Rikkaiden kapitalistien ylimielisyys ärsyttää!
Koko ajan rikkaat nauraa köyhille. Mutta vielä se hymy hyyttyy niilläkin! Kapitalismi on tuhoon tuomittu ja rikollinen yhteiskuntamuoto joka perustuu riistoon ja sortoon. Autoilla leveillään ja isoja taloja ostetaan. Mutta kapitalistin ilo ei enää kauaa kestä. Kansa tulee ja ottaa niiden hienot autot ja asunnot itselleen. Valta kansalle!
Kommentit (76)
Mutta silloinhan köyhistä tulisi kapitalisteja!
Ketäs ne sitten syyttäisivät, kun kohta olisivat kuitenkin köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Menisit sinäkin vaan töihin.
Niin töihin? Entisestään rikastuttamaan kapitalistia? Ensin valta työväestölle ja sitten vasta töihin. Jokainen päivä, jonka olen tekemättä kapitalistin eteen töitä, on naula kapitalistin arkkuun!
ap
Persujen vaalivoiton estämiseksi on tehtävä nyt kaikki! Jos persut pääsee valtaan, työläisen arki kurjistuu puhumattakaan työttömistä! Pakkotyöt kutsuu leireillä.
no ala itse kapitalistiksi. näin saat myös sen "vallankin".
Vaikka tänään jaettaisiin kaikki eurolleen tasan kaikille, jo huomenna fiksuimmat olisivat muita rikkaampia.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan inhimillinen ihminen ei ala rahanpalvojaksi ja ryhdy toisia sortamaan. Kapitalismi perustuu sorrolle ja hyväksikäytölle. Suomesta puuttuu aito kommunistinen työväenpuolue joka ajaisi asioita oikeaan suuntaan. Vihervasemmisto on pelkkä vasemmiston irvikuva! Ne ovat yhtä oikealla agendoissaan kuin kokoomus.
Ei niitä rikkaita ole enää muualla kuin kunnan tai valtion töissä. Korona-aikaan suurimmat asuntolainan ottajat eivät ole olleet "kapitalisteja" vaan saavat palkkansa yhteiskunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan inhimillinen ihminen ei ala rahanpalvojaksi ja ryhdy toisia sortamaan. Kapitalismi perustuu sorrolle ja hyväksikäytölle. Suomesta puuttuu aito kommunistinen työväenpuolue joka ajaisi asioita oikeaan suuntaan. Vihervasemmisto on pelkkä vasemmiston irvikuva! Ne ovat yhtä oikealla agendoissaan kuin kokoomus.
kyllä se kommunismi on ollut pahin sortaja eri talousjärjestelmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta virkakoneisto sortaa pieniä ihmisiä. En ole siellä puoluekirjoja nähnyt muualla kuin työhönotossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se taida osata mitään sellaista, josta joku olisi valmis maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sortoa, jos valvoo ihmisiä hyötymästä toisista ja pitää huolen, ettei kapitalismin monipäinen peto nosta ilkeitä päitään työväen keskuudessa. Ihmisluonto on omanlaisensa ja yksilöitä on valitettavan pakko joskus ohjata oikeaan suuntaan, eli kansandemokratiaan. Sellaisen ohjaamisen ja valvomisen kokee sorroksi vain jo kapitalsimin aatteen siemenen omaksunut yksilö. Sellainen siemen pitää poistaa maasta, ennen kuin se ehtii itämään ja versomaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se taida osata mitään sellaista, josta joku olisi valmis maksamaan.
Riittää että osaa hankkia omistuksia sellaisista yhtiöstä, jotka osaavat valmistaa tuotteita joista muut ovat valmiita maksamaan. Mutta tässä se ongelman ydin taitaa olla.. ne pitäisi ANTAA ap:lle... itse ei olla valmiita panostaa yhtään mitään. Tyypillistä kommarimeininkiä.
Ap. Selkeyttä vähän. Miten näkyy, että rikkaat nauravat köyhille. Teetkö heti tarkennuksen.
"Ottaa toisilta autot ja talot" = varastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin töihin? Entisestään rikastuttamaan kapitalistia? Ensin valta työväestölle ja sitten vasta töihin. Jokainen päivä, jonka olen tekemättä kapitalistin eteen töitä, on naula kapitalistin arkkuun!
ap
Olet väärässä. Se naula menee tavallisen työntekijän arkkuun. Kapitalisteihin sinun pieni kapina ei vaikuta mitenkään. Haluat elää kommunismivaltiossa? No mä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sortoa, jos valvoo ihmisiä hyötymästä toisista ja pitää huolen, ettei kapitalismin monipäinen peto nosta ilkeitä päitään työväen keskuudessa. Ihmisluonto on omanlaisensa ja yksilöitä on valitettavan pakko joskus ohjata oikeaan suuntaan, eli kansandemokratiaan. Sellaisen ohjaamisen ja valvomisen kokee sorroksi vain jo kapitalsimin aatteen siemenen omaksunut yksilö. Sellainen siemen pitää poistaa maasta, ennen kuin se ehtii itämään ja versomaan.
ap
Miten se on sulta pois että joku on varakas?
Taas kommunisti ulisee ja syyttää muita omasta saamattomuudestaan.
joo nyt on aika lopettaa tuet...
asumistuki ja kaikki muu helvettiin.
Tilalle saisi varmasti rakennettua järkevällä hinnalla valtiolliset solu-asunnot joihin voi majoittaa ne joilla ei tulot riitä itsenäiseen elämään. Niin siis siten, että valtio osoittaa asuinpaikan eikä siitä äänestetä.