Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun painoindeksi on 38,paljonko on mahdollista laihtua 3 kuukaudessa?

Vierailija
10.06.2021 |

Jos ja kun saa motivaatiota tietty.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
2/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 10 - 15 kg, mutta kuusi kiloa terveyden ja pysyvyyden huomioonottaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-15kg pitäisi lähteä suht helposti, jos motivaatio on todella kova. Tuota kovempaa tahtia en suosittele.

Vierailija
4/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo kolmas kirjoittaja, unohdin lisätä että riippuu paljon myös pituudesta, tuon painoindeksin voi saada hyvin erilaisilla luvuilla riippuen siitä oletko 150cm vai 177cm. Lyhyelle ehdoton maksimi on 10kg,tuokin on melko paljon.

Suosittelen keskustelemaan asiasta lääkärin kanssa.

Vierailija
5/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo kolmas kirjoittaja, unohdin lisätä että riippuu paljon myös pituudesta, tuon painoindeksin voi saada hyvin erilaisilla luvuilla riippuen siitä oletko 150cm vai 177cm. Lyhyelle ehdoton maksimi on 10kg,tuokin on melko paljon.

Suosittelen keskustelemaan asiasta lääkärin kanssa.

Yritän itse laihduttaa, ilman lääkärin typeriä neuvoja. 15 kiloa olisi mahtavaa! Ap

Vierailija
6/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lihavampi olet sitä helpommin ne ekat kilot lähtevät. 15-20 lähtee helposti jos vain on tahtoa. Ne viimeiset normivartaloon teettää eniten työtä.

7/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pidemmän ajan suunnitelma ja muuta elämäntapoja yksi askel kerrallaan. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet nyt ja ajattele miten pienet muutokset muokkaavat sinua joka päivä kohti tavoitesinua. Ei enää ikinä tavoitepainoja ja laihdutuskuureja!

Olen entinen kilpaurheilija, voisi kai sanoa huippu-urheilija, ja havahduin talvella siihen miten laiskuus alkaa näkyä vyötärollä. Nyt puolen vuoden jälkeen, ilman itsekidutusta, vaatteet istuu paremmin ja olo on virkeä ja notkempi. Omasta vilpittömästä halusta lisään liikuntaa ja fitness sessioita kalenteriin. Ruokailuvalinnatkin ovat muuttuneet terveellisemmiksi koska hyvästä olosta tulee helposti riippuvaiseksi.

Vierailija
8/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluut nopeita tuloksia niin amputaatio.

Kannattaa varmaan ensisijaisesti tehdä ihan kunnon ruokaremontti ja lisätä pieniä tavoitteita joista ei sitten luovuta missään vaiheessa.

Esim. ostat kaupasta vain ja ainoastaan raaka-aineita, joista teet ruokaa, ei mitään puolivalmisteita. Paljon kasviksia. Jos on pakko syödä herkku silloin tällöin niin leivot sitten pienen satsin itse sitä pullaa. Etkä anna itsellesi armoa tässä. Kauppaan mennään vain kun olet juuri syönyt kotiruokaa ja ostat vain suunnitellut asiat.

Liikunnan suhteen pieniä alkutavoitteita - puolen tunnin lenkki esimerkiksi. Kauppareissut kävellen jos mahdollista, tai muita sinun tilanteeseen sopivia pieniä arkiliikuntatilaisuuksia, kunhan se on pysyvä muutos

Vierailija
9/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-30kg. Eka luku todennäköisin

Vierailija
10/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt 1 kg/vk. Painoindeksi 39,7  > 36,9. Olen melkein 180-senttinen ja vuorokaudessa menee 1100 kcal.

Vierailija
11/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0-30kg. Eka luku todennäköisin

Valitettavasti todennäköisin laihdutustulos kolmessa kuukaudessa on muutama miinuskilo.

Vierailija
12/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt 1 kg/vk. Painoindeksi 39,7  > 36,9. Olen melkein 180-senttinen ja vuorokaudessa menee 1100 kcal.

Järkyttävän vähän kaloreita! Ei oo hyvä tapa laihduttaa.

Vierailija
13/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso paino on, ja lähtee kyllä 20 kg, jos hiilihydraatit alle 20g päivässä ja kalorit maks 1600/pvä. Puoli tuntia liikuntaa lisäksi vaikka kävelyn muodossa. Vaatii melkoisen itsekurin. Hengenvaarallisesti lihava ohjelmassa monet vetää noin. Toki dieetti heillä on vielä tiukempi 1200 kaloria/pvä.

Vierailija
14/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso paino on, ja lähtee kyllä 20 kg, jos hiilihydraatit alle 20g päivässä ja kalorit maks 1600/pvä. Puoli tuntia liikuntaa lisäksi vaikka kävelyn muodossa. Vaatii melkoisen itsekurin. Hengenvaarallisesti lihava ohjelmassa monet vetää noin. Toki dieetti heillä on vielä tiukempi 1200 kaloria/pvä.

Minulla ei ole kyllä mitään toivoa :D vai - 20kg

Olen nyt viikon ollut 1800 kcal /päivä, ja kaksi kertaa repsahtanut 2400 kcal. Käytän kalori laskuria nyt, liikunta lisää kalori määrää, mitä saa syödä. Liikun joka päivä, jotta saan illalla syödä kunnolla.

Antoi muka lokakuulle - 10kg. Siis 4kk että saa 10 kiloa pois?

Ap

15/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 10kg neljässä kuukaudessa on paljon. En ole varma että oliko tuo viimeinen lause pettymystä liian vähästä kilomäärästä vaiko yllätys että noinkin paljon, mutta 10kg on paljon tuossa ajassa ja vaatii itsekuria. Valitettavasti tuo "illalla kunnolla syönti" olisi varmaankin karsittava aikeista ja ruokailua suunniteltava uudestaan. 

Vierailija
16/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kyllä mitään toivoa :D vai - 20kg

Olen nyt viikon ollut 1800 kcal /päivä, ja kaksi kertaa repsahtanut 2400 kcal. Käytän kalori laskuria nyt, liikunta lisää kalori määrää, mitä saa syödä. Liikun joka päivä, jotta saan illalla syödä kunnolla.

Antoi muka lokakuulle - 10kg. Siis 4kk että saa 10 kiloa pois?

Ap

Ei se noin mene, että liikutaan siksi, että saa syödä kunnolla.

Hiilihydraatit pois ja pienesti liikuntaa niin tulosta tulee.

Vierailija
17/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-1,6 kg/ viikko. Riippuu mitä teet.

Vierailija
18/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta mitään tule. Keskity siihen ettei paino nouse kesäherkkujen houkutellessa.

Vierailija
19/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ja kun saa motivaatiota" = paino nousee 3 kg tuossa ajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi