Mikä on Halla-ahon sotilasarvo?
Kommentit (146)
Voisiko joku kiljusilakkahullun fantsuttaja sanoa ettei Halla-aholle ilmesty sotilasarvoa kiljusilakkaa huutamalla?
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä sivari, hahhah! :D
Oletko Lii Diipadaapa Änkyräandersson?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun asepalvelusta suorittamattomat mammat öyhöttävät Halla-ahon siviilipalveluksesta. Nyt on kova hätä ilmeisesti vihervasemmistossa, kun Kokoomus ja PS ovat gallupien ykkösenä. 🤣
Oikeasti sinua vituttaa suunnattomasti että Jussi haistatti paskat maanpuolustukselle ja veteraanille mutta pelkäät että jäät persukuplassasi yksin kiusattavaksi jos sanot yhdenkin poikkipuoleisen sanan Mestariasi (lol) vastaan. :)
Minua ei vituta, olin itsekin nuorena vihreä/vihreiden äänestäjä. Tulin myöhemmin tolkkuihini, kuten Halla-ahokin.
Nuorena ja naiivina sitä tulee tehtyä vääriä valintoja, joita katuu myöhemmin.
Olet yhtä ylimielinen kuin vihreä ja yhtä tyhmä kuin persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko sulle?
Haluan äänestää sellaista henkilöä joka on ollut sitoutunut myös asevelvollisuuden osalta puolustamaan itsenäistä suomea.
Suvussani on veteraaneja.
Persuthan ovat nimenomaan itsenäisyyttä vastaan. Suoraan Venäjän syliin menossa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä sivari, hahhah! :D
Oletko Lii Diipadaapa Änkyräandersson?
Oletko viisivuotias hiekkalaatikolla noiden ite oot -huutojesi kanssa? Nolla mikä nolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni loppukin maku Jussista kun selvisi että sillä on avioton lapsi. On se nyt kumma kun ei vaimo ja ylipäätänsä yksi nainen riitä niihin touhuihin varsinkin perheellisellä miehellä! Mokomakin huorapukki!
Sama. Jussin arvomaailma on pärseellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko sulle?
Haluan äänestää sellaista henkilöä joka on ollut sitoutunut myös asevelvollisuuden osalta puolustamaan itsenäistä suomea.
Persuthan ovat nimenomaan itsenäisyyttä vastaan. Suoraan Venäjän syliin menossa koko ajan.
Neuvostoliitto piti SMP:ta russofobisena ja äärioikeistolaisena. SKDL, Taisto Sinisalo ja Hertta Kuusinen halus liittää Suomen Neuvostoliittoon.
mä en jaksa kuunnella sen puhetyyliä enkä sen klunkautteluja kun se nielasee vähän väliä.jois nyt ukko vähän enempi vettä tai jotain puhumistensa välissä ettei sen suu niin kuivuis että pitää nielasta niin että kuuluu eteiseen saakka !
Vierailija kirjoitti:
mä en jaksa kuunnella sen puhetyyliä enkä sen klunkautteluja kun se nielasee vähän väliä.jois nyt ukko vähän enempi vettä tai jotain puhumistensa välissä ettei sen suu niin kuivuis että pitää nielasta niin että kuuluu eteiseen saakka !
Kuuntele. Sitten. Marinin. Puhetta. Sana. Kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko sulle?
Neuvostoliitto piti SMP:ta russofobisena ja äärioikeistolaisena. SKDL, Taisto Sinisalo ja Hertta Kuusinen halus liittää Suomen Neuvostoliittoon.
Äänestä siis kuntavaaleissa SMP:tä ja maalita Taisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klunks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klunks.
Kuuntele. Klunks. Sitten. Klunks. Marinin. Klunks. Puhetta. Klunks. Sana. Klunks. Kerrallaan. Klunks.
Siitä tietää että poliitikko on oikeassa ku ei pystytä kritisoimaan sen agendaa vaan käydään henkilöön.
Ihan ku persuvihaajat tietäis iteki ettei monikulttuurisuus toimi ja eihän sen puolesta oikein mitään järkiargumentteja oo koskaan ollukaan.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tietää että poliitikko on oikeassa ku ei pystytä kritisoimaan sen agendaa vaan käydään henkilöön.
Ihan ku persuvihaajat tietäis iteki ettei monikulttuurisuus toimi ja eihän sen puolesta oikein mitään järkiargumentteja oo koskaan ollukaan.
- Jussi Halla-aho, miksi valitsit siviilipalveluksen?
- Maahan muutto klunks. *punastuu* Maahan klunks muutto.
- Entäpä paljonko kello?
- Maahan muutto. Klunks.
Vierailija kirjoitti:
Eli vihaajapersun Marinin henkilöön käyvät mainokset kertovat sen että persujen mielestä Marin on oikeassa. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon kohdalla voin armahtaa, koska intin käymättömyydestä huolimatta hän on osoittanut poikkeuksellista särmyyttä ja jämäkkyyttä työelämässä.
m39
Ei ole tehnyt 25 vuoteen oikeita töitä. No, tyypillinen persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jussi Halla-aho, miksi valitsit siviilipalveluksen?
- Maahan muutto klunks. *punastuu* Maahan klunks muutto.
- Entäpä paljonko kello?
- Maahan muutto. Klunks.
Tuon parempaan argumentointiin pakolaisuuden puolesta ei oo mahdollistakaan pystyä.
Minulle näin c-miehenä on yksi lysti kuka on suorittanut varusmiespalveluksen, sivarin tai ei kumpaakaan. Myös Halla-ahon kohdalla. En silti ihmettele että nimenomaan hänen sivariaan täällä vastustajat naureskelevat kun hänenhän pitäisi olla se "mies ei ole mies ilman armeijan käyntiä"-tyyppien suurin idoli.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä mennään mistä aita on matalin
Käymällä sivarin ei mennä todellakaan sieltä mistä aita on matalin.
Käymällä 6 kk inttiä on se aidan matalin kohta.
Otapa asioista selvää.
Minua ei vituta, olin itsekin nuorena vihreä/vihreiden äänestäjä. Tulin myöhemmin tolkkuihini, kuten Halla-ahokin.
Nuorena ja naiivina sitä tulee tehtyä vääriä valintoja, joita katuu myöhemmin.