Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suosittele äänestämään yli viisi vuotta itseä vanhempaa ehdokasta

Vierailija
10.06.2021 |

Tärkeää äänestää suht samaa ikäluokkaa kuin itse on.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös samaa sukupuolta kuin itse on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä yli 5 vuotta nuorempaa. Tai nuorta ylipäätään.

Nuorista naisista koottu hallitus on ollut katastrofi.

Vierailija
4/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina äänestänyt ikäistäni ehdokasta, mutta eipä siitä mitään hyötyä ole, koska ollaan pienimpiä ikäluokkia.

Vierailija
5/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen enemmin samaa arvomaailmaa :)

Vierailija
6/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on tärkeää? Miksi ikäiseni ehdokas on kannaltani paras, jos vaalikoneessa minulle tulee ensimmäisenä 7 vanhaa kääkkää? N28

Vierailija
7/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iällä, sukupuolella, rodulla jne EI Ole väliä. Ainoastaan ajattelulla ja arvomaailmalla.

Näissä vaaleissa äänestin itseäni vanhempaa miestä, Eduskuntavaaleissa äänestin itseäni 20 vuotta nuorempaa naista.

Tätä naista olisin äänestänyt nytkin, mutta on ehdolla "väärässä" kunnassa. En siis voinut äänestää.

Vierailija
8/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä yli 5 vuotta nuorempaa. Tai nuorta ylipäätään.

Nuorista naisista koottu hallitus on ollut katastrofi.

Ei tuo ikä tai sukupuoli ole ollut se ongelma, vaan heidän arvomaailmansa.

Vierailija
9/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on tärkeää? Miksi ikäiseni ehdokas on kannaltani paras, jos vaalikoneessa minulle tulee ensimmäisenä 7 vanhaa kääkkää? N28

Äänestä rauhassa ja hyvillä mielin jotakin kääkkää. Ihminen on fiksuimmillaan iäkkäänä.

Vierailija
10/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestä rauhassa ja hyvillä mielin jotakin kääkkää. Ihminen on fiksuimmillaan iäkkäänä.

Tarkoitit kai ahneimmillaan?

Vierailija
11/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin ennen naista ja miellään nuorta vaikka olen mies. Silloin eduskunnassa ja kunnanvaltuustossa olinpaljon setiä. Nyt itse asiassa eduskunnassa ja kaupunginvaltuustossa on aika hyvä ikä- ja sukupuolijakauma. Äänestän arvojen perusteella. Tällä kertaa itse asiassa tunnenkin ehdokkaan.

12/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Tämä vela ei ikinä äänestä mitään ikäistään siitoslehmää jolle tärkeintä on jotkut nuorten psykiatrian palvelut tai koululuokkien oppilaskoko. Ja hyviä ehdokkaitahan ei ole tarjolla.

Sellaisia joita kiinnostaisi järkevien työpaikkojen synty, hiljaiset ja mukavat puistot ilman tarhalapsijoukkoja, päiväkotien keskittäminen kaupungin laidoille ect.

Vierailija
13/13 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit kai ahneimmillaan?

Siitä ei ole varmaa näyttöä mutta fiksuudesta on. Fiksu ihminen on fiksuimmillaan vähän vanhempana, joten sellaista kannattaa äänestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi