Kuinka olla iloinen ystävän puolesta? Kateus hänen parisuhteestaan...
Vaikea puhua tästä missään, kun saan vaan kuulla olevani pienisieluinen ja katkera ihminen. :(
Parhaalla ystävälläni on käynyt satumainen tuuri parisuhteen suhteen, löysi yhdeltä istumalta tinderiin liittyessä täydellisen miehen. Nyt heillä on talo, ovat naimisissa ja odottavat esikoistaan.
Itse olen varmaan eroamassa jo kolmannesta miehestä, sillä hän alkaa kallistumaan sille kannalle, ettei halua edes naimisiin vaikka rakastaakin minua. On ollut paras suhteeni koskaan, ja luulin ettei tällaista enää tulisi.
Tunnen syvää kateutta kun käyn ystävällä kylässä, tai kun hän puhuu miehestään mitään. Nyt kun odottaa vauvaa, niin toki suurin osa puheenaiheista pakostikin liittyy siihen tai mieheen. Tahtoisin kovin olla iloinen hänen puolestaan, mutta se on vaikeaa, sillä miesrintamalla minulla ei ole koskaan onnistanut. Olen jo 34 ja tiedän, että jos jätän tämän miehen niin tulee kiire löytää se samoja asioita haluava. Ei sellaista varmaan ole edes vapaana enää.
Kommentit (25)
Naiset ovat taipuvaisia neuroottisuuteen
Tekisin valeprofiilin kauniina naisena ja alkaisin viestittelemään ja ehdottelemaan jotain säätöä tälle miehelle facebookissa tai instagramissa. Jos mies lankeaa syöttiin, niin voit kertoa, ystävällesi, että hän ei ole luotettava ja pettää tilaisuuden saadessa. Tekisit palveluksen ystävällesi ja eikä sunkaan tarvitsisi olla enää kateellinen sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin valeprofiilin kauniina naisena ja alkaisin viestittelemään ja ehdottelemaan jotain säätöä tälle miehelle facebookissa tai instagramissa. Jos mies lankeaa syöttiin, niin voit kertoa, ystävällesi, että hän ei ole luotettava ja pettää tilaisuuden saadessa. Tekisit palveluksen ystävällesi ja eikä sunkaan tarvitsisi olla enää kateellinen sen jälkeen.
Keskittyisit omaan elämääsi etkä toisten onnen tuhoamiseen. Älä tuhlaa ainoaa elämääsi tällaiseen lapselliseen leikkimiseen ja omatuntosi likaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miehesi sanonut rakastavan sinua. Minkä takia naimisiin meno pakko ja ero ilman häitä? Voihan olla onnellinen ilman avioliittoakin.
Terv. Ydinperheelliset kymmenen vuotta yhdessä onnellisesti seurustelleet ilman avioliittoa
Tätä mäkin ihmettelin.. Jos kaikki on muuten hyvin ja mies rakastaa mutta ei halua naimisiin niin mikä ongelma? Miksi tarvitsee mennä naimisiin? Vai onko kyse nyt siitä että mies haluaa naimisiin joskus ja rakastaa kyllä sinua mutta ei tarpeeksi mennäkseen naimisiin sinun kanssasi? Haluaako mies lapsia?
Ap, miehesi sanonut rakastavan sinua. Minkä takia naimisiin meno pakko ja ero ilman häitä? Voihan olla onnellinen ilman avioliittoakin.
Terv. Ydinperheelliset kymmenen vuotta yhdessä onnellisesti seurustelleet ilman avioliittoa