Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kavereillä häät parinviikonpästä.. ja meillä ei rahaa edes omaan ruokaan.. mitä lahjaksi

Vierailija
21.08.2006 |

ei nyt ilman lahjaakaan kehtais mennä saatika jättää menemättä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otatte muksut hoitoon hetkeksi että vanhemmat pääsevät kuhertelemaan.

Olisipa joku meillekkin tuonut...

Vierailija
2/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista kaksi 4kk vanhaa ja yksi 2v että en kyllä kovin mielellään heidän 3 alakais tässä vahtimaan kun omissakin tekemistä:)

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että olisitteko voineet pienen summan lainata rahaa lahjaa varten, vaikkapa sukulaisilta?

Aiempien ehdottamat lahjakortit ovat hyvä idea! Tarjotkaa joulusiivous, kevätsiivous, mökki viikoksi kesällä, pihan marjasato, polkupyörien huolto, verhojen ompelua... Tai olisiko teillä kotona jotain sellaista mistä saisitte lahjan? Kangasta, josta ompelemalla saisit sohvatyynytpäälysiä, pöytäliinan, tyynyliinoja?

Vierailija
4/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette itse jonkun kauniin kortin! Ei minusta se lahja ole tärkein vaan se että läheiset haluavat juhlia päiväämme kanssamme.

Onko ihmiset nykyään noin materialisteja?

Vierailija
5/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostakin jotakin kivaa, esim. hobby hall, laskua vastaan. jos teillä ois sittten ensi kuussa enemmän varaa? muuten en tätä ideaa kannata.

Vierailija
6/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetään penikoita, eikä ole edes varaa ruokkia niitä. Miten ihmeessä rahanne riittävät, kun nuoremmille ei enää äidinmaito riitä?

Vierailija
7/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja sitten myöhemmin, kun rahaa on paremmin ? Uskoisin, että ymmärtävät.

Vierailija
8/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt keräämässä kedon kukkia ja teet kauniin kortin ja sillä siisti.

Tai sitten voitte tehdä omatekoisen lahjakortin, esim. luvata parille pizzat seuraavan puolen vuoden aikana jossakin ravintolassa tms.

Tai osaatko itse tehdä käsilläsi jotakin, esim. meikata, kestovärjätä kulmia, lakata kauniisti kynsiä? Sellaista hemmottelua voisi luvata. TAi saunaillan järjestämisen, sillä ystävyyshän se on tärkeintä.

Tai sitten luovutte jostakin arvokkaasta esineestä, joka teillä on. Mulla olisi täällä ylimääräinen kakkuvati, jonka voisin luovuttaa, mutta kun en tunne teitä.

TAi käykää kirpparilla. Sieltä voi löytyä edullisesti joku mieletön ylläri.

Vierailija
9/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on tullut ostettua esimerkikis pöytäliinoja, maljakkoja, astioita, joita en ole ehtinyt vielä edes käyttämään.

Jos vähän saatte rahaa kokooon, alennusmyynneissä on todella edullisesti monenlaista tavaraa.

Vierailija
10/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mies töissä mutte ne meneekin sitten elämiseen ja laskuihin ne rahat.. kait sitä jotain pientä pakko keksiä.. raivostuttava tilanne

Vierailija
11/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos hääparilla on enemmän rahaa kuin teillä, ei teidän tarvitse viedä lahjaa.

30 euroa saa säästettyä, niin ei tarvi tommosen katraan kanssa mennä sinne hotkimaankaan! jotain tapoja!

Vierailija
12/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole käyttäneet lainkaan.. se on vielä paketissakin.. hih anname sen lahjaksi:)

Vierailija
13/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ideoita on tullut jo pilvin pimein. Ala nyt jo kelpuuttamaan niistä joku, äläkä vain odota, että taivaalta satais rahaa.

Vierailija
14/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vaan hauskoja juhlia :)

Vierailija
15/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaamme käyttäytyä kyllä kylässä.. ja juhlissa.

t:Ap

Vierailija
16/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

emme ole käyttäneet lainkaan.. se on vielä paketissakin.. hih anname sen lahjaksi:)

Vierailija
17/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voivat viedä raastimen jota eivät itse käytä. Oletko kuullut kierrätyksestä? Miksi kasata kaappeihin turhaa kamaa?

Vierailija
18/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäkää vaan ketjua ylhäällä..heillä ei ole konetta eli tuskin käy täälä lukemasssa..

onko köyhyys jotenkin noin kauhea asia että pitäisi sitten esittää rikasta jos ei rahaa ole. pukeudumme kuitenkin normaali vaatteisiin ja meillä on uudet vaunut lapsille ja mikä tärkein ruokaa ja lämpöä ja rakkautta!!!

t:Ap

Vierailija
19/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Totta kai voivat viedä raastimen jota eivät itse käytä. Oletko kuullut kierrätyksestä? Miksi kasata kaappeihin turhaa kamaa?

Vierailija
20/52 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hääparina.. ja mulle oli kyllä ihan sama miten tai keneltä ne lahjat olis tullut tai saataisko lahjoja lainkaan. Oikeesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme