Muut yrittäjät! Paljonko maksat YELiä?
Itse tuon kanssa pähkäilen... Minä 1.287 e joka toinen kk eli 643,50/kk. Tekisi mieli tiputtaa alaspäin ja sijoittaa osinko-osakkeisiin, mutta jotenkin aivot hanaa vastaan. Hyvin on aikoinaan iskostettu korvien väliin, että Yel on pakko maksaa ja vielä mieluummin reilusti.
Tuo nytkin alakantissa, mutta varmaan enemmän hyötyisi vuosittaisista osingoista....
F
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Vuositulo taitaa olla nyt 36 000 euron kieppeillä eli noin satasen kuussa enemmän kuin sinä. Olen ajatellut, että kolme tonnia on sellainen ei ihan huono palkka, mutta ei hyväkään. Kun tein hulluna töitä, maksoin korkeampaa.
Kun tarkastellut tilannetta, niin tuolla mun maksamalla 643 eurolla, eläke nousee 40,01 e/kk. Eihän tuossa järkeä ole....
Pähkäilen, että jos sijoittaisi vaikka puolet eli n. 3600 vuodessa Nordeaan (ja alentaisi Yelin puolella), niin saisi vuodessa osinkoja noin 272 euroa ja aina vuosittain sama sijoitus + osingot uudestaan...
No, saa nähdä, mitä tehdä. Joka toinen kuukausi tätä mietin eli silloin, kun Yel tulee maksuun...
F
Vuositulo taitaa olla nyt 36 000 euron kieppeillä eli noin satasen kuussa enemmän kuin sinä. Olen ajatellut, että kolme tonnia on sellainen ei ihan huono palkka, mutta ei hyväkään. Kun tein hulluna töitä, maksoin korkeampaa.