Tulin kertomaan mielipiteeni Kirsi Alm-siiran sinkkuudesta!
Tämmöistä se nykyaika vain on. Naiset "tarvitsevat" omaa tilaa, kun ovat niin "aikuista naista" että! Itselleni kuitenkin tuli mieleen tyttöparat kun äitiä nyt vaan ei enää kiinnosta perheen hyvinvointi... Minä itse ja minun haluni ja tarpeeni ensin! Surullista.
Kommentit (19)
Ihan todellako te kuvittelette tietävänne kyseisen henkilön ajatukset ja todelliset syyt.
Hän ei ole millään tavalla teille tai julkisuuteen tilivelvollinen ja voi kertoa ihan minkä tahansa syyn, jotta teidän kaltaiset juoruakat ovat hiljaa. Mikään syy ei teille kuitenkaan kelpaa, vaan kaikesta kehitellään ihan jotain muuta. Joten on aivan sama mitä julkisuuteen sanoo.
Kylläpä olette itseänne täynnä.
Hyeenat haaskalla. Kyllä saatte taas tuntea itsenne niin hyväksi, niin hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyeenat haaskalla. Kyllä saatte taas tuntea itsenne niin hyväksi, niin hyväksi.
Kiitos, schadenfreude, se paras ilo.
Siis miksi kenelläkään pitäisi olla mielipidettä jonkun toisen sinkkuudesta ellei sitä kukaan kysy?
Vierailija kirjoitti:
Ihan todellako te kuvittelette tietävänne kyseisen henkilön ajatukset ja todelliset syyt.
Hän ei ole millään tavalla teille tai julkisuuteen tilivelvollinen ja voi kertoa ihan minkä tahansa syyn, jotta teidän kaltaiset juoruakat ovat hiljaa. Mikään syy ei teille kuitenkaan kelpaa, vaan kaikesta kehitellään ihan jotain muuta. Joten on aivan sama mitä julkisuuteen sanoo.
Kylläpä olette itseänne täynnä.
Minä ainakin sanoin ”mikäli tuo on oikea syy”. Ja otin kantaa vain haastatteluun.
Olen 50+ ja tunnen lukuisia 50+ eronneita naisia. Useampi on minulle myöntänyt, että erosivat vähän heppoisasti. Mutta he kykenevät myöntämään asian vasta, kun erosta on toista vuosikymmentä aikaa. Todellakin on olemassa ns turhia eroja. Onko otsikon henkilöllä sellainen, niin sitä emme tiedä.
Ykkönen
Oma kokemus on, että neljänkympin korvilla tulee usein halu tutkia itseään ja silloin löytää uusia puolia esim. seksuaalisuudestaan. Näin minulle kävi. Jos ei ole onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä, mitäpä sitä eroa sen enempää miettimään.
Jos on ollut pitkään suhteessa toisen kanssa, saattaa haluta etsiä jotain muuta. Nelikymppinen on vielä nuori, ja ehtii paljon.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi kenelläkään pitäisi olla mielipidettä jonkun toisen sinkkuudesta ellei sitä kukaan kysy?
Seuraan tätä palstaa ja ketjuja lukiessa syntyy mielipide jos jonkin julkkiksen sinkkuudesta. Oma mielikuva Kirsistä on on, että on kympin tyttö ja haluaa kaikkea enemmän ja paremmin: olla onnellisempi, kauniimpi, menestyvämpi.
Usein tälläisillä ihmisillä on vaikea tyytyä ihan hyvään elämään. Voin hyvin olla väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sitä eroa tosiaan sen enempää miettimään, kun on kaksi lasta tullut hommattua, joiden koti erossa särkyy. Huh, huh, mitä itsekkyyttä. Lapsille varmasti mukavampaa että yksi koti ja vanhemmat yhdessä, vaikka vanhemmat vähän tylsistyneitä olisivatkin.
Kuvista tulee kuva, että lapset ovat onnellisia ja heillä on hyvät vanhemmat. Suloisia lapsia. Ei lapset aina kärsi erosta, jos vanhemmat hoitavat eron oikein.
Kirsille soisi lisääkin lapsia. Mutta ei varmaan enää halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan tätä palstaa ja ketjuja lukiessa syntyy mielipide jos jonkin julkkiksen sinkkuudesta. Oma mielikuva Kirsistä on on, että on kympin tyttö ja haluaa kaikkea enemmän ja paremmin: olla onnellisempi, kauniimpi, menestyvämpi.
Usein tälläisillä ihmisillä on vaikea tyytyä ihan hyvään elämään. Voin hyvin olla väärässä.
Paradokdi on siinä, että elämän onnellisuudesta ei voi kilpailla. Voi kilpailla kumppanin menestyksestä, onko hienoin talo ja kaupungin upein auto. Mutta onnellisuudesta on vähän vaikea lähteä kilpailemaan.
Hurjasti Kirsi ainakin on tehnyt töitä. Jossain vaiheessa vaikutti siltä, että on aamuin illoin tv:ssä. Mietin silloin, että miten pystyy yhdistämään pienet lapset ja uran. Hyvin näkyi onnistuvan, vaikka oli välillä väsyneen oloinen. Ilmeisesti hyvät tukiverkot.
Jokohan pikkuhiljaa aletaan arvostamaan miehen panosta perheessä?
Mutta eikö se Kirsi ole jo lähempänä viittäkymppiä? Näin olen ymmärtänyt ja näyttääkin siltä. Ei millään pahalla.
"Tämmöistä se nykyaika vain on. Naiset "tarvitsevat" omaa tilaa, kun ovat niin "aikuista naista" että! Itselleni kuitenkin tuli mieleen tyttöparat kun äitiä nyt vaan ei enää kiinnosta perheen hyvinvointi... Minä itse ja minun haluni ja tarpeeni ensin! Surullista"
Olisiko parempi olla onneton suhteessa, mikä voi vaikuttaa koko perheeseen negatiivisesti?
Kun pääsee tuollaisesta irti, se on kuin happea saisi ekaa kertaa pitkään aikaan. Tuskin ero päätetty heppoisin perustein, vaan mietitty pitkään.
Lapsi"paroilla" tuskin on hätää. Viettää aikaa kyllä heidän kanssaan kuten toinenkin osapuoli. Tuskin samanlainen poru kävisi, jos lähtijä olisikin mies.
Lapsi kärsii erosta, vaikka vanhemmat muuta uskottelevat itselleen. Lapsi asuu mieluummin yhdessä kodissa. Tämä mantra, että vanhemman on oltava onnellinen, jotta lapsilla on hyvä lapsuus, on myytti, jota eroavat vanhemmat toistavat itselleen, ja jolla oikeuttavat päätöksen erota ihan ok liitosta, koska tulee vapaudenkaipuu ja toinen tylsistyttää.
Vierailija kirjoitti:
Neljänkympin kriisi. Vielä pitää ehtiä testata markkina-arvoa pitkin kyliä.
Eikös hän nuorena ollut varsinainen bilehile?
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan samaa mieltä, mutta itse hän julkisuuteen tunkee. Jos hän haluaa, että muut ovat hiljaa hänen elämästään, niin kannattaa joko pysytellä lehtien palstoilta pois, tai keksiä oikeasti syy, josta kellään ei ole sanomista. Nyt hän ei ole onnistunut kummassakaan asiassa.
Neljänkympin kriisi. Vielä pitää ehtiä testata markkina-arvoa pitkin kyliä.