Miksi jotkut näyttävät valokuvissa jopa paremmilta kuin luonnossa ja itse ihan possulle?
Inhoan katsoa valokuvia itsestäni, näytän aina ihan turvonneelle possulle. En osaa yhtään poseerata, olen jäykkä paska ja näytän lyhyeltä turvonneelta syöttöpossulta. Samaan aikaan muutama ystävä, jotka luonnossa ovat ihan ok näköisiä, niin kuvissa taas näyttävät todella hyville.
Kommentit (17)
Tosi moni on kuvissa edustavampi mitä realityna.
Toiset on kuvauksellisia. Tai nykypäivänä somessa kuvankäsittely apuna.
Hassu aloitus. Mutta kyllähän ihmiset näkevät sinut aina, et sinä vain kuvissa ole olemassa.
Tule pois nettifilttereiden ja vaikutelmien maailmasta ja tapaa ihmiset oikeasti.
Minulla taas aivan päinvastoin. Valokuvissa näytän aina omituiselle, en ole kuvauksellinen, mutta livessä näytän ihan ok. Minulta puuttuu tietynlainen "säteily" ja kuvauksellisuus, jota muilla taas on aivan liikaakin.
Piirteet jaa luusto vaikuttavat kuvauksellisuuteen. Ihmiset ovat erilaisia tässäkin asiassa.
Mä kuulemma säteilen livenä, mutta kuvissa taas en 😂 se on ärsyttävää, ku kuitenki eletään nyt netti aikaa ja jopa suhteet muodostuu siellä.
Samaistun! Itse olen luonnossa hyvännäköinen, jopa kauniiksi kutsutaan monesti. Mutta kuvissa en onnistu en sitten millään. Itse osaan kyllä ottaa itsestäni hyvännäköisiä selfieitä, mutta jos joku toinen on kuvaajana tai on vaikka ryhmäkuvia tms. niin en kyllä ikinä onnistu näyttämään niissä hyviltä. En tiedä mikä on syynä, kasvoillani on aina jotenkin outo ilme tai kaksoisleuka on ilmestynyt jostain tai jotain muuta vastaavaa!
Minulla käy selfieiden kanssa aina niin että ensimmäinen on ihan ok, seuraavissa taas jostain syystä naama menee ihan mutkalle ja näytän teennäiseltä. Filttereitä en ole kokeillut.
Luulen näyttäväni aina hyvältä ja siedettävältä livenä/peilissä. Sit kuva paljastaa et olen järkyttävän näköinen. Kun ei ookaan peilikuva. Onneks ei tarvi nähdä muita ihmisä paljoa..
Mäkin näytän kamalalta valokuvissa! Luonnossa näytän paremmalta kuin kuvissa. En tajua mikä juttu siinä on.
Toisten piirteet ovat kaksiulotteisina paremmat kuin livenä, ja päin vastoin.
Eikös se ole niin että se mitä ihminen näkee peilistä ei ole totuus. Että peilistä katsellessa itseään ei oikeasti näytä siltä mitä muut näkevät.
Minulla on sama: valokuvissa näytän ihan possulta, peilissä ihan ok ja videolla jopa nätiltä. Kaverini taas näyttää livenä tavalliselta, mutta valokuvissa (ilman filttereitä) ihan mallilta.
Peilistä katsoessa näet itsestäsi peilikuvan. Kun näet itsesi "oikeinpäin" niin viat korostuvat.
Lopetat. Pyh. Possut on söpöjä :)