Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin taas tinderissä swaippaamassa, ja voi elämä miten huonoja matcheja sain!

Vierailija
09.06.2021 |

Siis aivan järkyttävän huonot markkinat miehille tinderissä!

8.5 mies saa vain jotain 4-5 naisia pareiksi

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin, että pariksi voi saada vain ja ainoastaan sellaisia, joista ensin itse tykkää...

Vierailija
2/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun luulin, että pariksi voi saada vain ja ainoastaan sellaisia, joista ensin itse tykkää...

Miesten pitää vetää kaikki oikealla, ja sitten katsoa mitä jää haaviin.

Jos valkkaa tasoisiaan, niin tod näk menee ne matchit ohi

Tuon takia tinderistä ei parisuhdetta löydäkään, vain panoja joita ei tee mieli tavata uudelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se, jonka profiilitekstissä lukee "Naiset, älkää olko niin kranttuja!"?

Vierailija
4/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun mä taas olen ymmärtänyt, että tarkoitus on saada mahdollisimman paljon matcheja, ja sitten voi kauhistella niitä pahimpia.

(tästä syystä pysyn kaukana Tinderistä)

Vierailija
5/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia tinderistä ei parisuhdetta löydäkään, vain panoja joita ei tee mieli tavata uudelleen

Sitten lienee turha valittaa "naisista karkkikaupassa", jos kerran itse siitä karkkikaupan heille rakentaa.

Vierailija
6/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun mä taas olen ymmärtänyt, että tarkoitus on saada mahdollisimman paljon matcheja, ja sitten voi kauhistella niitä pahimpia.

(tästä syystä pysyn kaukana Tinderistä)

Tämä jo selitettiin ylempänä

Vierailija
7/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat 4-5- tasosia naisia, ni se on sun taso.

Vierailija
8/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä hyvä ihminen kiusaa tollaasti. Ihania ja mukavia naisia löytyy tinderistä paljonkin :)

Vierailija
9/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan tykkäyksiä (gold-versio) lähinnä naisilta, jotka ovat useamman alle kouluikäisen lapsen huoltajia, ja painavat toistakymmentä kiloa minua enemmän.

Itselläni ei ole lapsia ja harrastan päivittäin monipuolista liikuntaa (187cm/82kg). Olen korkeakoulutettu ja vakituisessa työssä. Muuta en profiilissani mainitse.

Pakko varmaan hyväksyä, että tämä sitten on se tasoni, mutta mikäköhän se taso mahtaa olla useamman alle kouluikäisen lapsen omaavalla reilusti ylipainoisella miehellä?

M40

Vierailija
10/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko siis, että ulkonäkö on tärkein parisuhteen edellytys miesten mielestä?

Vierailija
11/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannaa tarkistaa sitä omaa arvoa vähän kriittisemmin.. ;) Mutta ei sinne tinderiin kannata mennä paljon parempia palveluita on olemassa.

Vierailija
12/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kokoonnutaan nettiin ulisemaan naisten hypergamiasta... 😂😂

Vierailija
13/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan tykkäyksiä (gold-versio) lähinnä naisilta, jotka ovat useamman alle kouluikäisen lapsen huoltajia, ja painavat toistakymmentä kiloa minua enemmän.

Itselläni ei ole lapsia ja harrastan päivittäin monipuolista liikuntaa (187cm/82kg). Olen korkeakoulutettu ja vakituisessa työssä. Muuta en profiilissani mainitse.

Pakko varmaan hyväksyä, että tämä sitten on se tasoni, mutta mikäköhän se taso mahtaa olla useamman alle kouluikäisen lapsen omaavalla reilusti ylipainoisella miehellä?

M40

Sinun tasoisillasi naisilla nyt on suurimmalla osalla lapsia. Minkäs teet.

Vierailija
14/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannaa tarkistaa sitä omaa arvoa vähän kriittisemmin.. ;) Mutta ei sinne tinderiin kannata mennä paljon parempia palveluita on olemassa.

Ihan mielenkiinnosta, mitä on ne paremmat palvelut? Edes näin keskikokoisessa kaupungissa ei riitä väkeä joka sovellukseen, joten ne kasautuu sinne suosituimpaan, paitsi epätoivoisimmat naamat löytyy kaikista

Vierailija
15/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko siis, että ulkonäkö on tärkein parisuhteen edellytys miesten mielestä?

Kynnyskysymys se ainakin on koko parisuhteen syntymiselle.

Nainen, jolla on hyvä luonne, mutta epäviehättävä ulkonäkö, on potentiaalinen ystävä.

Nainen, jolla on hyvä luonne, ja viehättävä ulkonäkö, on potentiaalinen kumppani.

Näiden tietenkin luulisi olevan ihan itsestäänselvyyksiä, mutta jostain syystä ne eivät usein sitä kuitenkaan ole...

Vierailija
16/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä Ylempitasoisena matchaat niitten alempitasoisten naisten kanssa. He ilahtuvat ja innostuvat  ja sitten sä vaan ghostaat ne.

Miettisit toisten tunteita.

Vierailija
17/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millähän perusteella tasosi on 8,5?

Mitä on 8,5 tasoisella naisella?

Vierailija
18/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Kerrot profiilissasi pituutesi, painosi, koulutuksesi, vakituisen työsi ja että ei ole lapsia ja harrastat monipuolista liikuntaa? Sitten ihmettelet, kun niin harva kiinnostuu sinusta? Ja että ne sinusta kiinnostuvat ovat kotona viihtyviä naisia?

Tiedätkö, miksi he sinusta oletettavasti kiinnostuvat? Koska sinä elät yhtä rauhallista elämää kuin hekin; et matkustele, et biletä, et seikkaile sukellusmatkoilla tai kiipeile vuorille eri puolilla maailmaa. Olet tavallinen suomalainen työssäkäyvä mies. Sellainen, jonka kanssa kotona viihtyvä nainen voisi hyvin kuvitella olevansa ja elävänsä.

Ja koska et itse ilmaise profiilissasi, että et halua pyöreää ja/tai yh-naista, he eivät tee yhtään mitään väärää.

Vierailija
19/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Jos kerran olet niin ihana ja hyvä, niin miksi et saa naisia ihan elävästä elämästä? Vaikka niistä liikunnallisista harrastuksistasi? Tai työpaikan kautta.

Välillä oikeasti ihmetyttää ihmiset, joilla on niin älyttömän vaikea löytää ihanaa ihmistä vierelleen.

Vierailija
20/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kynnyskysymys se ainakin on koko parisuhteen syntymiselle.

Nainen, jolla on hyvä luonne, mutta epäviehättävä ulkonäkö, on potentiaalinen ystävä.

Nainen, jolla on hyvä luonne, ja viehättävä ulkonäkö, on potentiaalinen kumppani.

Näiden tietenkin luulisi olevan ihan itsestäänselvyyksiä, mutta jostain syystä ne eivät usein sitä kuitenkaan ole...

Lasketko siis potentiaalisiksi ystäviksi ne naiset, joita voit käydä panemassa, mutta joita ei tee mieli nähdä uudestaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan