tinderistä voi saada kenkää
Kommentit (10)
Tiedän. Minä laitoin kerran pelkkiä paljastavia alusvaatekuvia (kasvot rajattu pois) seksiseura mielessäni. Viisi minuuttia ja olin saanut kenkää Tinderistä. Jotain ei habitukseni miellyttänyt :)
En ole tilaaja, mutta parilla rivillä ilmeni jo kyseessä olevan taas huo raamisen ylistys juttu. 39v, miestä ei ole löytynyt, lapsia ei tule saamaan ja etsii nyt itselleen sugar daddya. Hieman säälittävää, mutta enempi vaan surullista, miten naiset ja miehet ovat niin hakoteillä nykyään.
Ihmetyttää miten joku viitsii tulla omalla naamallaan esittämään tuollaista pas**** lehtiin? Ja vielä aikuinen nainen kyseessä.
Saahan sieltä bännit, ilman selitystä niin että napsahtaa.
Itselläni oli normaaleja kuvia itsestäni (vaatteet päällä, eikä mitään provosoivaa).
Esittelytekstissä kerroin itsestäni ihan normaalisti.
Vikatikki taisi olla se, että mainitsin että olen Dom-henkinen ja etsin siis pääosin sub-henkistä naista.
Ehtipä profiili olla luomisen jälkeen esillä 15min, ja kun piti sitten alkaa swaippaamaan ensimmäistä kertaa, niin hupsista, tili oli suljettu. Ilmeisesti ilmoitettu asiattomaksi sitten, kun ei mitään muuta erikoista ollut, enkä kenenkään kanssa ollut matchannut, TAI tietenkään edes keskustellut.
Olin sitten ilman tinderiä (uutta tiliä ei voinut luoda samalla numerolla enää), kunnes vaihdoin puhelinnumeroa n. 8kk sen jälkeen.
Tein täysin saman profiilin, ja jätin mainitsematta tuon D/s asian.
Eipä profiiliin kajottu enää.
Tämä on hyvä uutinen niille joilla on kenkäfetissi.
Voi kyynel sentään miten traagista. Näille pervoille pitäisi olla omat seuranhakupalvelut.
Olen ollt ilman tinderiä jo puol vuotta koska bannit. En aio tinderin takia vaihtaa numeroani.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sieltä bännit, ilman selitystä niin että napsahtaa.
Itselläni oli normaaleja kuvia itsestäni (vaatteet päällä, eikä mitään provosoivaa).
Esittelytekstissä kerroin itsestäni ihan normaalisti.
Vikatikki taisi olla se, että mainitsin että olen Dom-henkinen ja etsin siis pääosin sub-henkistä naista.
Ehtipä profiili olla luomisen jälkeen esillä 15min, ja kun piti sitten alkaa swaippaamaan ensimmäistä kertaa, niin hupsista, tili oli suljettu. Ilmeisesti ilmoitettu asiattomaksi sitten, kun ei mitään muuta erikoista ollut, enkä kenenkään kanssa ollut matchannut, TAI tietenkään edes keskustellut.
Olin sitten ilman tinderiä (uutta tiliä ei voinut luoda samalla numerolla enää), kunnes vaihdoin puhelinnumeroa n. 8kk sen jälkeen.
Tein täysin saman profiilin, ja jätin mainitsematta tuon D/s asian.
Eipä profiiliin kajottu enää.
Eli siis tinderiin ei saa laittaa esille seksitoiveita? Tai ei saa hakea itselleen alistettavaa noin niin kuin normaaliin elämään?
Aika nirso nainen, mutta eläköön lopulta katumuksessa, kun on yksin ja ruttuinen mummeli.
En pääse lukemaan juttua, mutta ei ole ainoa joka olisi tinderistä ulos lentänyt.