Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on Halla-ahon sotilasarvo?

Vierailija
10.06.2021 |

Oliko luutnantti?

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja sivareita minun silmissäni ovat esim. sotilaspoliisi, huoltokomppania, kuljetuskomppania tms.

Terveisin ritsamies Gona kumipää

Vierailija
122/146 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä mennään mistä aita on matalin

Itse hakeuduin sivariin silloin kun vakaumus piti perustella armeijan pääesikunnassa Helsingissä. Julmetun iso ja hankala paperisota. Aikaa tähän meni noin vuosi. Sen jälkeen kun pääesikunta hyväksyi asian, menin sivariin jonka kesto oli 12kk. Palveluspaikkana oli sairaala jossa tein työtä 8 tuntia päivässä.

Jos en olisi mennyt sivariin ja sen sijaan inttiin niin palvelusaika olisi ollut 8kk.

Voitko ystävällisesti perustella että miksi mielestäsi sivariin mennään koska halutaan mennä sieltä mistä aita on matalin?

Vastaavaa nillittämistä olen itse kuunnellut 32 vuotta mutta koskaan kukaan ei ole asiaa pystynyt perustelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten Halla-ahon sivarius ärsytti minua enemmän kuin mikään muu.

Ajat muuttuvat. Satuin näkemään Halla-ahon hänen vaaliväittelyn Sanna Marinin kanssa. Hänhän puhui suoraviivaista, järkevää asiaa siinä missä Sanna Marin väisteli ja kierteli kysymyksiä ja toisteli kaikenlaisia ulkoa opittuja poliitikkojen ja virkamiesten muotifraaseja.

Vierailija
124/146 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken poistui ketju kirkkoslaavitutkijan ujoudesta, tässä julkaisematon kommenttini siihen:

Itseäni ihmetyttää, ettei nouse mitään keskustelua, haastatteluja, artikkelia tms. siitä faktasta, että Halla-aho haluaa jättää valtakunnan politiikan.

Hän on asettunut ehdolle pormestariksi ja sanoo jättävänsä puolueensa johdon, jos tulee valituksi.  Nyt persuille povataan menestystä.

Persuthan eivät jatkossa pärjää ilman vahvaa johtajaa, joten nyt on muhimassa isot keitokset valtakunnan politiikan tasolla.

Vierailija
125/146 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämäkästi ja isänmaallisesti veikkaan että kapteeni

Vierailija
126/146 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva puolustusvoimien ylipäällikkö.

Vierailija
127/146 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä mennään mistä aita on matalin

Itse hakeuduin sivariin silloin kun vakaumus piti perustella armeijan pääesikunnassa Helsingissä. Julmetun iso ja hankala paperisota. Aikaa tähän meni noin vuosi. Sen jälkeen kun pääesikunta hyväksyi asian, menin sivariin jonka kesto oli 12kk. Palveluspaikkana oli sairaala jossa tein työtä 8 tuntia päivässä.

Jos en olisi mennyt sivariin ja sen sijaan inttiin niin palvelusaika olisi ollut 8kk.

Voitko ystävällisesti perustella että miksi mielestäsi sivariin mennään koska halutaan mennä sieltä mistä aita on matalin?

Vastaavaa nillittämistä olen itse kuunnellut 32 vuotta mutta koskaan kukaan ei ole asiaa pystynyt perustelemaan.

Jopas hiljeni tämä keskustelu. Ei perusteluita vaan hiljaisuus, ja sen jälkeen nillitys jatkuu jos ei täällä niin toisaalla.

Indikoi alhaista älykkyyttä.

Vierailija
128/146 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jämäkästi ja isänmaallisesti veikkaan että kapteeni

Käypä kysy, niin uson että sanoo ujosti naama rusottaen, että ei harrasta laivoja.

Vierailija
129/146 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaisin että isänmaallisen urheasti kapteeni

Vierailija
130/146 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin Sebastian Tynkkysellä?

Vierailija
131/146 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva puolustusvoimien ylipäällikkö.

Pääseekö presidentiksi jos on rikostuomio?

Vierailija
132/146 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sotilasarvolla tunkaan väliä myöhemmässä elämässä, ei enää edes firmojen saunailloissa.

Vierailija
133/146 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että suurin osa heistä joille Halla-Ahon sivarius on joku maailman isoin ongelma, ovat itse totaalikieltäytyjiä tai korkeintaan jotain C-kuskeja. Kunhan on pitänyt taas jostain kaivaa uusi keppihevonen.

Vierailija
134/146 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että suurin osa heistä joille Halla-Ahon sivarius on joku maailman isoin ongelma, ovat itse totaalikieltäytyjiä tai korkeintaan jotain C-kuskeja. Kunhan on pitänyt taas jostain kaivaa uusi keppihevonen.

Väärin veikkasit.

T.res. kapteeni

Vierailija
135/146 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmalla osalla länsimaisia poliitikkoja ei ole mitään upseerin arvoa, joten hän ulautuu joukkoon. lähinnä kolmannen maailman johtajilla on jokin upseerin arvo.

Vierailija
136/146 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PotilasMestari

Vierailija
137/146 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisissa on eniten sivareita ja vemppamiehiä. Isänmaanpuolustus ei kuulu perussuomalaisen puolueen ideologiaan.

Vierailija
138/146 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-ahon sotilasarvo on tietenkin sama kuin hänen siviilipalveluksekseen valitsemansa palvelustehtävä, eli tarjoilijatar.

Hyvin pyyhkii, Taikuri Halla-aho!

Vierailija
139/146 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/halla-ahon-valtava-aanisaalis-kerat…-suurinta-kannatus-oli-kuitenkin-suljetulla-sotilassaarella/7366014#gs.3r2dct

😎

Vierailija
140/146 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken poistui ketju kirkkoslaavitutkijan ujoudesta, tässä julkaisematon kommenttini siihen:

Itseäni ihmetyttää, ettei nouse mitään keskustelua, haastatteluja, artikkelia tms. siitä faktasta, että Halla-aho haluaa jättää valtakunnan politiikan.

Hän on asettunut ehdolle pormestariksi ja sanoo jättävänsä puolueensa johdon, jos tulee valituksi.  Nyt persuille povataan menestystä.

Persuthan eivät jatkossa pärjää ilman vahvaa johtajaa, joten nyt on muhimassa isot keitokset valtakunnan politiikan tasolla.

Silakan ”faktalla” nyt ei vain välttämättä ole mitään tekemistä reaalimaailman ilmiöiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi