Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette ihmisistä, joilla on varaa asua Helsingissä mukavasti?

Vierailija
09.06.2021 |

Meitäkin on hyvin paljon. Yli 50% stadilaisista asuu omistusasunnoissa.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.pitäisikö jtn erityistä ajatella?on aivan normaalia asua omistusasunnossa.

Vierailija
2/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä asun vuokrayksiössä, helsingissä, mutta mukavasti.

kaikki ei tarvi turhia neliöitä-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että sillä on varaa asua Helsingissä mukavasti, mitä muuta pitäisi ajatella?

Vierailija
4/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä asun vuokrayksiössä, helsingissä, mutta mukavasti.

kaikki ei tarvi turhia neliöitä-

Mulla on omistusasunto Stadissa puistonäköalalla 70+ neliötä joista yksikään ei ole turha. 

Vierailija
5/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan kateellinen, että jollain on niin paljon pätäkkää. Mutta toisaalta myös hieman ihmettelen miksi kukaan enää haluaa asua Helsingissä kun siellä on niin paljon ongelmia. Mutta kai ne hyvät puolet voittaa ne huonot monien mielestä. Maailmassa on tosi paljon kaupunkeja, joissa on hyvä elää, mutta monet valitsevat Helsingin.

Vierailija
6/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, että mitä tässä tarkoitetaan "mukavasti asumisella".

Vierailija
7/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No että sillä on varaa asua Helsingissä mukavasti, mitä muuta pitäisi ajatella?

1

Miksei olisi?

Vierailija
8/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri ja juuri osaan kuvitella, että siellä voi asua mukavasti, mutta ei siellä kyllä elää voi mukavasti. Vaikka olisi kuinka ihana koti, niin ulkonakin pitäisi käydä ja Helsinki on kyllä aika kamala kaupunki. 

Vierailija
9/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei voi olla varaa asua mukavasti koska Suomessa on niin kovat verot.

Vierailija
10/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varakasta väkeä. Ei se pelkkä asunnon ostaminen, vaan myös asumiskulut ja eläminen  on kallista.

Vierailija
11/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ajattele muiden ihmisten asumisia tai varallisuutta. Niillä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
12/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ajattelen, että miten kukaan on niin tyhmä, että haluaa laittaa asuntoon hirveästi ylimääräistä rahaa vain sijainnin takia. Jos vähän järkevämmällä hinta-laatusuhteella hankkisi asunnon, niin ne säästyneet rahat voisi laittaa vaikka sijoitusasuntoon.

13/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ajattele muiden ihmisten asumisia tai varallisuutta. Niillä ei ole mitään merkitystä.

Kyllä sillä tuntuu olevan merkitystä, koska Helsingiltä siirretään rahaa landelle.

Vierailija
14/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että he ovat v-a-t-i-p-ä-i-t-ä. Minä en muuttaisi Helsinkiin missään olosuhteissa. Miksi asua kaiken maailman väkivaltaisten molottavien laumojen keskellä, kun voi asua muualla kaikessa rauhassa.

15/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

66 neliötä helsinkiläisessä omistusasunnossa. Enemmänkin neliöitä voisi olla.

Vierailija
16/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku asuu Isolla Kirkollakin mukavasti veneen alla .

Vierailija
17/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiukan kateellinen, että jollain on niin paljon pätäkkää. Mutta toisaalta myös hieman ihmettelen miksi kukaan enää haluaa asua Helsingissä kun siellä on niin paljon ongelmia. Mutta kai ne hyvät puolet voittaa ne huonot monien mielestä. Maailmassa on tosi paljon kaupunkeja, joissa on hyvä elää, mutta monet valitsevat Helsingin.

Samanlaiset perusteet helsinkiläisillä on kuin muillakin suomalaisilla. Työpaikka, perhe, suku, ystävät, opiskelupaikka, vapaa-ajan mahdollisuudet. Prioriteettien järjestys vain vaihtelee.

Miksi helsinkiläisen pitäisi miettiä kotia muualta - etenkään muusta maasta?

Vierailija
18/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä juuri ja juuri osaan kuvitella, että siellä voi asua mukavasti, mutta ei siellä kyllä elää voi mukavasti. Vaikka olisi kuinka ihana koti, niin ulkonakin pitäisi käydä ja Helsinki on kyllä aika kamala kaupunki. 

Yhtä hassua olisi sanoa, että Turussa/Oulussa/Hämeenlinnassa/Kittilässä ei voi elää mukavasti 😊 Totta kai voi elää mukavasti - makuasioitahan nämä ovat!

Vierailija
19/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, olen käynyt pääkaupunkiseudulla viimeksi 2007.

N36

Vierailija
20/56 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ajattelen, että miten kukaan on niin tyhmä, että haluaa laittaa asuntoon hirveästi ylimääräistä rahaa vain sijainnin takia. Jos vähän järkevämmällä hinta-laatusuhteella hankkisi asunnon, niin ne säästyneet rahat voisi laittaa vaikka sijoitusasuntoon.

Kuvitella. Miksi joku haluaisi elää toisin kuin sinä?

Itse en ajattele oikeasti yhtään mitään. Hienoa että stadilainen elelee mukavasti. Ihan yhtä hienoa kuin se, että Helsingin ulkopuolella ihmiset (toivottavasti) elävät mukavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi