa, joten nyt on muhimassa isot keitokset valtakunnan politiikan tasolla.
Silakan ”faktalla” nyt ei vain välttämättä ole mitään tekemistä reaalimaailman ilmiöiden kanssa.
Samoja sivareita minun silmissäni ovat esim. sotilaspoliisi, huoltokomppania, kuljetuskomppania tms.
Terveisin ritsamies Gona kumipää