kavereillä häät parinviikonpästä.. ja meillä ei rahaa edes omaan ruokaan.. mitä lahjaksi
ei nyt ilman lahjaakaan kehtais mennä saatika jättää menemättä.
Kommentit (52)
On se kumma, jos ei edes esim. sitä 30 euroa pysty säästämään ja viemään kunnon lahjaa.
Se ei varmaan ole hääpärin idea juhlia järjestäessä.
jotenki syyllistä oloa, että hääpäri on joutunut maksaa sitä ja tätä ruasta ym. hääkustannuksista???
Itse olin enemmänkin mielissäni esim. korteista, joissa oli joku itse kirjoitettu runo, tmv. Eihän lahjaa rahassa mitata! Mielestäni se on lahjan saajan tyhmyys, jos ei lahjasta välitä, ei lahjan antajan. Kukin tekee tilanteen mukaan ja niille, jotka tuota " miksi tehdään lapsia kun niistä ei ole varaa huolehtia" -virttä veisaavat, niin elämä ei tosiaankaan aina mene niin kuin on ajatellut. Ja onhan ap monta kertaa tuonut sen esiin, että ruokaan on rahaa.
Mukavaa juhlapäivää ap:lle perheineen!
Vai onko jälkimmäinen liian kallis?
Jättäkää mieluummin menemättä jos ette kunnon lahjaa pysty ostamaan!
Antakaa nyt jo olla! Tuskin hääpari on järjestämässä häitään ja kutsumassa ystäviään mukaan ihan vain lahjojen toivossa. Tuo teidän " maksetaan osallistumisesta riittävän kalliilla lahjalla" -ajattelu on ihan älytöntä.
Hauskoja juhlia teille ap! Vie vaan se raastin ja nauti perheesi kanssa hääjuhlasta.
Siis onko häiden tarkotus se lahjojen saanti?!? Ja vielä oltava niin arvokas, että kattaa ruokakustannukset?
Kun mä olen aikoinani mennyt naimisiin tein sen RAKKAUDESTA!
Halusin pitää isot häät ja juhlia onnellista päivääni kaikkien sukulaisteni ja tuttavieni kanssa.
Meillä ei ollu häälahjalistaa missään, ei myöskään rahanruinaustekstiä.
Saimme aivan ihania lahjoja, mutta eniten pidin kaasoni tekemästä pienestä ristipistotaulusta, jossa oli meidän nimet ja hääpäivä sekä ihana kukkakoriste ympärillä!
AP:lle sanoisin, että olisin ollut todella tyytyväinen tuohon raastimeen! Ostin itse tollasen kaupasta pari vuotta sitten ja onkin kätevä vempele!
Äläkä välitä näistä hiivatin tolloista.