Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oman syntymän kellonajan selvittäminen?

Vierailija
10.06.2021 |

Koska vanhempani eivät muista ollenkaan mihin aikaan olen syntynyt ja haluaisin tietää tarkan syntymäaikani (astrologiaa varten) niin pitäisi sitä lähteä selvittämään muualta. Ilmeisesti pitäisi ottaa yhteyttä sairaalaan, jossa olen syntynyt, mutta kuka on se henkilö keneltä lähtisin tätä asiaa kyselemään? Auttakaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ensin yhteyttä selvänäkijään joka voi helposti tarkistaa tarkan syntymäaikasi tarotkorteista, kristallipallosta, heilurilla, kahvinporoista tai muulla menetelmällään. Nämä ovat vähintään yhtä tarkkoja tapoja kuin astrologiset syntymäkartat ja ennusteet.

Tämä on se luotettavin. Minä kuitenkin kysyisin oikeat lottonumerot. Siinä voittaa rahaa! 

Tarkkoja tietoja ei välttämättä ole löydettävissä. Eihän kaikki tiedä tarkkaa syntymäaikaakaan. Geenit ja muut paljon luotettavampi kuin ajankohta. Että tiettyyn aikaan ympäri maailman syntyisi samaa luonnetta 🤪🙄😬😵💩

Vierailija
22/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.34, tuonnehan tuo on kaiverrettu kummilusikkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa jos ei äiti muista oman lapsen syntymäaikaa. Muistaako se paikan, sieltä sairaalan arkistosta voit kysyä.

Ai outoa? Yli vuorokausi luomuna, vauvankin henki mennä. Sen jälkeen välittömästi äidin nukutus, että saadaan repaleinen istukka pois. Ei tullut kelloon katottua, olin iloinen että oltiin hengissä molemmat

Vierailija
24/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet horoskoopiltasi vaahtokarkkeja paskova yksisarvinen, jonka mars-patukka on anuksessa.

Vierailija
25/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ensin yhteyttä selvänäkijään joka voi helposti tarkistaa tarkan syntymäaikasi tarotkorteista, kristallipallosta, heilurilla, kahvinporoista tai muulla menetelmällään. Nämä ovat vähintään yhtä tarkkoja tapoja kuin astrologiset syntymäkartat ja ennusteet.

Miksi tätä on alapeukutettu? Jos tarvitsee syntymäajan astrologiseen ennusteeseen, niin eikö sen voi silloin yhtä luotettavasti selvittää vaikka tarotkorteista ennustamalla? Vai onko näissä ennustusmenetelmissä jotain olennaista eroa ja jos on, niin minkä lähteen perusteella?

Olet oikeassa. Ihan sama mihinkä hölynpölyyn uskoo. Yhtä huuhaata ne ovat kaikki.

Vierailija
26/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntymätodistus kyllä vanhemmillasi pitäisi olla, tai jos he ei ole sun vanhempiasi.

Tästäkin liikkuu kahdenlaista tietoa, että toiset synnyttäneet olisi saaneet todistuksen ja toiset ei, mutta vaikka tällainen todistus olisi olemassa niin sen säilytyspaikasta ei kyllä ole kenelläkään mitään tietoa, saattaa lojua jossain kaapin pohjalla muiden papereiden seassa.

Vanha ketju. Minusta ei ole syntymätodistusta enkä saanut sellaista, kun itse synnytin. 

Tyks ja Tays. 

Vierailija
27/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysikö ap tarvitsemansa tiedon?

Vierailija
28/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymätodistus. Se on toivottavasti joko sun vanhemmilla tai sulla. 

Vierailija
29/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sen kellonajan olevan kovin tarkkaan minuutilleen. Mikä aika edes katsotaan syntyneeksi. Kun on kokonaan ulkona vai kun napanuora katkaistaan. 

Ihan seinäkellosta katsoi mun synnytyslääkäri. Tokko ihan minuutilleen oikein oli. 

Vierailija
30/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/search?q=saako+suomessa+tilattua+syntym%C3%A4kwl…

Mun lapsella tai mulla ei ollut Tays-sairaalassa ranneketta. 

Tays käytti syntyneillä tunnistamiseen metallista kaulaketjua, jossa oli numero (ja joka kiersi taas muille vauvoille)

En tykännyt tuosta ollenkaan. Tapahtui vuonna 2001. 

Kaverini otti vauvaltaan tuon ketjun pois, kun pelkäsi tukehtumista. Sai suuret torut. On tärkeää, että vauvat eivät mene sekaisin. 

Vierailija
31/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on äitiyskortit tallella. Ja lasten sänkyjen päätylaput. Niistä voisin omilleni katsoa. Vanhin on 53 v.

Vierailija
32/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntymätodistus kyllä vanhemmillasi pitäisi olla, tai jos he ei ole sun vanhempiasi.

Tästäkin liikkuu kahdenlaista tietoa, että toiset synnyttäneet olisi saaneet todistuksen ja toiset ei, mutta vaikka tällainen todistus olisi olemassa niin sen säilytyspaikasta ei kyllä ole kenelläkään mitään tietoa, saattaa lojua jossain kaapin pohjalla muiden papereiden seassa.

Vanha ketju. Minusta ei ole syntymätodistusta enkä saanut sellaista, kun itse synnytin. 

Tyks ja Tays. 

Vanhin lapsi 70-luvulla sai syntymätodistuksen. 80-luvulla syntyneistä ei.

Vierailija
33/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 80-luvulla ja löysin paperisen syntymätodistukseni. Eli on niitä ollut myös silloin.

Vierailija
34/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat syntyneet 80-luvun lopulla ja 90-luvun alkupuolella. Kaikilla on paperinen syntymätodistus.

Vierailija
35/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä turhauttaa tämäkin asia. Miksi ihmeessä pitää olla niin kryptista, eikö jossain voitaisi helkkari vieköön suoraan sanoa mistä/keneltä tätä voi selvittää.

Ap

Sairaalan keskus sieltä ohjataa soitto oikeaa numeroon. Tuskin kyseiselle henkilölle edes löydy suoraa numeroa muuten kuin keskuksen kautta.

Vierailija
36/36 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan. Katsoin arkistojani, kyllä on syntymätodistukset myös 80-luvulla syntyneistä. 

Onko muuten aikuisilla lapsillanne jo omat neuvolakorttinsa?  Eivät ole ottaneet niitä.