En ole koskaan päässyt tapailemaan naista johon olen ollut ihastunut, koska menetän melkein kaikki sosiaaliset taitoni kun joudun ihastuksen kanssa tekemisiin
Ikää jo 34 vuotta, ja näyttää siltä että ikisinkuksi jään tämän takia.
Onnistun naisten kanssa kyllä muuten erittäin hyvin, mutta siinä taas tulee se ongelma että en ole heistä sen enempää kiinnostunut.
Mitä ihmettä voin tehdä?
Kommentit (5)
Joku nainen voi vielä ryhtyä tavoittelemaan ja kyselemään treffeille. Silloin asia arkistuu, vaikkei toki tunteiden osalta. Itsekin naisena stressasin ja panikoin helposti aiemmin, mutta nyt olen jo vuosia asunut yhdessä puolison kanssa. Mies ei ollut ennen seurustellut julkisesti vakavasti ainakaan pidempiä aikoja.
Itse olen jälkeenpäin tajunnut että ihastuin ennen "saavuttamattomiin" ihmisiin koska en ollut valmis parisuhteeseen,en vaan itse tajunnut vielä silloin. Oikea ihminen sai minut ujonkin avautumaan mutta toki silloin suhteessa on mukana myös arki jota ei haavekumppanien kanssa ikinä tule.
Harjoittelet niiden naisten kanssa joista et ole oikeasti kiinnostunut. Käyt treffeillä ja esität kiinnostunutta jne. Voi olla että kiinnostut oikeasti tai sitten saat kokemusta ja itseluottamusta korkeamman tason naisiin.
Voi myös olla että sinulla on harhainen käsitys omasta tasosta ja tähtäät liian korkealle ja alitajuisesti tajuat sen ja siksi menet lukkoon. Onneksi oma apu/käsi on lähellä.